ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

@~Claudia28~ wrote:

Ik vind de manier van filmen zo irritant aan het worden he! Bij het inzoomen is soms gewoon te zien dat de cameraman een onstille hand heeft :wall:

Is me nog nooit opgevallen!

@sabje373 wrote:

@~Claudia28~ wrote:
Ik vind de manier van filmen zo irritant aan het worden he! Bij het inzoomen is soms gewoon te zien dat de cameraman een onstille hand heeft :wall:

Is me nog nooit opgevallen!

Dat gaat juist per aflevering meer irriteren :wink: :wall:

Ik zal er eens op letten…

ja, net als al die buitenscenes… daar gaat mijn ‘beeld’ wat ik van oakdale had… ik vind het niet leuk die buitenopnames!!! en idd het onrustige filmenn… niet mijn favoriet…

Het "anders"filmen is me ook opgevallen, als storend vind ik het mee vallen.

Serie is te leuk om er niet om te gaan kijken hahaah

Ik heb van de week ook 2 x gemist , dan och weer verder zien hoor.

En nu ook online meen ik terug te zien :thumbup:

hè? Ik snap het ff niet meer.

Dusty is terug en opeens is elke vrouw van slag en weer verliefd op hem??

Lily, Emily, Meg, Lucy… met wie had hij een relatie voordat hij uit de serie ging??

In elk gesprek met welke vrouw dan ook lijkt het alsof hij haar gaat zoenen. Goede acteur, zorgt voor lekker veel spanning :mrgreen:

Dusty had Lily net gedumpt voordat hij doodging en zij was het daar niet echt mee eens en hij had voor zijn dood nog met Emily gerotzooid.

Nee die domme Emily staat haantje voorop… maf mens!

Ah, dus het klopt inderdaad dat al die vrouwen aan zijn voeten liggen.

Hoop overigens dat Casey en Emily uit elkaar blijven. En Chris en Alison bij elkaar komen…

Ik zie Jack ook liever bij Carly hahaha!

En Emily…die hoeft niet aan de man…

Even dit topic uit het stof gehaald.

Ik lees net dat Helen wagner ( nancy) is overleden.

sneu, maar wel op een zeer respectabele leeftijd. Ze was de 90 al gepasseerd!

Ach die Nancy :frowning:

Maar inderdaad op zeer respectvolle leeftijd :kaars:

Inderdaad een respectvolle leeftijd. Maar toch wel jammer dat ze de laatste uitzending in september niet gehaald heeft. :kaars:

Ik hoorde en zag het in het rtl4 nieuws vanmorgen ,

fantastischee vrouw , en goede speelster.

Ze is ook diegene die het meest langs gespeeld heeft achter;één in dezelfde serie, een record dus.

:kaars:

Ik hoorde dat in sept de laatste aflevering is - maar is dat hier of daar (en hier dus nog een jaar of twee) :think:

ik meen hier in sept voor t laatst ook ,

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet in september al voor het laatst, dat is te vroeg hoor, dat kan ik niet aan :shock: :shock: :shock:

Laat mij er maar rustig 2 jaartjes naar toe leven ofzo :mrgreen:

Ik hoorde dat 17 september in amerika de laatste dag is. Wij lopen 2 jaar achter dus hier is het er nog 2 jaar

Hier duurt het volgens mij inderdaad ook nog twee jaar door.

Nancy was een liefdevolle vrouw in de serie. Wat een topactrise. Helemaal top!

Helen :kaars: