ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

Vind Henry zwaar overdreven om Katie de schuld te geven.

Snap zijn verdriet wel maar om nou zo iemand te beschuldigen?

Katie en Vienna bluh beetje erg klef. Henry’s reactie dat hij geen kinderen wilde hebben omdat hij de angsten die je als ouder hebt en de pijn als je je kind verliest kan ik goed begrijpen. Het aanklagen van Katie en WOAK vind ik een beetje overdreven

zo… heftig al die dingen die zijn gebeurd en nog gaan gebeuren

ik vind het irritant hier, caiway is digitaal gegaan en omdat ik nog niet ben verhuisd, heb ik nog geen nieuw kastje en kan het niet opnemen en ben alleen maar druk en aan het klussen. s avonds vergeet ik het weer om te kijken , @#$@ ik mis een hoop… bleh…

Ik had een tijdje niet gekeken, lig ik gisteren in bed te kijken, zie ik ineens Rosanna, ik weet dat ze terug zou komen, maar hoe is ze terug gekomen. Want lag ze eigenlijk niet weer voor de 2e keer in coma?

@Femke Fataal wrote:

Ik had een tijdje niet gekeken, lig ik gisteren in bed te kijken, zie ik ineens Rosanna, ik weet dat ze terug zou komen, maar hoe is ze terug gekomen. Want lag ze eigenlijk niet weer voor de 2e keer in coma?

Ze liep zomaar op straat en uitgerekend Paul kwam haar tegen… :mrgreen:

Ja, als een idioot ging hij achter haar aanrennen. Met die baby in de maxicosi in zijn hand. Volgens mij is dat kind de hele dag niet uit die maxicosi geweest :think:

:shock: wat gaat er veel veranderen!

Kijk het sinds kort weer eigenlijk. Vond het zo zielig voor Vienna :cry:

@Cin. wrote:

Kreeg buikpijn toen ik het zag…

En heb zitten huilen, mede door de hormonen dat wel maar toch… :oops:

@Sweet-Love wrote:

Gewoon zoals het nu is, spoilers en gewoon schrijven over ATWT…?

Met als gevolg dat je hele pagina’s over kunt slaan, omdat alles achte spoilers is verborgen :wink: :lol:

Ik snap het spoilergebeuren wel, hoor. Daar ga ik niet over in discussie, maar geef toe; het staat soms wel raar als een heel topic bijna achter een poiler is verdwenen.

@Rooike wrote:

@Cin. wrote:

hoe lang was ze eigenlijk zwanger? Het kindje was weg zeiden ze ze had een miskraam

maar wisten wel dat het een jongetje was dus minimaal 16 weken?

Net zo raar als bij gtst sjors loopt de hele dag met flesjes en als lana

krampen heeft geeft ze ineens bv

@bianca&? wrote:

@Rooike wrote:
@Cin. wrote:

hoe lang was ze eigenlijk zwanger? Het kindje was weg zeiden ze ze had een miskraam

maar wisten wel dat het een jongetje was dus minimaal 16 weken?

Net zo raar als bij gtst sjors loopt de hele dag met flesjes en als lana

krampen heeft geeft ze ineens bv

Vienna wist van te voren nog niet wat het was…

En dus na het verlies zullen ze wel hebben gezien in het lab dat het een jongetje was.

Dat is wel mogelijk…

Dat van Sjors is me niet eens opgevallen hahahaha!

yess yess Katie is zwanger!!

Jaa! Helemaal leuk voor Katie! Wel confroterend voor Vienna…

Maar… ik vind dat gedoe rond Paul en Eliza ook wel rete spannend… Weet iemand of Meg Eliza snel terugkrijgt?

Ja het is rot voor Vienna, maar dat was het voor Katie ook toen bleek dat niet Brad maar Henry de vader was en dat ze dus het kindje zelf hielden…

Ik vermoed wel dat Meg Eliza snel terug heeft…

Ben benieuwd wanneer Paul in de psychiatrische inrichting terrecht komt…

ik word een beetje moe van carly haar zuip gedrag :shifty:

@bianca81 wrote:

ik word een beetje moe van carly haar zuip gedrag :shifty:

helemaal mee eens.Ik had gehoopt dat ze er echt mee kon stoppen,maar dit gedraai wordt vervelend.

Parker blijft trouwens ook een vervelend joch…blehh

Ben ik het ook mee eens, parker is een verwend knulletje die echt te weinig liefdevolle aandacht gehad heet , te veel meegemaakt in zijn leventje om er nu een goede draai aan te geven. Jammer …

Ja hoor James Stenbeck is weer terug. De reactie van Barbara: " why don’t you just die"

de hele show begint me eigenlijk te vervelen… ben jarenlang trouwe kijker… maar het is wel duidelijk dat ze gaan stoppen

@sopje wrote:

Ja hoor James Stenbeck is weer terug. De reactie van Barbara: " why don’t you just die"

Dat doet hij ook…

James is ongeneeslijk ziek en wil zijn erfenis nalaten…

Waarschijnlijk aan Henri, das zijn zoon dus is gebleken.