Aug- en Sept-stoppers 2011 #9 De feestdagen in aantocht!!!

Ons lijstje:



Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8



Wie zijn wij???



Lindaaa Ik ben Linda, 29 jaar oud en ben geboren in Groningen, woonachtig in Friesland en werrkzaam in Drenthe. Kortom, ik kom gewoon uit noord Nederland… :mrgreen:

Op 16 augustus 2008 ben ik de trotse mama van Tygo geworden en in juli dit jaar vonden we het tijd worden voor een broertje of zusje. Inmiddels heb ik alweer mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn, maar dat was helaas maar van korte duur… Nu op naar een nieuwe kans!


Amy82 Ola! Ik ben Eveline, 29 jaar oud en woon in Zuid-Holland. Heb 9 jaar een relatie met mijn man, waarvan er eentje getrouwd :inlove: Trotse mama van Jayden, en zwanger van onze 2e :inlove: Hopelijk nu wel zonder nodige ellende, want voor Jayden ging het 3 keer mis. In het dagelijks leven werk ik 24/7 dus als mama en daarnaast 3 dagen per week op een deurwaarderskantoor. Verder hou ik van lekker eten, internetten (oa. KOK en privéforum met septembermama’s), Ajax en Italië!

inge77 Hallo ik ben Inge 33 jaar word 25 oktober 34, heb een geregistreerd partnerschap met Arne 38, we hebben twee dochters Stella en Bodyl, 4 en bijna 2. Wonen in Lemelerveld( overijssel) hebben daar een twee onder een kap woning. Werk in de gehandicapten zorg als activiteitenbegeleidster in Zwolle , heb daar voor de opleiding Vz en IG gedaan. En we gaan dus voor het derde kindje.

HanB Hai, ik ben Hanneke, ik ben een 32jarige thuisblijfmama van 2 dochters en een stiefzoon, en een klein frummeltje dat nog groeit in mijn buik! :inlove: Ik ben in 2009 getrouwd met Ferry, en hij is inmiddels de juridische vader van mijn oudste dochter Robyn geworden, waardoor ook zij nu dezelfde achternaam heeft. Ik ben gek op lezen, fröbelen, films kijken, SYTYCD, en muziek (rock, rap, metal, goth, punk, en 70’s-80’s voeren de hoofdmoot, maar ik mag ook graag luisteren naar klassiek, en af en toe top 40), en forummen op KOK!!!

Marga173Onder het mom even gluren bij de buren, want we blijven wel erg nieuwsgierig naar elkaar en dat is alleen maar gezond. Dit is mijn wel en wee: Mijn gezinnetje bestaat uit manlief waarmee ik in 2006 ben :inlove: getrouwd en na ons huwelijk gingen we meteen voor ons eerste kindje dat werd Daniel in november 2007. :inlove: Wij werken alle twee en Daniel gaat twee dagen naar het kdv waar hij enorm van geniet Erg blij . Hij heeft daar sinds hij ongeveer anderhalf was een grote vriend en die twee zijn onafscheidelijk. Echt uniek op zo’n jonge leeftijd al zo close :inlove: Daarnaast passen de opa en oma’s om en om één dag per week op. Wat werk betreft zit ik in het basisonderwijs. Ik ben sinds mn diploma invalleerkracht op een school en heb tot nu toe telkens langdurig ziekteverzuim in kunnen vullen. Van groep 1 tot 8 alles heeft zn charme en kinderen blijven je altijd verbazen! Maar afgelopen schooljaar is het allemaal iets te veel geweest :cry: waardoor ik nu uitgeblust thuis zit. Mijn zwangerschap :inlove: geeft wel heel veel positiviteit in een moeilijke periode. We wonen in het prachtige Drenthe in een oud (1926) huisje wat we nog steeds aan het opknappen zijn, elk jaar verbeteren we iets maar na tien jaar zijn we er ook wel een beetje klaar mee. :oops: Verder zijn we erg van de dingen samen doen. De spaarzame tijd naast het werk brengen we graag samen door. We hebben een jaarabonnement op de dierentuin en daar gaan we dan ook graag heen. :dance: Voorheen gingen we regelmatig met de hond naar het bos maar ons 'blondje 'is helaas niet meer zo mobiel met haar ruim twaalf jaren. Natuurlijk lopen we de dagelijkse rondjes vanaf Daniels geboorte. In de wandelwagen, buggy, loopfiets, fiets met en nu zonder zijwieltjes altijd samen hondje uitlaten. We hebben bij ons huis een flinke tuin die eigenlijk het jaar rond heel wat aandacht en tijd vraagt en daar hou ik me dan ook graag mee bezig en in de overgebleven rustige uurtjes ben ik een redelijke boekenworm van de verschillende genres. In de avonduurtjes pikken we samen een filmpje op de bank met een lekker hapje en een borreltje. We gaan niet of nauwelijks uit maar we zijn dan ook graag in en om het huis. Huismussen :oops: En als laatste ga ik met enige regelmaat hardlopen en ik hoop dat nu ook zolang mogelijk te blijven doen. Het maakt me hoofd lekker leeg en het geeft ook weer energie voor andere zaken. Ik hoop een gezellige tijd met jullie er van te maken met veel mooie zwangerschappen en al ons lief en leed!

BeckyHoi, ik ben Becky, 29 jaar, woonachtig in regio Flevoland samen met mijn beste vriend (j, 28 jaar) welke tevens al 2 jaar mijn liefje is :inlove: Gaan 19 november al 2 jaar samen maar kennen elkaar al 12 jaar :inlove: Samen hebben we 4 katjes (2 katers, 2 poezen) en gaan we voor ons eerste kindje. Zowel J als ik zijn beide hiervoor getrouwd geweest en hebben nu ons geluk bij elkaar gevonden. Ben al een tijdje gestopt met de pil, onder het mom van, gebeurt het, gebeurt het, maar sinds augustus zijn we echt gericht aan het klussen geslagen. Ik werk bij 40 uur per week op een deurwaarderskantoor op de administratie en J werkt als uitvoerder in de bouw. Hopenlijk mogen we gauw een positieve test in handen krijgen :pray: :mrgreen:

Deel 7 en 8 hebben geen linkje onder het lijstje Han :oops:

Ja zeg, ik open een nieuw deeltje, en dan nog commentaar ook!!! :snooty:

:oops: :silenced:

Meld :-*

Nu staan ze er bij! :wink:



Ik wil meer van die uberschattige foto’s zien!!! :inlove:

Helemaal top Han! :thumbup:

ik ben even bezig met de prei maken voor morgen :wink: wat voor kruiden doen jullie altijd door gebakken prei?

Nou, dan ga ik mijn mooie meiden ook showen van vroeger hoor! :inlove:



Robyn met ongeveer 3 jaar oud:



Voor ons trouwen, op 7-8-9, dus nog net 5 jaar oud.



En onze Belle, vlak na haar geboorte.



Bij mama op de ICU.



In het kraamhotel, negen pond, is wel te zien, toch? :wink:



En thuis, in de hangmat! :inlove:

@Amy82 wrote:

ik ben even bezig met de prei maken voor morgen :wink: wat voor kruiden doen jullie altijd door gebakken prei?
Gebakken prei? :shifty: Ik maak meestal stamp of ovenschotel met prei! :lol: Maar de kruiden die er door zouden kunnen, zjin eigenlijk legio. Prei kun je met bijna alles combineren. Ik vind zelf prei heerlijk met kerrie, maar kan ook prima met paprika of zo. En uiteraard peper en zout, en wellicht wat bieslook en peterselie? :think:

Met dat duimpje in die hangmat how cute :inlove:

Overigens lijkt mijn haar rood op de foto, maar dat was fuchsia! :inlove:



Ja, cute was ze wel hè? :inlove: Ze is gaan duimen vanaf 4 weken al! En nu nog steeds, dus binnenkort maar eens beginnen met afleren. :shifty:

Meld, leuke foto’s Han.



Lindaa ja gefeliciteerd wat fijn voor jullie.

Mijn schoonzusje deed het ook tot haar 16e hoor… Gaat vanzelf over :wink:

Robyn duimt nog heeeeeeeeel af en toe, die zijn we pas bij 4 jaar begonnen af te leren, en nu staan haar voortanden iets naar voren. :wall: Dat willen we bij Isa voorkomen… Plus dat het nu minder psychische gevolgen achter zal laten, hopelijk, doordat ze nu nog heel veel niet zal onthouden tot ze later groot is…

Nee inderdaad, snap het wel hoor ;-).

@SuusyQ wrote:

LEUK!!! Die is ook leuk :think: pfff ben nog niet eens bevrucht (voor zover ik weet, ook al hoop ik het heel erg…) en heb nu al een wandelwagenprobleem :mrgreen:




Er zit nu een vriend van ons met manlief op de bank te praten. Hij wil van manlief leren wat hij moet kunnen om ZZVer te worden in de ICT… Toen hij aanbelde, was manlief net aan de telefoon met een andere vriend, die problemen heeft met zijn wifi, en aan manlief wilde vragen wat hij moest doen om het op te lossen… Ik vind het ZO gaaf om te zien dat mensen gewoon daarvoor naar hem komen, omdat ze denken dat hij daar goed in is!!! apetrots op haar man :inlove:

Ohh ik wil ook foto’s spammen!!! Maar ben zo bang dat er iemand meeleest die ik ken…

(Al is het maar de vraag of die dit kleptempo hier wel bij kan houden… :roll: )

@MSJ wrote:

@SuusyQ wrote:
LEUK!!! Die is ook leuk :think: pfff ben nog niet eens bevrucht (voor zover ik weet, ook al hoop ik het heel erg…) en heb nu al een wandelwagenprobleem :mrgreen:








Dat is echt een serieus probleem hoor.

De enige manier om er vanaf te komen is om ze gewoon allemaal aan te schaffen :mrgreen:



(manlief vind de roze wel redelijk oke :dance: hoopt op een meisje