Mijn (.)(.) doen echt zo gruwelijk veel pijn, deze zwangerschap! :wall:
En mn tepels ook… Ik kan geen enkele beweging of aanraking verdragen (tot groot verdriet van mijn man ;)).
Normaal gesproken draag ik softcup-BH’s, en heb ik nergens last van. Maar de beugels beginnen nu ook te vervelen! :wall: Dus wil ik BH’s gaan dragen zonder beugel.
Ik heb wat voedingsBH’s, maar die zijn niet stevig genoeg, om ervoor te zorgen dat er GEEN beweging meer in mijn borsten zit bij lopen en zo. Want beweging = pijn.
Weet er iemand een goede zaak, waar ze grote maten BH’s verkopen, zonder beugels, waarbij de (.)(.) zo ongeveer tegen je lijf geklemd worden? Liefst ook nog betaalbaar, want zo heel ruim hebben we het niet… :oops:
Ik heb wat meegroei gescoord indertijd toen ik euhm nogal uit de gewone begon te groeien. Ben tot maatje G gekomen geloof ik. En meegroei vond ik het fijnste want die zaten idd lekker strak! Beugels in de zwangerschap heb ik nooit gebruikt want dat vond ik niet fijn en ook nu niet met de voedingsgevallen. Maar ja grote maten betekend ook automatisch helaas duurdere varianten. :wall: Hema of zo kun je al vergeten want die gaan ‘maar’ tot cup D. :shifty: Prenatal gaat geloof ik wel iets verder maar vaak moet je ze dan al online bestellen geloof ik. :think:
Misschien kan de Wehkamp nog wat voor je betekenen?
Wil wel voor je boven kijken wat ik heb liggen en welke maat dat is want ik heb nog een aantal meegroei liggen. Al heb ik ook wel eens bij de Zeeman bv wat aangeschaft (voor de wegwerp uiteindelijk) in de maat die ik had zonder beugel. Als er maar niet teveel rek inzat wat bij sommige meegroei wel zo is helaas. Ik zou haast zeggen; hansaplast plakken op je (.)(.) 8)
Dan zou ik nog eerder gaan voor Ducttape, die rekt minder… 8)
Ik heb maat 90E, nu, maar ze zijn al flink aan het groeien! :shock:
Hema heeft wel grotere maten, maar dan met beugels. Daar heb ik wat aan als ik niet zwanger ben.
Wehkamp heb ik al gekeken, maar ze zijn al gauw zo hoog gesloten, en ik heb nogal wat jurkjes en topjes met decollete, en dan zou die BH er bovenuit piepen, en dat vind ik echt geen gezicht. :silenced: En de rest oogde niet stevig genoeg, om te voldoen aan mijn strenge eisen. :oops:
Ah ok, dan heb je ook niets aan de Prenatal…die gaan maar tot E. Ik ben uiteindelijk ook bij de speciaalzaak beland. Helaas wil ik al tikken want dat betekend automatisch ook prijzig. En stom genoeg ben ik best bereid wat neer te tellen maar niet als ik iets maar een half jaartje draag. :silenced: Enige dat ik dan kan aanraden is de beugels eruit slopen, Zeeman en Wibra als je mazzel hebt vind je daar nog wat grote maat. En anders; wat ik best fijn vond van die naadloze BH’s die meerekken maar toch stevig zitten van oooh die reclame die je steeds ziet op die stomme tellsel zenders maar die ondertussen ook ‘gewoon’ te koop zijn. *ben nog zo dement als een deur :oops: *
Ik kreeg er 1 van een vriendin en heb er daarna nog bijgekocht bij de Action maar weet niet of ze ze daar nog hebben. Die koop je ook niet op cupmaat maar op Tshirtmaat. En kun je an sich ook nog onder jurkjes dragen ondanks dat je ze dan ziet. Enige nadeel voor de zomer; ze zijn natuurlijk geen 100% katoen… 8)
Heb even in mijn collectie geneusd boven. Heb 2 Anita (via Prenatal) meegroei liggen zonder beugel 1 zwart en 1 wit niet super hooggesloten overigens in maat ja ja F. Misschien heb je daar nog wat aan? Ik vond het iig een heel fijne stof want er zit iets rek in maar veeeeeel minder dan in meegroei van bv wat je gewend bent van Hema. Daar lijken ze soms in te ‘hangen’ :shifty: . Anita gaf mij iig wel het gevoel dat ik ook echt steun had aan de cups. En ik zag dat je ook nog wat zwangerschapspul zocht voor de zomer. Ik weet niet precies hoe het zit met de maatvoering maar ik heb bv nog een leuk extreem rekbaar zomerjurkje zonder mouwen met kleine bloemetjes in roze en blauw liggen maat L. Ik meen dat ze die zien als maat 42/44. :think: De rest is allemaal in M en dat werd zelfs mij te krap op het eind van deze zwangerschap maar ik was te beroerd om nog iets nieuws aan te schaffen. Overigens heb ik het meeste qua bovenkleding in de gewone winkels aangeschaft. Dus een spaghettitop en dan mixen met een blouse van de Wibra in een maat groter dan ik meestal had. Werkte erg goed, was lekker voordelig en ach als ik het daarna nog een tijd kan dragen tot ik terug ben in mijn eigen maat prima. Daarna kan het zonder schuldgevoel in de zak van max. :mrgreen:
Sportbeha??
@Marieke_5000 wrote:
Sportbeha??
Wilde ik net schrijven ja.
rhiannon, jij bedoelt van die abrah’s of hoe je dat ook schrijven mag
Wij hebben dit onderwerp al besproken he Han ik twijfelde alleen tussen f en g, maar het is nu dus G, en die van Anita zitten echt heerlijk!
Ik zeg ook- sportbh…
Hier hielp een sport bh ook.
en als het heel erg was, stond ik beneden in de keuken met mijn tieten tegen de koude tegeltjes. :oops: :oops: En dat was even zo fijn die verkoeling :oops: :oops:
Ik kon gister sportBH’s vinden tot cup D, hier in de stad. :wall:
Tieten tegen koude tegeltjes zal ik ook maar eens proberen dan! :mrgreen:
Rhi, ik kan het altijd proberen, toch?
En Zeeman kijk ik inderdaad ook regelmatig. Sowieso heb ik nu ook al kleding in de kast hangen, dat geen positiemode is, maar wel leuk is met dikke buik. :mrgreen:
Jaaaa Aaaaahbra is het. :lol: Je ziet ondanks dat ik doodgegooit wordt met reclame ben ik er aardig immuun voor. 8)
Maareuh Han PB me anders je adres even. Ik heb nog 1 zo’n Aaahdingus in maat L liggen en die zal ik niet meer dragen want alles is reeds krimpende. Welgeteld een maand of 2 gedragen maar de rek zit er echt nog keurig in. :thumbup: Mik ik je gelijk de rest erbij en eens kijken of het dan nog door de brievenbus past anders doen we het in 2 enveloppen.
Zouden koolbladeren voor jullie trouwens ook helpen? Wel witte kool dan…de rest smeert zo.
ohh witte koolbladeren, ideaal voor de stuwing! Nerf kapot maken, in je bh, heerlijk!
zag vanmorgen ook de Belvira ofzo voorbij komen, te koop bij Marskramer en Blokker. ook zo’n ahhbrahhh geval
Ja tegeltjes in je BH loopt vast lastiger… :lol:
Blokker heeft ze idd, Makro had hier ook zoiets liggen en heel mss dat Action ze nog eens krijgt? Die hebben zo’n wisselend assortiment met zulke dingen dat dat niet altijd even handig is.
Oh ik heb in 't begin ook met vanalles aan kouds in mn beha gelopen. En op de bank, beha uit en washandjes met ijsklontjes ertegenaan Haha en idd zelfs tegen de tegeltjes aangestaat :lol:
Mennn wat deed 't zeer.
Ik heb Cantaloop Bv-beha’s gehad, vond ze ideaal! Zat lekker strak om alles heen :thumbup: en rekt ook nog mee. En top voor de wat grotere maat, had zelf cup F-G in de zw.schap en H met stuwing :silenced:…
ooo zoo herkenbaar! wij waren toen op vakantie toen het echt leek of mijn (.)(.) met stenen waren gevuld. ik had toen net een nieuwe beugelbikini gekocht. hebben we op vakantie mooi die beugels eruit gesloopt :mrgreen:
ik denk toch ook aan een sportbh, die houden alles op zn plek en dan bewegen ze niet meer.
Heb nu een voedingsbh van anita op het oog.
Maar moet nog minimaal 2 bij hebben…
Dus tips nog steeds welkom!
SportBH’s kon ik in mijn maat, en met mijn eisen, dus echt niet vinden…
oww moppie, ik ga eens kijken of ik nog een site in mijn favorieten heb staan.
daar heb ik toen bij frutsel :**: een bh besteld omdat ik ook werkelijk niets kon vinden. deze was van anita, niet duur en zat prima!
anders moet je even googlen op anita matternity (volgens mij) dan kom je wellicht wat meer tegen. :-*
Han ik heb een hele fijne sportbh van de hunkemoller, die gaat zeker tot cup G (als ze hem nog verkopen, heb hem al ff) zit goed stevig en strak en was niet heel verschrikkelijk duur (al is er bij grote cupmaten niks echt goedkoop natuurlijk :? ) Andere bh’s zonder cups vind ik eigenlijk altijd veel te slap, maar dit ding is echt een soort harnas :mrgreen: