wm veel plezier onder de douche hahahah.
ja heeeeel veeeeel plezier
@ Lotte zijn de wegen goed begaanbaar bij jullie?
de gewone wegen wel maar de binnenweggetejs niet.
ok
moet in dichteren zijn, doe ik daar wel voorzichtig.
in dichteren woont mijn mams. ik woon op de huet. das vlak bij.
ja ken daar verder helemaal niets hoor.
kom van de snelweg en dan ben ik gelijk in Dichteren
WM :mrgreen: Vader worden gaat niet vanzelf, moet 'ie wel wat voor doen inderdaad, hihi!
Zo onder ons weer een boel klussers merk ik alweer. Best bijzonder dat de eerste 13 eigenlijk heel snel zwanegr allemaal werden en dat het nu alweer echt een tijd geleden is dat we hier goed nieuws hebben gehoord. Dus mijn duimen draaien voor de meiden hier. Ik was vandaag met Kuona mee naar de VK! Lief van haar dat ik mee mocht, vond het zeer speciaal om het hartje te horen van haar beebje. Gaat allemaal goed met haar dus dat is wel fijn.
Zelf ben ik nog steeds overtijd en voel ook nog geen ongi krampjes of kwaaltjes. Daar en tegen heb ik ook nog geen zw. kwaaltjes dus het blijft nog even gissen. Ik had het net ook even aan de VK gevraagd en zij adviseerde om vrijdag weer te gaan testen, zij vond 1 dag na nod ook nog wel wat vroeg. Dus naja dan wachten we tot vrijdag met testen…
hier nu ook weer erge steken aan de zijkant in mn buik
Rox, wat leuk dat je met Kuona mee bent gegaan om naar het hartje te luisteren. En bij jou ook nog wel spannend dus, ik blijf voor je
Leuk hoor Rox…en spannend ook voor jou!!
Wm: En? Hahaha…
Knollie: Zijn de steken erg pijnlijk??
nou poging mislukt geloof ik. maar de avond is nog niet voorbij. al denk ik dat meneer toch echt te moe is.
nou ja gelukkig daarvoor wel goed geklust.
@ Mimster
Nee het valt mee, kan het goed hebben, het is meer een samentrekken van iets. een naar gevoel.
@ WM wat jammer zeg
Meiden, heb alles gelezen, maar ben een beetje soezig en moe…
Hebben vandaag 5 km door de sneeuw gebanjerd en daarna nog gezwommen. We zijn namelijk lekker op vakantie! In Landal 't Loo. Lekker een midweekje genieten…
We hebben lekker geklust, maar ik denk niet genoeg… Omdat mijn ongi onregelmatig is, is het allemaal maar vaag… Manlief is er ook erg mee bezig, wat ik ook fijn vind.
Moet volgende week mijn ongi krijgen, heb wel een “vol” gevoel de hele tijd. Maar kan dan wel wat eten. Ben ook wat misselijk, maar ja, dat heb ik makkelijk. Wel nu al onder de puisten in mijn gezicht! En overal, over mijn hele lichaam jeuk! Nu zal dat laatste geen kwaal zijn 8)
Wanneer kan ik al testen? Heb de dipsticks liggen en moet ongeveer de 13e ongesteld worden…
Tigru, 10 dagen na je eisprong is het vroegste moment om te testen. Dat komt gemiddeld neer op 4 dagen voor de NOD, met een ultra gevoelige test heb je meer kans om het vroeger te zien. Maar er is dan ook altijd nog de kans dat het toch verkeerd gaat, 2 dagen voor NOD testen is al een stuk betrouwbaarder.
En geniet van je vakantie!
tigru ik heb ook de 13de mijn nod en met dipsticks kun je 4 dagen ervoor al testem.
Dus na het weekend moet zeker lukken… We zullen zien :mrgreen:
ik heb ook volgende week mn nod.
de 12e
vind het wel naar dat we niets van Dijo horen.
Hopenlijk is alles goed met haar