ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

@Rooike wrote:

Als brad dood gaat, is Henry de enige die zijn geest kan zien en horen.

Beetje op het einde van het filmpje kan Katie Brad nog éénmaal zien: wanneer hij hun zoontje voor de eerste maal ziet en vasthoudt…

http://www.youtube.com/watch?v=uXjRN77NBtA&feature=player_embedded

Dit is het vervolg van het filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=YtPUQi0iSWw&feature=related
aan het eind van filmpje nemen ze echt afscheid van elkaar. Ik heb het al een paar keer eerder gezien en krijg nog steeds tranen in mijn ogen als ik het zie.

sjeeeeesooeeesss… niet braaaaddd… net als toen Jake van molly, die was oo leuk, die ging ook de serie uit…potver)… maar waarom gaat ie dood, wat happened? en wat een spoilers… stomme damian… stomme lilly… stomme holden… maar ja… haha, we kunnen ook niet alles hebben…

Ik vindt het helemaal niks dat Brad eruit gaat… :frowning: :frowning:

Wat een egoistische eikel is die Casey zeg

Ja die mag van mij ook wel gaan…

ben wel benieuwd naar wat er nou echt gaat gebeuren met die baby van liberty??

Ga ik straks even lezen voor je dus dat laat ik straks weten…

ik weet wel dat 23 maart het huwelijk van…

Damian en Lily is… Op het einde als ze JA zeggen, duwt Holden de deur open…

Hoe het afloopt met de baby van Liberty:

Parker rijdt met Liberty naar Chicago om een abortus te laten doen. Als ze in Chicago zijn, gaan ze nog even een stukje wandelen en praten ze erover en stelt Parker voor om het kind samen met hem op te voeden. Terwijl ze lopen te praten, wordt ze omvergelopen door een jongen. Ze valt op de grond en valt flauw en gaan naar het ziekenhuis, daar krijgt ze een miskraam.

@sopje wrote:

Ze valt op de grond en valt flauw en gaan naar het ziekenhuis, daar krijgt ze een miskraam.

Agut :frowning:

@sopje wrote:

Parker rijdt met Liberty naar Chicago om een abortus te laten doen. Als ze in Chicago zijn, gaan ze nog even een stukje wandelen en praten ze erover en stelt Parker voor om het kind samen met hem op te voeden. Terwijl ze lopen te praten, wordt ze omvergelopen door een jongen. Ze valt op de grond en valt flauw en gaan naar het ziekenhuis, daar krijgt ze een miskraam.

Ja klopt idd, ik las het zojuist…

12 april is de aflevering met Brad… :cry:

ik ga t toch maar vragen: wat voor een telefoon heeft de moeder van Liberty?(kan ff niet op haar naam komen). Die wil ik ook!!!

buiten dat:heerlijke serie!

@Rooike wrote:

Ga ik straks even lezen voor je dus dat laat ik straks weten…

ik weet wel dat 23 maart het huwelijk van…

Damian en Lily is… Op het einde als ze JA zeggen, duwt Holden de deur open…

wahahaha, ja, zo gaat dat nu altijd he!

@sopje wrote:

Jahaaaaa…dat gaat wel heel gemakkelijk…

jammer voor emily en paul… hoe gaat het daarmee dan?

@ Rooike: Waar haal je toch al die info weg?? Kan het nooit vinden…

haha, nou, daarom plaatst ze het ook hier! voor mensen die het niet kunnen vinden :mrgreen:

had trouwens de link van youtube brad naar mijn moeder en zusje gestuurd zonder aankondiging… geloof niet dat ze heel blij met mij waren… :oops: :mrgreen:

Sabje ik heb je een PB gestuurd hihihi! :mrgreen:

Ik vind dat maar snel gaan hoor, die stomme lily die trouwt met Damian…

Waar is haar respect gebleven… :evil:

@Rooike wrote:

Ik vind dat maar snel gaan hoor, die stomme lily die trouwt met Damian…

Waar is haar respect gebleven… :evil:

Precies mijn gedachte :?

Lily kan niet alleen zijn en heeft een man nodig. Arme Lily, het is nu ook al de 4e keer dat ze weduwe is (eind jaren 80 van Derek Mason die achter haar geld aanzat (die was ook echt dood), Damian in de jaren 90 en volgens mij was Holden ook al een keer doord/vermisd) . Denk alleen niet dat Holden er erg blij mee zal zijn dat ze zo snel doorgaat.

Even over de aflevering van gisteravond.

Vond het wel mooi hoe Emma Meg de waarheid zei. Ze is geobsedeerd door Damian en vindt het alleen vervelend dat Lily met Damian trouwt omdat ze met Damian trouwt en niet omdat ze vindt dat het te snel is na Holdens dood. Ook wel grappig dat Lily toch een witte jurk die heel erg op een trouwjurk leek in de kast had hangen. Maar het is ook al haar vijfde huwelijk (Derek, Holden, Damian, Holden en nu weer Damian).