gelukkig dan nog 2 jr hiuer :dance: :thumbup:
Ik kon mij deze vrouw even niet zo snel voor de dag halen en ben toen even gaan googelen en las toen een stukje dat ze was overleden en daar stond dus ook bij dat het in Amerika in September stopt maar hier nog 2 jaar door gaat
Dus wij kunnen nog wel 2 jaar langer kijken
Ik heb gisteren uit ergernis atwt afgezet ,… grr ik kan me zoo kwaad maken om de verhaallijn met dat kind die brad leuk vind enzo… ook nu dus ergernis… zap
Tis hier nog anderhalf jaar als het daar af is, je moet de seizoenen maar eens in de gaten houden in ATWT, als het bij ons zomer is, is het daar kerst enzo.
Ik zie af en toe een stukje - over die verkiezingen en dat het idee om te frauderen wat ze luid en duidelijk overal staan te bespreken - alsof je dat zo ongemerkt voor elkaar gaat krijgen :roll:
Tja, die verkiezingen zijn erg suf. En die valse beschuldigingen van Spencer lijken wel erg veel op die van Sophie een tijdje terug. Verzin eens iets nieuws! Pffffffffffffffffffff
@Jules wrote:
Tja, die verkiezingen zijn erg suf. En die valse beschuldigingen van Spencer lijken wel erg veel op die van Sophie een tijdje terug. Verzin eens iets nieuws! Pffffffffffffffffffff
Groot gelijk
Als het zo door gaat vind ik het over 2 jaar niet eens erg dat ze gaan stoppen met de serie
Ik heb toevallig van de week wat scenes gezien die hier nog niet uitgezonden zijn.
Volgens mij was toen al wel duidelijk dat de show zou stoppen, maar het loopt wat leeg zeg maar.
Het was een begravenis van iemand en waar vroeger die scenes vol met acteurs waren enzo zat er nu bijna niemand.
Ik denk dat die buitenscens ed de serie nekt, zo onstabiel het maakt het nep ofzo.
Het is ook nep, maar het maakt het minder professioneel.
ik vind het inderdaad ook echt niet meer leuk.
Kijk al 20 jaar, maar het is nu echt niet meer leuk hoor, het is zo voorspelbaar vaak.
Nu ook weer met Dusty, dat zie je al van veraf aankomen hoe dat afloopt.
Zal eens googlen op de US site, kijken of ik gelijk heb.
@joseetje wrote:
Ik heb toevallig van de week wat scenes gezien die hier nog niet uitgezonden zijn.
Volgens mij was toen al wel duidelijk dat de show zou stoppen, maar het loopt wat leeg zeg maar.
Het was een begravenis van iemand en waar vroeger die scenes vol met acteurs waren enzo zat er nu bijna niemand.
Ik denk dat die buitenscens ed de serie nekt, zo onstabiel het maakt het nep ofzo.
Het is ook nep, maar het maakt het minder professioneel.
Nu isse ikke heel nieuwschierig wie er dood gaat
@Amanda wrote:
Spencer McKay is vermoord, bedoel je die? :mrgreen:
@Rooike wrote:
@Amanda wrote:
Ik bedoel Brad
@joseetje wrote:
@Rooike wrote:@Amanda wrote:
Ik bedoel Brad
Jeetje Brad, ben benieuwd
Maar die gaat toch niet… dood???
Althans niet dat ik dat gelezen heb hoor!!!
@Rooike wrote:
Maar die gaat toch niet… dood???
Althans niet dat ik dat gelezen heb hoor!!!
Op youtube anders wel

@joseetje wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=rdaTSXAZa4w
Voor als jehet wil zien :mrgreen:
Wow, heftig hoor en ook nog eens neergeschoten door Jack
Wat zielig ook voor Katie, zijn ze net ouders en dan dit
Ohhh wat erg…
Ben toch al zo emo…
Ik lees net vooruit…
Vienna word nog draagmoeder voor Katie en Brad omdat het bij katie allemaal niet meer goed werkt… Alleen denken ze dat het Brad’s zaad is, maar die behandeling is mislukt en is het dus van Henry.
Na een paar maanden komt Vienna te val en verliest haar kindje…
meer meer meer