ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

ik las dat hij dat weer terugdraaide naar paul.

Ik kan echt niet wennen aan deze Lily, ik denk steeds, die andere Lily zou nooit zo reageren… :roll:

hahaha, ja, deze lilly vind ik nog zeikerigerder dan die ander… ik moet ook steeds naar die vlek op haar gezicht kijken…

@Snoesje wrote:

hahaha, ja, deze lilly vind ik nog zeikerigerder dan die ander… ik moet ook steeds naar die vlek op haar gezicht kijken…

Die vlek zit toch op dr arm? :think:

oh… is tie gezakt?

LOL

mm… dan heb ik zeker een tijd niet gekeken, dacht toch echt dat er ook een plek op haar gezicht zat…

Ik kan het niet vaak meer kijken, maar vind het nog wel leuk, de keren dat ik het zie.

Vooral omdat je het toch gewoon kunt volgen.

overigens is The Bold & The Beautiful weer terug bij RTL.

Dan hebben ze straks meteen weer een soap combinatie die in het gat van ATWT kan duiken (The Young and The Restless met The Bold)

En toch ga ik ATWT dan missen, het hoort er toch gewoon bij.

Hoe ongeloofwaardig het al geworden is.

Spannend… Kim is flauwgevallen, nadat “hoeheetzenou” (zus van Emily) sugereerde dat Dr Hughes foutjes maakt tijdens zijn werk met patienten…

Hij word dement dus…

Dat mag onderhand wel hahahaha hij speelt al lang genoeg in de serie!

Wat is er gebeurd met Holden??? :shock:

Die is samen met een moordenaar een afgrond ingereden, auto tig keer over de kop en daarna in brand gevlogen.

ow is het al zo ver…Heb niet kunnen kijken vandaag.

Holden gaat trouwens niet dood

~zonder dat ik het zou weten dat holden niet dood zou gaan zou t al beetje voorspelbaar zijn zal wel weer beetje zelfde scenario zijn als met jack toen geheugenverlies blablaa

ben benieuwd !

Nee Holden heeft geen geheugenverlies maar word ontvoerd in opdracht van Damian… Door een man en een vrouw word hij in een huisje gevangen gehouden.

vast uit de auto geslingerd ofzo

ja of toch optijd er uit kunnen springen

Holden wordt ontvoerd door vrienden van de boef die bij hem in de auto zat omdat ze denken dat hij weet dat waar die boef het geld heeft verborgen. Damian heeft niets met de ontvoering te maken maar komt er wel achter dat Holden wsl. niet dood is en vertelt dat niet aan Lily

wat een drama allemaal! Jeetje serie moet niet erger worden :silenced: :oops: :roll: :mrgreen:

ik vind wel dat alles altijd zo gerekt word zo langdradig!

@Loessie wrote:

ik vind wel dat alles altijd zo gerekt word zo langdradig!

Ja stiekem is dat met iedere serie denk ik.

Ook B&B (is daar geen topic over :mrgreen: )…

Het ene naar het andere drama, langdradig gedoe e.d.

Maar toch blijft het mensen trekken he :mrgreen:

en die damian krijg je ook geen hoogte van hij zou toch uiteindelijk met meg trouwen waarom doet ie dan nog zoveel moeite voor lily en dan straks die streek die ie levert door lily niet te vertellen dat holden nog leeft bah eikel hij gaat door tot ie dat gezin verprutst heb!

ennuh hoe zit het nou met dr bob heeft ie alzheimer ofzo!?

The Bold…keek ik vroeger ook altijd, tot het naar SBS ging.

Sindsdien heb ik het soms voorbij zien komen en serieus heb ik steeds als ik het zag Brooke alleen maar zien huilen :roll: Ik ben wel een beetje klaar met dat gejank.

ATWT is een snelle soap hoor. Als je 2 weken niet kijkt heb je echt dingen gemist. Ik kijk al vanaf het begin dat het uitgezonden werd in nederland, 1990 ofzo?