Aug & sept 2009 stoppers, 12 zwanger en who's next?

Even kort: Happy New Year allemaal!!!

En dat 2010 maar een hoop zwangeren mag brengen :-)!

Hmm dus je kan meteen nadat de rodeduivels weg zijn van je bevalling zw worden of begrijp ik dat nu verkeerd? Heb je dan wel een ei?

normaal gesproken kun je dan gewoon weer zw worden.

suzy wanneer krijg je de uitslag van de obductie? en zijn jullie met zijn tweeen bij de crematie?

lotte hoe bedoel je normaal gesproken? wanneer zou ik dan mijn ei moeten kunnen verwachten? of heb je geen idee? Of krijg ik pas een ei na mijn 1e ongesteldheid?

en uhm we zijn samen bij de crematie ja… we krijgen de uitslag pas over 6wkn maar de gynecoloog zei dat we daar niet heel veel van moesten verwachten… en wat ik zo op internet lees hebben wij ook een lot uit de loterij gekregen

en ik hunker gewoon geloof ik naar een babietje en een brusje voor irene… hoe gek eigenlijk heh? Ik liep bijna weer in de wolken toen manlief zei dat als ik het graag weer wilde proberen hij het ook wel wilde maarja dan moet ik wel weten hoe dat zit met vruchtbaarheid deze maand… en ik kan natuurlijk nergens iets echts zinvols vinden op het net…

normaal gesproken heb je wel weer een eisprong maar je cyclus kan volledig van slag zijn dus je kunt je ei veeeeeeeeel later krijgen dan dat je gewend bent. ik had na mijn eerste mk de eerste maand een cyclus van 6 weken dus 14 dagen ervoor een ei. na mijn 2de mk had ik een cyclus van 5 weken dus dag 21 mijn ei. en ik snap heel goed dat je weer snel zw wilt zijn want dat had ik ook na mijn mk. het gevoel werd alleen maar heftiger. maar hoe is het met je lichamelijk? toen je naar de ok moest heb je toen een ks gehad of een curretage?

Hmm gabor zat vast in het geboortekanaal door volledige ontspanning was hij makkelijk te pakken door de gyn…

ik heb daarna alsnog een curretage gehad omdat de placenta in 4 delen kwam

hmm dus er is wel een ei ?? :slight_smile: Dus er is hoop? haha… zal wel niet te hard juichen want jij bent ook niet meteen zw geraakt na je mk…

Oveirgens na de bevalling van Irene was ik met 4wkn gewoon weer ongesteld… maar mochten we nu zw willen worden zouden we gewoon tot aan mijn ongesteldheid elke dag moeten klussen?

ik duim voor je rox. we kunnen wel weer een zwangere gebruiken.

ja idd elke dag klussen hahhah. ik ben na mijn eerste mk de 2de ronde weer zw geraakt en na mijn 2de mk ook de 2de ronde. dus miss hoop hahahah.

voor jou is het wel wat lastiger want ovutesten kun je niet aflezen en het slijm kun je ook niet in de gaten houden. ik gebruik dan geen ovutesten maar ik hou mijn slijm wel in de gaten. maar ze zeggen dat om de dag klussen het best is. dus hoeft in principe niet elke dag. maar je wou toch nog een maand pauze inlassen?

we willen maar kijken waar het schip strand, niet geschoten is altijd mis … en wie weet kan ik dan volgemde maand wel al juichen :slight_smile: al heb ik er niet teveel hoop op hoor…

ik wist hiervoor altijd precies wanneer mijn ei is… dus deze maand even niet… maar er is dus volgens jou wel degelijk een ei direct na een zwschap…

dus lotte jij bent misschien nu wel zwanger! :slight_smile: :slight_smile:

bij mijn vorige 2 zwschappen was ik allebei meteen de 1e keer zw van de poging dat we probeerde… maar zoveel geluk zal me vast niet 3x toebedeeld zijn

ja je hebt wel gewoon weer een eisprong. tenzij je bv geeft maar dat doe je neit dus.

nee, ik geef geen borstvoeding er valt weinig te voeden haha

maar ik heb nog wel lekkende borsten maar goed dat is alleen snachts… en dat zal nu wel afzakken denk ik zo … dus wie weet maak ik kans… al wil ik dit keer niet de 13e zwangere zijn haha…

ik ben zelfs 3 keer de 2de ronde zw geraakt. maar dat zal nu wel neit gebeuren. zal wel erg toevallig zijn hahaha.

Suzy: Fijn dat jullie al weer lekker vooruit durven kijken. Het mocht met Gabor niet zo zijn, maar er komen vast betere tijden. Kan me goed voorstellen dat je graag weer zwanger wilt zijn.

wow Lotte dat zijn wel cijfers waar menig vrouw jaloers op zijn. Maar als ik het zo lees dan doe je er ook wel genoeg aan!

hahhaha wm. voor mijn eerste tweede en derde zw heb ik niet bewust gevreeen. bijv extra rond de eisprong. ik heb de natuur zijn gang laten gaan. maar ik ben wel realistisch hoor dat het nu ook best een half jaar kan duren. het zw worden op zich in niet moeilijk nu nog het zw blijven ahhahah.

bij mij is het zw worden opzich dus ook niet moeilijk. beide keren in 1x raak… .dus ik ben benieuwd wat het ons nu brengt… ga er maar vanuit dat het nu langer duurt haha dan kan het alleen maar meevallen

ik bedoelde ook niet dat je er bewust mee bezig was, maar meer in termen van gemiddelden. Wij hebben niet zo’n natuurlijke drift hier, moeten echt even extra ons best doen.

Hopelijk geldt voor mij ook dat zwanger worden niet moeilijkste gedeelte is. Morgenochtend maar weer even ons best doen :smiley: