ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

jack is vliefd drm doet ie dit allemaal voor jannet… wel zonde idd en ook een beetje onredelijk hoe jannet omgaat zo met jack, ze zou beter meoten weten.

Craig terug is ook vervelend, ook een andere speler overigens… maar ben wel boj het verhaal josie is afgelopen

nu die meid nog van politie kantoor dani meen ik heet ze, die heeft met craig een relatie, wie was die dani ok nog maar weer?

Verder zie ik in de spoilers leuke verhaal lijnen :thumbup:

Josie is nog niet weg geloof ik hoor…

Dani is de dochter van Betsy Stewart die weer de zus is van Emily en die in een ver verleden gespeeld werd door Meg Ryan. Betsy was toen Dani geboren werd getrouwd met Craig en dacht ook een tijdje dat hij haar vader was, maar dat was niet zo.

Ik lees net een stukje dat…

Dat Paul Emily ten huwelijk vraagt.

Henry de zoon is van James Stenbeck en zijn enige erfgename.

James sterft dit keer ECHT.

Meg krijgt een relatie met Damian Grimaldi.

Holden word ontvoerd tijdens een ongeluk en iedereen denkt dus dat hij dood is.

Damian weet ervan dat hij nog leeft ehn daar komen ze later allemaal nog achter.

Maddie, het zusje van Henry komt terug (de oude speelster gelukkig)

Liberty is zwanger, maar niet van Parker… Ze wil haar kindje opgeven voor adoptie en niemand minder dan Emily en Paul willen haar baby adopteren.

(hier op tv omstreeks februari 2011)

Zou James ECHT doodgaan? Op de één of andere manier moeilijk te geloven. Maar ja, misschien omdat de serie toch gaat eindigen.

Ja hij gaat dit keer echt dood, hij is namelijk dodelijk ziek…

Jammer dat Liberty zwanger wordt. Vind dat ze het nu zo leuk doet, normen, waarden, haar moeder vertellen wat ze moet doen. Daar past die verhaallijn dan niet echt bij, toch?!

@Jules wrote:

Jammer dat Liberty zwanger wordt. Vind dat ze het nu zo leuk doet, normen, waarden, haar moeder vertellen wat ze moet doen. Daar past die verhaallijn dan niet echt bij, toch?!

Waarschijnlijk wanneer het uit gezonden wel.

Ik weet niet wat dit berichtje hier nog een keer doet! :eh:

Ook lekker… Casey vindt in één dag nieuw werk en mij lukt het in 6 maanden nog niet eens :cry: :cry:

Ach ja dat heb ik wel met meer dingen daar hahahaha!

Het kan allemaal daar in die soap!!! :mrgreen:

@Jules wrote:

Ook lekker… Casey vindt in één dag nieuw werk en mij lukt het in 6 maanden nog niet eens :cry: :cry:

Heeft de scriptschrijver voor hem gevonden, heb jij niemand die dat voor je doet :wink: ?

Wanneer raakt Libbylou zwanger dan?? :wink: Of, wanneer zien wij dat hier?

En zouden Meg en Paul nog weer bij elkaar komen?

Je moet het niet verraden er zijn mensen die het nog niet willen lezen… dus je moet het in een spoiler zetten aub. :thumbup:

Nee, libby raakt niet zwanger. Je moet gewoon even de spoilers lezen. En vraag & antwoord idd in spoiler zetten :wink:

@Femke Fataal wrote:

@Jules wrote:

Heeft de scriptschrijver voor hem gevonden, heb jij niemand die dat voor je doet :wink: ?

Misschien die scriptschrijver aanschrijven. Ik zoek ook iets in de zorg. Maar niet met zwabber :lol:

Haha, ik zwabber mezelf al te pl*res thuis :lol: :lol: Vond net dochterlief met een pluk kattenhaar en daarna een stuk kleed in haar mond. Ga zo maar wéér stofzuigen :roll:

De nieuwe Maddie lijkt behoorlijk veel op Vienna vind ik. Vond de oude leuker.

Hoe zag ze er ook alweer uit? iemand een foto van de oude Maddy?

ik vond de oude ook leuker

De oude had iets liefs in haar gezicht… deze vind ik niet zo.

Maar het went vast wel weer, net als craig destijds