Daarna is het toch echt dat Katie zelf zwanger is van Brad!!!
Zal straks meer gaan lezen en het kort samenvatten.
Meg krijgt een relatie met Damian terwijl deze ook nog voost met Lily.
Rosanna komt nog terug, en ook een nieuwe Craig komt op toneel die later ook nog met Carly gaat trouwen.
Dr. Bob begint last te krijgen van verwardheid en begint verkeerde medicijnen uit te schrijven aan zijn patienten.
Larry komt ook terug, de ex-man van Susan, die heeft de overige eitjes bij van Emily, die zij destijds aan haar moeder heeft afgestaan.
Ook word Allison verliefd op ene Hunter, waarschijnlijk de zoon van Larry.
Hunter is mede dankzij de eitjes van Emily geboren, dus dat houdt in dat Allison en Hunter broer en zus zijn en Emily genetisch gezien zijn moeder.
Ene Riley komt in de serie, achteraf blijkt het de overleden Adam te zijn, de zoon van Margo Hughes.
Paul word onder dwang opgenomen in een Psychiatrische inrichting door Barbara, niet wetende dat James Stenbeck hem daar opwacht in zijn rolstoel en niet lang meer te leven heeft.
En best of all komt in januari 2011 hier op tv:
James Stenbeck heeft een nieuwe zoon genaamd:
HENRY… ja DIE Henry… :shock:
Meer volgt hahahaha!
Het overige gebeurd allemaal dit jaar nog, op het laatste stukje na dan. :mrgreen:
Geweldig zo’n topic, ben nogal atwt verslaafd. :mrgreen:
Bah ik vind het niks aan dat Brad dood gaat…
En dat henry Stenbecks zoon is :shock: hihi gekker moet het niet worden.
Zijn er geen spoilers dat Jack en Carly ooit bij elkaar terug komen?Want dat gebeurt toch altijd…?
Ik ga dit topic even verder afspeuren naar nieuwtjes, kan toch niet slapen hihi.
Riley speelt niet mee hoor :lol:
maar wie is Riley?
@Sweet-Love wrote:
Riley speelt niet mee hoor :lol:
@Bontje1983 wrote:
maar wie is Riley?
Ik doelde:
Op mijn banner, mijn zoontje heet ook Riley, dus was eigenlijk een grapje, van ‘hij speelt niet mee hoor’…
In atwt is het dus Adam Hughes, die waarschijnlijk zijn naam heb veranderd in Riley.
Jeetje, als ik dat allemaal zo lees snap ik steeds meer waarom de serie van de buis word gehaald
Denk nu dat ik het einde van die 2 jaar niet eens meer haal met kijken
@Sweet-Love wrote:
@Sweet-Love wrote:Riley speelt niet mee hoor :lol:
@Bontje1983 wrote:maar wie is Riley?
Ik doelde:
Op mijn banner, mijn zoontje heet ook Riley, dus was eigenlijk een grapje, van ‘hij speelt niet mee hoor’…
In atwt is het dus Adam Hughes, die waarschijnlijk zijn naam heb veranderd in Riley.
Oops zie nu ook pas je banner :mrgreen:
@Bontje1983 wrote:
.
Zijn er geen spoilers dat Jack en Carly ooit bij elkaar terug komen?Want dat gebeurt toch altijd…?
Nee....
Jack blijft getrouwd met Janet en Carly gaat met Crraig trouwen helaas....
Oh ja en Carly word ook nog verslaafd aan de drank....
hmmm dit klinkt niet erg leuk, Carly is toch wel een van mijn favo’s :think: … weet je ook al hoe het verder gaat Dusty?gaat hij zn zoontje vinden?
Ja hoor…
Het is zelfs zo dat Lucy terug komt met Johnny…en dat gebeurd dit jaar allemaal nog!
Hmmm spannend hoor, vast niet de oude lucy en Johnny zal wel heel groot zijn geworden…
Jawel…
Dezelfde Lucy met een grotere Johnny met donkere haartjes hihihi :mrgreen:
@Rooike wrote:
Meg krijgt een relatie met Damian terwijl deze ook nog voost met Lily.
Rosanna komt nog terug, en ook een nieuwe Craig komt op toneel die later ook nog met Carly gaat trouwen.
Dr. Bob begint last te krijgen van verwardheid en begint verkeerde medicijnen uit te schrijven aan zijn patienten.
Larry komt ook terug, de ex-man van Susan, die heeft de overige eitjes bij van Emily, die zij destijds aan haar moeder heeft afgestaan.
Ook word Allison verliefd op ene Hunter, waarschijnlijk de zoon van Larry.
Hunter is mede dankzij de eitjes van Emily geboren, dus dat houdt in dat Allison en Hunter broer en zus zijn en Emily genetisch gezien zijn moeder.
Ene Riley komt in de serie, achteraf blijkt het de overleden Adam te zijn, de zoon van Margo Hughes.
Paul word onder dwang opgenomen in een Psychiatrische inrichting door Barbara, niet wetende dat James Stenbeck hem daar opwacht in zijn rolstoel en niet lang meer te leven heeft.
En best of all komt in januari 2011 hier op tv:
James Stenbeck heeft een nieuwe zoon genaamd:
HENRY… ja DIE Henry… :shock:
Meer volgt hahahaha!
Het overige gebeurd allemaal dit jaar nog, op het laatste stukje na dan. :mrgreen:
waaaaaaaahahhaha, ohhhh ja… tis echt klaar
al die mensen die dood gaan en toch weer terugkomen… heel bijzonder
Weet iemand wat er gaat gebeuren de komende tijd?
Zo’n leuk spoilertje?
Ben ook benieuwd!
Erger me trouwens mateloos aan die Josie…
Wat een eng mondje heeft dat mens!
Blijft die er lang in???
Ik erger me aan Janet. Eerst een dure bruidsjurk en daarna zonder met Jack te overleggen de balzaal afhuren voor 20 000 dollars. Hallo je bent een serveerster en je verloofde is agent, dat kunnen jullie niet betalen! en Jack is ook een sukkel omdat hij dat allemaal maar laat gebeuren.
In de spoilers die ik heb gezet hier, staat genoeg in tot en met na de zomervakantie dus effe terug lezen dames!!!
Craig :sick: …
Zal hij er mee te maken hebben gehad verder?
http://fansiteatwt.nl/scoop/index.html
Hier kun je lezen elke dag vanaf juni/juli dit jaar…
:mrgreen: