ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

Ik heb de aflevering van 17.00 al gezien, dus vandaar ff spoiler

hoe loopt het af met Meg???

En deel 4 alweer!!

@sabje373 wrote:

En deel 4 alweer!!

Na mijn weten is het ernstig.

Heb je ook niet veel aan lol

@Sweet-Love wrote:

@sabje373 wrote:

En deel 4 alweer!!

Ze overleefd het wel hoor, ze moet in juni nog bevallen van een dochter dus ze moet wel blijven leven anders klopt het script niet meer…

:mrgreen:

@Rooike wrote:

@Sweet-Love wrote:
@sabje373 wrote:

En deel 4 alweer!!

Ze overleefd het wel hoor, ze moet in juni nog bevallen van een dochter dus ze moet wel blijven leven anders klopt het script niet meer…

:mrgreen:

Ha, ja lijkt me inderdaad zo

@faizaa wrote:

Zij blijft eigenlijk DE Lily voor mij…

Deze vond ik veel leuker

Komt de “oude” Lily nog terug eigenlijk? :think:

Ik ben even kwijt waarom ze eruit is. Zwangerschap of zo? :think:

Ik hecht niet zo aan knap of minder knap, ik wil gewoon de leukste figuren.

Zoals Mike. Deze vind ik echt niets aan. Veel te blond! 8)

Ik vind dat de nieuwe lily het wel goed doet hoor.Soms heb je zo’n hele periode dat je aan een nieuw persoon moet wennen,maar dat had ik bij haar helemaal niet.

Ik vind haar ook wel een stuk mooier dan de oude Lily.En Meg vind ik ook een mooie vrouw,alleen in haar rol vind ik het een oppermuts :mrgreen: Maar dat heeft niks met uiterlijk te maken :mrgreen:

@Kim3e wrote:

Komt de “oude” Lily nog terug eigenlijk? :think:

Ik ben even kwijt waarom ze eruit is. Zwangerschap of zo? :think:

Nee die komt niet meer terug, ze hebben haar gewoon vervangen om het één of ander iets.

Oude lily was te duur

Deze lily vind ik goed spelen , alleen zoals het meestal is, deze past niet bij de oude lily, totaal andere gedragingen en bewegingen uitspraken.

Toen ik haar voor het eerst zag met Holden en niet mee had gekregen dat er een nieuwe lily kwam, dacht ik oei Schattige altijd zo lieve Holden gaat vreemd haha bleek het Lily te zijn en nu gaat die droom van de lieve Holden op omdat ie alsnog vreemd gaat hahaha

Maar Meg krijgt ene babytje dus , spannend allemaaal hoor , komt leuke tijd aan in atwt en dan te bedenken dat het gestopt is … jammer

uhm Bianca…dat laatste zinnetje van je verraad een beetje hoe het lopen gaat…dan kan je beter in spoiler zetten voor degene die die dus niet lezen :wink:

@renzosmam wrote:

uhm Bianca…dat laatste zinnetje van je verraad een beetje hoe het lopen gaat…dan kan je beter in spoiler zetten voor degene die die dus niet lezen :wink:

veranderd :thumbup:

@renzosmam wrote:

:lol: :lol: :lol:

Smaken verschillen…én veranderd met de jaren 8)

Ik vind meg dus niet zo,de nieuwe Lily wel een mooie vrouw…maar ik vond vroeger Pilar echt uhm leuk om naar te kijken :angel:

En die janet vind ik dus ook iets hebben…ze speelt een ordi maar volgens mij is het wel een mooie vrouw als ze naturel is.

Ik ben fan van Janet vind het een mooie vrouw

Ik vind Janet momenteel wel een leuk karakter in ASTW , beetje alles wat heeft ze

dommigheid grappig onoplettend haha , ja mag haar wel hebben en ook uiterlijk heeft ze wel der charme.

vindt janet ook lekker vernieuwend.

Vindt de verhaal lijn met parker ook wel grappig ben ook erg benieuwt hoe het met carly gaat jack en carly waren toch altijd mijn all time koppel.

Moet erbij zeggen heb al ff niet meer gekeken vanwege drukte op mijn werk dus ben druk op rtl gemist weer flink aan het bij kijken :lol:

Janet is inderdaad leuk!

En wat is dat toch een gedoe met die sieraden he?

Ben benieuwd wat jullie van de aflevering van 17.00 uur (of gisteravond laat) zullen vinden!!

Die heb ik al gezien!!!

Wist trouwens niet dat in die ketting zgn gestuurd door Will en Gwen, ook die stof zou zitten, die Meg droeg tijdens het huwelijk gister want dat heb ik niet gelezen in de spoilers, wel in de armband van Allison, het horloge van Chris en in parfum van Emily, die krijgt ze denk ik ook nog wel…

Ik ga nog eens wat vooruit lezen!!!

@faizaa wrote:

Nie zeuren nie Bren… je hebt een super uitstraling met prachtige ogen… :hand:

Jaaaaaaaaaaa Sas… Janet, vind ik een heel heel lekker ding… :inlove:

Thanx lieffie!!!

Pilar… jemig, krijg er geen beeld bij… kan me niet herinneren…

Janet vind ik dus nix… krijg er geen kriebels van (netjes gezegd he??? :mrgreen: )

Vind Renzosmam en Faizaa wel leuke tiepjes… :lol: :mrgreen:

@Bren1970 wrote:

@faizaa wrote:
Nie zeuren nie Bren… je hebt een super uitstraling met prachtige ogen… :hand:

Jaaaaaaaaaaa Sas… Janet, vind ik een heel heel lekker ding… :inlove:

Thanx lieffie!!!

Pilar… jemig, krijg er geen beeld bij… kan me niet herinneren…

Janet vind ik dus nix… krijg er geen kriebels van (netjes gezegd he??? :mrgreen: )

Vind Renzosmam en Faizaa wel leuke tiepjes… :lol: :mrgreen:

he ik voel me achtergesteld :mrgreen:

Jij bent de lekkerste!!!

Ow ja, in februari weer gewone foon thuis!!! :dance:

@Bren1970 wrote:

Jij bent de lekkerste!!!

Ow ja, in februari weer gewone foon thuis!!! :dance:

kijk zo willen we het horen :mrgreen:

Oh super sms je me je nummer dan ff en waar tele2?