Volgens mij gaat er ook wat gebeuren met Carly… Volgens mij heeft ze niet alleen last van een “kater”…
Iemand die dat al weet?
ben net teug van 3 weken vakantie.
Ben benieuwd wat ik allemaal gemist heb.
Zo eens even bijlezen op de site. :mrgreen:
Vanmorgen atwt gekeken…die matt die er in zat,die zat toch vast??Hij had toch bij Casey in de gevangenis gezeten?
Verder nog niet veel schokkende nieuwe dingen evrder geloof ik?
Matt ZAT inderdaad vast, maar is al weer vrij.
@sabje373 wrote:
Volgens mij gaat er ook wat gebeuren met Carly… Volgens mij heeft ze niet alleen last van een “kater”…
Iemand die dat al weet?
Carly word alcoholist
Goh, wat een verssing zeg
Waar ik mij zo aan erger is Dusty die steeds net toevallig alleen in de keuken van de boerderij is als er op de deur word geklopt
Ik ben net terug van vakantie dus ik heb heel wat gemist hahahaha!
Vanavond hang ik weer voor de buis!!
En ze liep laatst nog tegen Craig zo te zeuren dat ze wilde stoppen met de samenwerking omdat haar vader alcoholist was en ze niet wilde dat parker dat ook zou worden… :shock:
En dan nog even dit:
In de spoiler staat een stukje van wikipedia, over wat er nog gaat gebeuren. Als je dat niet wilt weten moet je het dus maar niet lezen…
Dr. Ben Harris (april 2011) is weer even te zien tijdens de tour van Jack en Carly
Kan iemand mij vertellen wat er met die tour precies bedoeld wordt?
@sabje373 wrote:
En dan nog even dit:
In de spoiler staat een stukje van wikipedia, over wat er nog gaat gebeuren. Als je dat niet wilt weten moet je het dus maar niet lezen…
Dr. Ben Harris (april 2011) is weer even te zien tijdens de tour van Jack en Carly
Kan iemand mij vertellen wat er met die tour precies bedoeld wordt?
:dance: Leuk, dokter Ben terug. Hopelijk wel door dezelfde persoon gespeeld. Ga eens uitvogelen of ik er achter kan komen of dat zo is. En die tour, ik heb geen flauw idee…
Wat die tour precies inhoudt weet ik nog niet. Maar Jack komt ook Molly tegen ergens!
Ben Harris wordt door de acteur gespeeld die hem vroeger ook speelde. Jack gaat op een gegeven moment op reis omdat hij na een bepaalde gebeurtenis het erg moeilijk heeft met zichzelf. Op een gegeven moment komt hij Ben tegen en die waarschuwt Carly. Carly gaat naar hem toe en probeert hem over te halen weer naar hus te komen maar hij heeft geen zin en reist verder. Carly reist achter hem aan. Janet blijft thuis want ze is boos op Jack en ze wil bij Liberty blijven. Wat de gebeurtenis is, vertel ik in de volgende post
zo zie je maar
haastige spoed is zelden goed
Katie wordt ontvoerd nadat ze iemand heeft bedreigd die Henry bedreigde. Ze wordt opgesloten in een pakhuis. Brad komt erachter waar ze zit en wil haar bevrijden. Jack is ondertussen ook gewaarshuwd en gaat ook het pakhuis in maar hij weet niet dat Brad er ook is. Het is donker en Katies kidnapper schiet op Jack. Die schiet terug en raakt … Brad!
Aanvulling: Brad sterft nadat hij is neergeschoten door Jack, terwijl Katie dan net bevallen is van hun kind. Dan weet ik dat het een tv serie is, maar ik heb echt zitten janken voor de pc
@Esther75 wrote:
Aanvulling: Brad sterft nadat hij is neergeschoten door Jack, terwijl Katie dan net bevallen is van hun kind. Dan weet ik dat het een tv serie is, maar ik heb echt zitten janken voor de pc
Klopt dit is allemaal zowat op het einde van de serie…
Dus we hebben nog heeeeel wat te goed.
Vienna word draagmoeder voor Katie, maar tijdens de vruchtbare dagen en de inseminatie met Brad’s zaad mag ze niet met Henry naar bed, en doet dit toch, dus blijkt ze zwanger te zijn van Henry’s kindje. later krijgt ze een miskraam en verliest met enkele maanden het kind. Daarna is Katie zwanger geloof ik en durft dit dan weer niet tegen Vienna te vertellen.
@Esther75 wrote:
En wanneer zal dit gebeuren? :shock:
Op het einde van de serie…
Eind oktober 2009 in de VS, dus over iets van 8 maanden want we zien nu de afleveringen die eind februari 2009 daar werden uitgezonden
@Bagheera wrote:
@Esther75 wrote:Aanvulling: Brad sterft nadat hij is neergeschoten door Jack, terwijl Katie dan net bevallen is van hun kind. Dan weet ik dat het een tv serie is, maar ik heb echt zitten janken voor de pc
En wanneer zal dit gebeuren? :shock:
Ik dacht dat ik ook weer ergens gelezen had dat ie ook weer terug kwam, want ergens was Simon dan weer in beeld en werd Brad jaloers. Maar was allemaal heel vaag. Had geen tijd om heel die lappen tekst meer door te spitten.