Au, au, en nog eens au!!! :(

Hunkemoller ja? Vorig jaar voor het laatst in de H in de stad geweest, en gauw weer weg gegaan. Slechte service, en slechte kwaliteit. :silenced: Nu zit er sinds eind vorig jaar ook eentje in het wijkwinkelcentrum hier, misschien loop ik daar dan straks wel even binnen. Moet toch in het winkelcentrum zijn… :think:

Zal proberen met een open mind binnen te gaan. :angel:

Ellen, heb al een Anita op het oog. :mrgreen:

Belvia bh maat L? Heb zelf 85H en XL zit bij mij wat te los… maar L zit goed en als ik echt steun wil, doe ik er 2 over elkaar… werkt prima want ze zijn erg dun… kosten 12,95 bij Blokker… zijn van JML… hahahaha… Kom je hooguit op 25 euro per goed steunende dubbellaags beha… t zit wel super… :-*

Ik heb ze ook van Anita (85 H) en deze zijn me altijd erg geod bevallen. Heb ze nu ook weer! :thumbup:

Sorry dames, ben even flink van de kaart geweest, de afgelopen dagen, door het verhaal van onze medestopster Amy82…

Morgenochtend ga ik naar de Hunkemoller in het wijkwinkelcentrum. Heb tot nog toe geen tijd gehad helaas. Hopelijk kunnen ze me goed helpen daar! Plus dus 1 BH op het oog van Anita. Moet ik nog even overleggen met manlief, maar komt vast wel goed! Zal ook bij de blokker kijken, dank je Cell!

Ik wist wel dat ik mijn vraag hier moest zetten! :mrgreen: Dank voor alle antwoorden, meiden!!! :thumbup: :-*

Vanochtend daadwerkelijk de hunkemoller ingestapt. We liepen al zeker tien minuten rond in de zaak, was verder geen enkele klant. Stond 1 iemand te stofzuigen. En de ander stond achter de kassa een gezellig kletspraatje te houden aan de telefoon. :shock: :o :wall: Na tien minuten ben ik opgestapt. Ik ben helemaal klaar met Hunkemoller, mij zul je er niet meer zien. :snooty: :hand:

Wel bij Blokker twee van die Belvia dingen gehaald. Die ga ik morgen proberen. Ben alleen bang dat het niet gaat werken, want ze hebben geen sluiting, dus ik zal ze over mn (.)(.) moeten trekken, en elke aanraking doet per definitie pijn, dus dat zal wel helemaal grandioos veel pijn doen… :frowning:

wie zwanger wil zijn moet pijn lijden :mrgreen:

Dat is me duidelijk nu ja! 8)

:mrgreen:

Dat is idd bagger zeg! Geen service…en dat terwijl het recessie is. :shifty:

Maareuh die stretchdingen kun je echt behoorlijk oprekken hoor! Dus eerst over je hoofd en dan hoppa de voorkant zover rekken dat het zonder schuren ed eroverheen gaat. Dan voel je het amper. En jaaa het rekt echt terug! En anders…extreme nood…een paracetamol voor het omkleden? :angel:

Ik heb ze nog niet durven proberen… :oops: :oops: :oops: Ben moed aan het verzamelen. Zouden twee chocoladekoeken genoeg moed geven? :wink:

2 chocoladekoeken, een lekker glas drinken een dan hoppa, gewoon doen. even de pijn verbijten maar dan hopelijk verlichting!

:? Belvia dingen zijn echt veel te slap… Dus die gaan terug… Begin de hoop op te geven nu hoor…

ook als je er 2 over elkaar aan doet?

:hug:

Yup :frowning:

hmmm… dan wordt het lastig denk ik…

en als je eens een goede lingeriezaak in stapt? wie weet kunnen ze je adviseren…

Ik heb weinig vertrouwen meer in die lingeriezaken, eerlijk gezegd… :oops:

hier in het dorp zit een fijne lingeriezaak.

wel wat duurder, maar super service.

en ik vermoed dat je toch wel wat duurder uit zult zijn voor een goede, stevige bh.

Klinkt mss suf maar heb je al eens iemand gevraagt in je directe omgeving of die een fatsoenlijke lingeriezaak kennen?

En anders dan toch maar online de gok wagen want ook daar kun je meestal wel terugsturen bij niet passen ed. :-*