ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

Ik ben ook beneiuwd wie dani is

en Molly terug vind ik cool, ik vond dat zon leuk stel destijds en die kindertjes

Dani is het nichtje van Emily. Ze is namelijk de dochter van Betsy Stewart die weer de zus is van Emily.

@sopje wrote:

Dani is het nichtje van Emily. Ze is namelijk de dochter van Betsy Stewart die weer de zus is van Emily.

Betsie???Ook nog nooit van gehoord hahaha.

Ach ja…ze leer je weer eens iemand kennen.

De rol van Betsy werd in een ver verleden gespeeld door Meg Ryan.

Voor degene wie wil weten wie/wat/wanneer terugkomt.

James Stenbeck 1 maart 2010 Na een afwezigheid van ruim 5 jaar keert de eeuwig levende Stenbeck weer een paar keer terug.

Dusty Donovan (#2)25 maart 2010 Dusty keert terug onder verdachte omstandigheden, niet ten minste vanwege zijn eerdere zogenaamde dood.

Spencer McKay 6 april 2010De winnares van de derde InTurn speelt de rol van Spencer McKay.

Kevin Davis 13 april 2010 Kevin Davis, de jongen waar Luke ooit verliefd op was, keert terug. Gast/Terugkerend

Josie Anderson 3 mei 2010 Josie is ingehuurd door Paul om Dusty in de war te brengen en ze lijkt sprekend op Jennifer

Craig Montgomery (#4) 1 juni 2010 Craig keert terug, met alweer een nieuwe acteur in de rol.

Jade zal terug komen, ook Maddie komt terug. En lUcy zal terug keren…Samen met Johnny…

Dit alles gebeurt tussen maart 2010, en juni 2010.

@sopje wrote:

Betsy is de halfzus van Emily en was vroeger ook getrouwd met Craig en werd onder andere gespeeld door Meg Ryan

Meiden het belooft echt rete spannend te worden!!!

Ik heb er weer helemaal zin in:D

@~Claudia28~ wrote:

zoals dit :shock: :shock: :

Aaron komt terug naar Oakdale voor de begrafenis van zijn vader Holden

Maar ook hij komt weer terug, en komt er dan achter dat Lily opnieuw getrouwd is met Damian, daarna begint holden maar een relatie met Molly :mrgreen:

Als ik dat allemaal zo lees he die vooruizichten snap ik steeds beter wrm ze gaan stoppen met de soap

@Amanda wrote:

Als ik dat allemaal zo lees he die vooruizichten snap ik steeds beter wrm ze gaan stoppen met de soap

Uiteindelijk is iedereen weer terug bij af geloof ik

wooooooohhh hoeveel mensen er wel niet uit de dood herrijzen

Holden heeft toch eerder een relatie geha met Molly ?

EN die Jake waarmee Molly ging waavan de kindjes zijn die is toen overleden toch ? Hoe ook nog maar ?

Ben die verhaallijn een beetje kwijt , zie jake zo nog voor me :inlove: was een lieve man .

Molly is de echte die tergkomt? Onzekere mevrouw, donker met een mooie lache n twinkelende ogen ?

Bianca, is inderdaad de originele Molly, Lesli Kay

Als ik t goed begrepen en gelezen heb is het de cbs die met t uitzenden van ATWT stopt, de regisseurs van de serie zijn dringend op zoek naar een andere zender die de rechten van de serie wil kopen. DUs met een beetje hoop vinden ze een zender en kunnen wij door blijven kijken :pray:

Ik neem me steeds weer te stoppen met ATWT… Maar als ik dit toch lees!! Gelukkig hier ook een recorder, dus alle afleveringen worden opgenomen (en die irritant lange reclames doorgespoeld :mrgreen: ).

@Sweet-Love wrote:

Voor degene wie wil weten wie/wat/wanneer terugkomt.

James Stenbeck 1 maart 2010 Na een afwezigheid van ruim 5 jaar keert de eeuwig levende Stenbeck weer een paar keer terug.

Dusty Donovan (#2)25 maart 2010 Dusty keert terug onder verdachte omstandigheden, niet ten minste vanwege zijn eerdere zogenaamde dood.

Spencer McKay 6 april 2010De winnares van de derde InTurn speelt de rol van Spencer McKay.

Kevin Davis 13 april 2010 Kevin Davis, de jongen waar Luke ooit verliefd op was, keert terug. Gast/Terugkerend

Josie Anderson 3 mei 2010 Josie is ingehuurd door Paul om Dusty in de war te brengen en ze lijkt sprekend op Jennifer

Craig Montgomery (#4) 1 juni 2010 Craig keert terug, met alweer een nieuwe acteur in de rol.

Jade zal terug komen, ook Maddie komt terug. En lUcy zal terug keren…Samen met Johnny…

Dit alles gebeurt tussen maart 2010, en juni 2010.

ow jules

t word wel mooooooooooooooooooooiiii hoor

kom maar op met de uitzendingen :dance:

@bianca81 wrote:

ow jules

t word wel mooooooooooooooooooooiiii hoor

kom maar op met de uitzendingen :dance:

Ik ben al een tijd op zoek naar werk, maar wat ATWT betreft vind ik het niet zo erg om ‘thuis’ te zitten :oops: :lol:

Heb het vanmiddag gemist, dus morgenochtend om 9.05 uur…

Ik zat gisteravond laat nog even te kijken - ik dacht is die persoon die Emily speelt niet een beetje te mager ofzo - het ziet er niet uit, lijkt wel op anorexia :think:

@Bella wrote:

Ik zat gisteravond laat nog even te kijken - ik dacht is die persoon die Emily speelt niet een beetje te mager ofzo - het ziet er niet uit, lijkt wel op anorexia :think:

Neuj die is altijd al zo “dun” geweest… :wink:

Ik vind de manier van filmen zo irritant aan het worden he! Bij het inzoomen is soms gewoon te zien dat de cameraman een onstille hand heeft :wall: