Over de aflevering van vandaag (17.00uur)
Wie had ooit gedacht dat Jack zoo begripvol zou zijn voor Carly?? Je bent niet de enige die schuld heeft, je moet lekker naar Montana gaan met Sage, denk aan jezelf…
T is natuurlijk dat ze de serie even uit moet omdat ze zwanger is, anders was dat echt niet gebeurd…
Carly weer zwanger? Heb ik iets gemist?
Ik heb niet zo goed opgelet de laatste tijd, merk ik.
Ik meld me hier ook als atwt-fan.
Leuk hier meekletsen en lezen, zeg. Verveel me toch verder te pletter.
Kan alleen niet zo makkelijk tv kijken. 's Ochtends heb ik meestal iemand over de vloer hier, alleen op woensdag niet. En 's middags is het etenstijd. En 's avonds is me gewoon vaak te laat.
Watje he?
Wat irriteer ik me mateloos aan hun reacties op het feit wat Parker met Liberty heeft gedaan…
Alsof de wereld vergaat zeg!!! :wall:
En dan Brad… met zn Ugo… Die is helemaal ontspoort denk ik.
En dan Janet…
Leuke vrouw hoor maar dat ze Brad de baas laat zijn… Nee dat had ik niet gepikt.
Ze wil dat Liberty mee naar huis gaat, zegt hij doodleuk: nee, ik laat je haar niet meenemen.
Maakt hij dat soms uit???
@Rooike wrote:
Wat irriteer ik me mateloos aan hun reacties op het feit wat Parker met Liberty heeft gedaan…
Alsof de wereld vergaat zeg!!! :wall:
Ik vind dit idd ook heel irritant!!! Ik vind het nu dan ook niet leuk om te kijken, wat een gedoe zeg.
Brad is inderdaad wel irritant bezig, gelukkig draaien de afleveringen nu niet alleen meer om hun.
En ze zijn 15 en 16… misschien wat jong nog voor sex, maar of je het echt tegen houd…
Wat dat betreft zou ik denk ik toch wel net als Janet bezig gaan met die “birthcontrol” zoals ze dat daar zo mooi zeggen
Ik ben ook benieuwd hoe het met Chris, Emily, Alison en Meg afloopt met dat sieraden gedoe…
M&J: Heb jij de nieuwe spoiler voor februari al? Ben benieuwd hoe het met Meg afloopt!
@sabje: even snel dus er kunnen foutjes in zitten qua spelling
Nu Vienna weg is, nodigt Henry Bonnie uit om met hem te werken bij Metro. Brad neemt Liberty mee naar een huisje bij de vijver waar hij haar leert hoe ze moet vissen en hoe ze moet autorijden. Ondanks haar woede op haar vader, eindigt Liberty dat ze geniet van hun tijd samen. Parker verklaard weer zijn liefde voor Liberty, maar Liberty beantwoord zijn liefde niet. Lily denkt er over na om Holden te vergeven en om te proberen om hun huwelijk weer op gang te krijgen, tot dat ze Holden en Carly in een positie aantreft op de boerderij en ze denkt dat het meer is dan dat het lijkt. Emily is van slag als ze realiseerd dat ze eigenlijk met Casey getrouwd is en ze verteld hem dat ze het moeten annuleren. Emily stort in terwijl ze praat met Margo en wordt naar het ziekenhuis gebracht waar ze in dezelfde kamer komt als Alison. Nadat Casey Emily komt bezoeken, wordt ook hij ziek en wordt opgenomen met Chris in een kamer. Meg%u2019s hallucinaties van Sofie leiden er toe dat ze probeert om Paul te vermoorden, die haar laat opnemen. Bij Chris vallen alle stukjes op zijn plek. Hij realiseert zich dat hij en de andere zijn vergiftigd door de juwelen of parfum die zij als cadeaus ontvangen hebben. Dr. Rick Decker belt Barbara en verteld haar dat hij haar helpt met de problemen die haar familie heeft als zij voor zijn diensten betaald. Barbara realiseert zich dat Decker achter de vergiftigingen zit. Barbara en Paul overtuigen Margo om de gevangen Rick Decker naar Oakdale over te brengen, waar hij tegen Barbara en Paul verteld dat hij een tegengif heeft voor het vergif en het aan hen zal geven als zij hem helpen te vluchten.
Casey, Chris, Meg, Emily, Alison en Susan zijn allemaal prooi geworden van Rick Decker en zijn vergif. Decker schiet Aaron wanneer hij de held probeert te zijn. Chris heeft een tegengif gemaakt voor het vergif. Decker houdt Alison gevangen en probeert te ontsnappen, maar Chris tackelt hem en redt Alison. Aaron vertelt Alison dat hij nog steeds van haar houdt.
Emily en Casey tegen de papieren om hun huwelijk te annuleren, maar blijven hun relatie wel voort zetten. Carly verteld Holden dat ze hem niet meer kan zien. Lily vrijt met Mike en later verteld ze het tegen Holden. Holden tekent de scheidingspapieren en geeft ze dan aan Lily. Neal keert terug naar Oakdale, maar Carly vertelt hem dat ze geen toekomst ziet met hem. Mike verteld Noal dat er vergif in de grond van de Snyder boerderij is en Neal verteld de Snyders dat zijn bedrijf zich terug trekt uit het project. Met behulp van Barbara slaagt Paul er in om de financiering rond te kregen zodat het project even goed door gaat. JJ keert terug naar huis van zomerkamp. Parker keert terug van tenniskamp en gaat stiekem naar Liberty, maar Liberty verraad hem aan Brad. Jack neemt de sleutels en mobile telefoon van Parker af en verteld hem dat hij nergens heen mag gaan zonder dit te vertellen tegen zijn ouders. Dani Andropoulos keert terug in Oakdale.
Chris keert terug naar zijn werk in Oakdale Memorial. De boerderij ontwikkelingsproject heeft een reusachtige toevoeging van geld nodig wegens de grondvervuilingsproblemen en Paul leent het geld van een geldschieter, Derek Coburn, die hem 30 dagen de tijd geeft om het terug te betalen. Meg ontdekt dat zij zwanger is. Derek overhoort Bonnie aan Henry vertellen dat paul’s ontwikkelingsafspraak in diepe geldproblemen zit en dat Paul geen geld meer heeft.
Derek maakt een kleine bedreiging richting Paul, waarschuwend dat hij niets doet, dat Meg van slag maakt terwijl ze zwanger is. Brain Wheatley wordt ingehuurd om Luke%u2019s nieuwe fonds te leiden, maar hij zeurt tegen Luke dat hij zijn relatie met Noah niet in het openbaar moet vertonen. Dani Andropoulos heeft een baan als misdaad statistieken maken voor Oakdale, ondanks de bezwaren van Margo.
Het plan van Katie om Parker te ontmoedigen door het regelen van een nieuwe romantische jongen voor Liberty mislukt gigantisch wanneer de nieuwe jongens overduidelijk agressief wordt met Liberty, maar Parker ziet wat er gebeurd en stopt de jongen door hem neer te slaan. Na het horen van wat inzichtelijke woorden van hun dochter Faith, slagen Holden en Lily om vrede te maken.
Alison blijkt zich te storen aan het geflirt van Dani met Chris. Wanneer Aaron Alison ten huwelijk vraagt, accepteert zij deze en stelt voor om de trouwerij de volgende week te hebben. Lily vertelt Carly om haar te helpen met Holden. Holden is van slag door de relatie van Mike en Lily en zijn aanwezigheid in het leven van zijn kinderen. Liberty accepteert een doos Brownies van Leo, onwetend dat deze vol zitten met marihuana. Stoned van de Brownies, verleidt Liberty Parker, maar wijst het af als hij niet meteen reageert. Nadat Parker vertrokken is dwingt Leo zichzelf aan bij Liberty. Wanneer Brad en Katie Liberty vinden in de bossen met haar verscheurde kleding en een bult op haar hoofd, herinnerd Liberty zich niet wat er gebeurt, is alleen dat ze met Parker is geweest. Brad haast zich naar Calry%u2019s en beschuldigt Parker van verkrachting. Jack slaagt er in om Parkers naam vrij te pleiten wanneer hij de restanten vind van de brownies, en eindelijk herinnerd Liberty precies wat er gebeurd is. Brad gaat achter Leo aan en gooit hem in het reservoir om hem een les te leren, maar wordt ongerust als Leo niet naar boven komt voor lucht. Paul verteld Barbara eerslijk over zijn betrokkenheid met een geldschieter, maar wanneer Barbara geld probeert op te nemen om te zorgen dat Paul dit kan geven aan de geldschieter komt Barbra tot de ontdekken dat alles is opgenomen. James steenbreek neemt contact op met Paul en verteld hem dat hij hem kan helpen om Barbara’s geld terug te krijgen. James verschijnt in de wijnkelder van Paul.
Hey gatver komt james weer terug, dat vind ik nou niks aan he, heb het zo langzamerhand wel gehad met die man
wie is die dani dan die ken ik helemaal niet
Super handig die spoiler :thumbup:
Zat me zo te ergeren hoe het nu allemaal ging,
nu weet ik ten minste hoe het een beetje gaat :mrgreen:
Wooow…onderaan staat ook weer veel interessants
:think:
zoals dit :shock: :shock: :
Aaron komt terug naar Oakdale voor de begrafenis van zijn vader Holden
Wow :shock:
:shock: :shock: :shock: daar was ik nog niet :shock: :shock: :shock:
Dat word een doos tissues
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik kijk al heel wat jaren,maar kan iemand mij vertellen wie Dani Andropoulos is?
Zegt me helemaal niks. :think:
Leuke vertaling:
James STEENBREEK
Wel leuk dat de echte Molly en de lekkere Mike, niet deze, maar de vorige, nog eens terug komen voor de serie stopt.
Dit hoeft toch niet in een spoiler?
Ik vond Molly zo gaaf! Niet diegene die de rol overnam, maar de echte.