ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

@Sweet-Love wrote:

Maar het went vast wel weer, net als craig destijds

dat dacht ik dus ook al.

maar idd de oude manddy was gewoon veel knapper en had iets liefs en ondeugends.

Ik vind deze maddy net een wandelende barbiepop. Er zit totaal geen uitstaling bij, vind ik. Maar eerlijk gezegt vind ik dat van de nieuwe Lily ook. Zo’n typische amerikaanse poppenkop.

Ik dacht dat de echte maddy terug zou komen?

Janice heeft veel meer uitstaling vind ik. Wist je trouwens dat ze in het echt getrouwd is met een baywatch ster. Ik kan even niet op zijn echte naam komen, maar hij speelde Billy in de eerste afleveringen en was het vriendje van Erika Eleniak.

Die heette in de serie Eddy Kramer en in het echt heet hij Billy Warlock.

Hij was getrouwd met Marcy Walker (Eden uit Santa Barbara)

Sinds 2006 is hij idd met Julie Pinson (Janet) getrouwd. :mrgreen:

Maddy is geen ruk aan, vond die eerste ook niet leuk maar ja dat zal wel aan mij liggen. :oops:

Lily vind ik idd ook nog steeds niks.

en ben ik de enige die Noah zo’n irritante kerel vind?!!

Ik mis de oude Lily ook :?

En wat ik ook zeer zeker mis, ondanks dat de actrices voor die rollen niet veranderd zijn, zijn de karakters van bepaalde dames. Ik mis het “bitcherige” van Lucinda en Barbara.

atwt echt mijn serie hoor,maar dat de personages in andere personages terugkomen… :? ,echt jamer

Op die site waar ik altijd vooruit lees stond dus dat Lucy’s oude personage terug zou komen maar sinds Lucy gister in de serie verscheen… tis haar dus echt niet! :evil:

Maar wel een leuke peuter met rood haar…Johnny!!! :inlove:

Hoezo emotioneel? Ging net zitten janken toen Dusty Johnny terug zag

oeeeeh, ik zie je banner en denk, zou het raak zijn bij jullie? Ik moet die van vandaag nog kijken, maar ik bereid me voor met een zakdoek hehe

@Marieke_5000 wrote:

Ik mis de oude Lily ook :?

En wat ik ook zeer zeker mis, ondanks dat de actrices voor die rollen niet veranderd zijn, zijn de karakters van bepaalde dames. Ik mis het “bitcherige” van Lucinda en Barbara.

ach… ik mis wel meer wat… ik mis kirkadoodle… was ook ineens weg… die zorgde nog voor wat humor… 3 craigs geleden, die had ook humor… die was leuk om te kijken!, verder vind ik het een hoop gezeik worden… en idd die noah… man man man… wat een zuur leven heb je zo… en lilly, groot gelijk, wat een nepkop… maar ja… denk da ze idd maar even moeten stoppen… ik kan namelijk zelf niet stoppen met kijken… al heb ik er nog 18 op mijn dvdrecorder staan om te kijken, dan kijk ik ze ook!! hahaha)

Ik vind deze Lily beter spelen dan die oude… Zal wel aan mij liggen. :mrgreen:

nog leuke update’s?

Als je wat wilt weten van aankomende week over Paul

Vind het wel spannend wat betreft Paul, ik weet dat Josie er ook in gemengd word. (niet dat zij dit wilt maar toch).

Ook weet ik dat Paul op een gegeven moment ook Eliza kwijt raakt, de auto waar het meisje zich in bevond was/is verdwenen.

Dit gebeurd tussen vanavond en 3 aug. : http://fansiteatwt.nl/scoop/index.html

Daar lees ik dus al heeeeel lang vooruit en ben bijna klaar tot het einde… :mrgreen:

Ik kan niet naar augustus :?

voor de afleveringen die hier in augustus komen moet je naar februari 2009 gaan.

Ik wil dat Dusty naar de kapper gaat…

Loose the curls Dusty!!!

Dat korte stond hem zoooo sweet… :inlove:

en weet iemand of eliza terug komt?

Die komt wel terug hoor… :thumbup:

Heb ik al gelezen.

De baby word in Central Park aangeboden aan een koppel voor geld, maar Paul leidt dat koppeltje af en Meg en Dusty nemen de plaats in van de zgn kopers van de baby. Net wanneer ze dat geld willen geven, rijd de man weg met de baby en neemt Josie ook nog mee. Later worden ze toch nog gevonden.