Aug- en Sept-stoppers 2011 #9 De feestdagen in aantocht!!!

MSJ ik zal niemand vertellen dat je hier bent :silenced: dus spammen maar



Zegt zij die absoluut geen foto’s gaat spammen omdat ze de bibbers heeft dat hier bekenden meelezen :silenced:

Ik ben zo nieuwsgierig naar jullie allemaal!!! stuurt al jullie bekenden weg Kom op met die foto’s! 8)

SuusQ praat me er niet van, ik heb een echte kinderwagen tik!! Ik kijk nu nog steeds naar kinderwagens zoals sommige mannen naar auto’s kijken… 8)

Bij de twins had ik er eerst een via MP (tweelingwagens zijn echt heel duur), dit was er een met echte reisbakken zeg maar. Toen ze een paar maanden oud waren een grote twinbuggy gekocht, daarna een kleine twinbuggy van mclaren via MP. Bij nummer 3 eerst een X-adventure, en daarna een Chicco buggy. Ik koop en verkoop dus steeds alles weer hahaha. Heb er al zoveel gehad! Maar voor nummer 4 wil ik nu echt een mooie. Wel via MP want ik ga er echt niet zoveel geld aan uitgeven. Met een paar maanden kunnen ze in een kleine buggy en dat scheelt zooooveel ruimte. Dus dit keer wordt het of de buggaboo of een quinny. Of die Bloom of jewelz…Hmm moet me weer ff goed orienteren op wat er allemaal is. Is alweer 4 jaar geleden… :wink:

JE RAAD T NOOIT!!



Ik zeg wat vind je nou van die roze (manlief is net 10 minuten binnen en ja hoor het gaat were over baby’s).

Zegt ie, ja dat is leuk voor een meisje. Maare als we dan een 2e willen en dat word een jongetje (dus ik vertel van jou eef, dat je dat kan wisselen enzo) nou meneer aandachtig zegtie: ja als het een meisje is moet het eigenlijk wel roze en als het een jongen is wel blauw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove:

MSJ jij vier en ik vier en dan elke week ruilen?



Ik zeg doen :thumbup:

@SuusyQ wrote:

JE RAAD T NOOIT!!



Ik zeg wat vind je nou van die roze (manlief is net 10 minuten binnen en ja hoor het gaat were over baby’s).

Zegt ie, ja dat is leuk voor een meisje. Maare als we dan een 2e willen en dat word een jongetje (dus ik vertel van jou eef, dat je dat kan wisselen enzo) nou meneer aandachtig zegtie: ja als het een meisje is moet het eigenlijk wel roze en als het een jongen is wel blauw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove:
:inlove:

Pfff ja zal ik het doen…pfff nee durf echt niet…

Echt nieuwsgierigen mogen me PB-en voor de link van onze website… :wink:

Alsof mensen die mij kennen me nu niet herkennen, tweeling en eenling, jongste 4, eigen site… :silenced:

@HanB wrote:

Ik ben zo nieuwsgierig naar jullie allemaal!!! stuurt al jullie bekenden weg Kom op met die foto’s! 8)




Hahaha ik weet niet eens hoe dat moet, want foto’s van pc pakt ie niet toch :think:

@SuusyQ wrote:

MSJ jij vier en ik vier en dan elke week ruilen?



Ik zeg doen :thumbup:




Doen!! :thumbup: :mrgreen:

heel goed Suusy :angel: :lol:



wat een lieve foto’s zag ik weer :inlove:

ohh in dat hangmatje :inlove: ik ga ook een hangmatje kopen :inlove:



net weer een augurk op :lol:



prei zit in de pan, peper en zout, inclusief de kerriepoeder :slight_smile:

Meiden, ik ga jullie weer verlaten. Duik mijn bedje in.



Truste lieverds! :-*

slaap lekker Becky!! :-*

Leuk SuusQ, jij bent er uit!! (voor 1 van de 4 dan… :wink: )

Nee foto’s moet je eerst uploaden op bv photobucket.com

Trusten Becks!!! :-*

Zie dus ik kan dat gewoon niet ;).

Of kan het in PB wel? Dan PB ik de belangstelenden misschien :think:



Truste Becks :-*

Je kunt ook ff een accountje daar aanmaken, is heel simpel…

Of een account bij Picasa, die kan je foto’s eigenhandig uppen, dan hoef jij het niet handmatig allemaal te doen! En dan leg ik je wel uit hoe je je foto’s kunt plaatsen. :angel:



MSJ!!! Wat een hoop overeenkomsten hebben wij!!! :inlove:

I know maar ik hou er niet zo van, mijn gezicht op het internet :wink:

@HanB wrote:

MSJ!!! Wat een hoop overeenkomsten hebben wij!!! :inlove:




Hahaha nou idd!!! Echt grappig!!! :mrgreen: :dance:

@SuusyQ wrote:

I know maar ik hou er niet zo van, mijn gezicht op het internet :wink:
Watje! :mrgreen:



Nee hoor, grapje. Maar nieuwsgierig ben ik wel!!! :mrgreen: