Ik zeg meeten :dance:
Picasa album aanmaken en alleen delen met vrienden! :mrgreen:
meiden, ik ga nog even mijn spelronde webfeud afmaken, dan was ophangen (grr helemaal vergeten, totaal geen zin in :wall:) en naar bed toe
slaap lekker allemaal!
Slaap lekker Eef!!! :-*
Truste eef! :-*
@HanB wrote:
@SuusyQ wrote:Ik zeg meeten :dance:Manlief vroeg vorige week ook al wanneer we gingen meeten! :lol:
Zou wel leuk zijn :mrgreen:
Maar volgens mij wonen we door heeeel het land dus dat wordt wel een lastige :think:
Is er iemand uberhaupt wel eens naar een KOK meeting geweest? En zo ja, hoe was dat??
Meeten, ik lees de hele tijd mee-eten. :roll: Zou ik honger hebben??
Ik duik ook zo mijn bedje in, zometeen manlief nog ff wegsleuren achter tv vandaan (voetbal), dacht nl vanmiddag toch mijn ei te voelen…
Trusten allemaal!
Ja ik 2x. Eerste x tijdens twin zwangerschap en daarna nog een keer met alle beebs. Ik moet zeggen, het is aan de ene kant wel leuk maar…tja soms heb je al zo’n beeld van iemand en dan is dat best raar om die ineens in het echt te zien en er in het echt mee te praten…valt soms best tegen… :oops: :oops:
Succes met klussen :dance:
en truste!
Hier ook voetbal pfff ach ja, hij voetbal ik KOK :mrgreen:
@MSJ wrote:
Ja ik 2x. Eerste x tijdens twin zwangerschap en daarna nog een keer met alle beebs. Ik moet zeggen, het is aan de ene kant wel leuk maar…tja soms heb je al zo’n beeld van iemand en dan is dat best raar om die ineens in het echt te zien en er in het echt mee te praten…valt soms best tegen… :oops: :oops:
Ja dat heb ik dus ook, dat het misschien wel tegen valt … :shifty:
Ja…dus ik hoef niet zo nodig…ik hoor later wel hoe jullie het vonden! :mrgreen:
Trusten!!!
Hahah, is goed!
Weltrust!
Trusten!!!
Ik ben ook nog niet naar een meeting van KOK geweest, wel naar meetings van andere fora, en ja, soms heb je inderdaad dat het contact dan RL tegen valt.
Maar daarentegen heb ik mijn man ook via internet leren kennen, en dat viel absoluut niet tegen! :lol:
Nee daarom. Ws heb je bij de ene zoiets van wow wat ben jij leuk in het echt en bij de ander o, op KOK verliep het contact vlotter…
Ach ja… Misschien moeten we per ongeluk allemaal op dezelfde plek afspreken, dan ligt er niet zo’n druk op, is het lekker spontaan :lol:
He kletskousen, had vanavond geprobeerd nog mee te doen hier, maar telefoon werkte niet mee… Maar ik ga nu slapen, nog een dagje werken…
Ladies, ik ga er ook in. Morgen een gezellig dagje cursus :sick:
Ach ja wat moet dat moet :mrgreen:
Toedels!
Tsssssss wat zijn jullie ongezellig!
Slaap lekker allemaal!!! :-* :-* :-*
Nou hier komt spuit 11 nog even aanzetten :roll:
Maar we waren naar peutercursus :mrgreen: zo leuk om eens met andere ouders te praten én goede tips te krijgen :dance:
En altijd leuk om te horen dat je toch al veel dingen goed doet 8)
Die nieuwe Quinny had ik inderdaad ook al gezien, ziet er erg leuk uit :thumbup: Wij hebben niet zo naar de centjes gekeken :shifty: dus wij hebben een bugaboo met paul frank bekleding (colorblocks).
En nu sparen we ook maandelijks een bedrag voor Marijne, op haar eigen spaarrekening waar ook door de opa’s en oma’s op gestort is als cadeau bij haar geboorte.
En ik lees allemaal spannende verhalen, leuk hoor, we gaan duimen :thumbup:
Heb me net toch op gegeven voor moeders voor moeders, wilde het eerst niet had er niet zo veel zin in, maar het is toch ook wel een haal goed doel, heb twee vriendinnen die hormonen moeten spuiten dus kunnen ze mooi mijn plasjes voor gebruiken. :lol: