ja en iedere keer dat je dan b&b keek dan was ze weer met een ander getrouwd of weer met dezelfde en ondertussen al z6 keer gescheiden en weer samen pff vermoeiend en zo kon je een half jaar niet kijken en dan was er niks veranderd!
Was dat niet in opdracht van Damian, die ontvoering van Holden?
Dacht me te herinneren van wel maar goed, heb ook zoveel ineens gelezen hahaha dat ik het een tikkie mis kan hebben natuurlijk…
bob heeft geloof ik een tumor, of heb ik dat verkeerd gelezen? :think:
is Holden dood???
Holden…
Is niet dood, maar in uitvoering van Damian ‘Verdwenen’, na verwerking van Lilly gaat ze met Damian trouwen, en dan komt Holden terug …
Ff onder de spoiler. Gaat over de late uitzending van gister.
Ik vond dat stukje waarin Henry en Vienna voor het eerst Stenbeck met Audry op schoot terug zag en ze beiden begonnen te gillen hilarisch!
@sabje373 wrote:
Ff onder de spoiler. Gaat over de late uitzending van gister.
Ik vond dat stukje waarin Henry en Vienna voor het eerst Stenbeck met Audry op schoot terug zag en ze beiden begonnen te gillen hilarisch!
acting 1.1 hahaha, te slecht
Liefs Suzanne
@Sweet-Love wrote:
Holden…
Is niet dood, maar in uitvoering van Damian ‘Verdwenen’, na verwerking van Lilly gaat ze met Damian trouwen, en dan komt Holden terug …
Maar lily weet het ook! :think: Hoe zit het nou precies? Heb het al een tijdje niet meer gevolgd…ivm dochter en werk!
@mariiyelle:
Lily weet het niet maar denkt/hoopt/voelt dat Holden nog leeft.
Leuk dat ze Seth en Aaron hebben teruggehaald voor Holdens begrafenis,
@sopje wrote:
@mariiyelle:
Lily weet het niet maar denkt/hoopt/voelt dat Holden nog leeft.
Haar gevoel heeft gelijk! En Holden werd op dat moment wakker door haar gebed..
Als brad dood gaat, is Henry de enige die zijn geest kan zien en horen.
Beetje op het einde van het filmpje kan Katie Brad nog éénmaal zien: wanneer hij hun zoontje voor de eerste maal ziet en vasthoudt…
http://www.youtube.com/watch?v=uXjRN77NBtA&feature=player_embedded
Deze is een echte tranentrekker…
http://www.youtube.com/watch?v=rdaTSXAZa4w
Dit kwam ik tegen op de ATWT Hyves:
lily en holden komen niet meer bij elkaar in de serie, alleen op het eind van atwt houden ze het open met het idee dat ze in de toekomst weer bij elkaar komen.
lily is al getrouwd met Damian als holden terug komt en dan word het huwelijk van holden en lily nietig verklaard. Lily en Damian trouwen zelfs 2 keer en op de 2 trouwdag word Damian vergiftigd en krijg Meg de schuld maar Damian heeft het zelf gedaan om Meg in zwart licht te zetten.
Holden gaat zich verloven in de toekomst met Molly en op de huwelijksdag van Molly en holden zeg molly het af, omdat holden naar Frankrijk gaat op de dag voor het huwelijk omdat Lily in de problemen zit met haar bedrijf die zij samen met carly heeft opgericht.
Molly gaat dan met Abigail mee en kom nog wel in de laatste week terug in de serie op de bruiloft van Carly en Jack.
Damian blijft nog wel een tijdje in de serie, zo ongeveer 6 maanden nog.
Alles komt dan uit en hij word gearresteerd. Damian gijzelt op het laatst nog lily en Faith.
Stomme hormonen ook
Ja ik kan er ook slecht tegen :shifty:
Komt deze maand al op tv of begin volgende maand…
Dat word de doos tissues bij de hand houden
Idd…
Vind het heeeeel zielig!
Ze speelt zo goed!
Jeetje… Ik heb veel gemist maar
Haar man (Brad) is dood dus? :?