ATWT deel 4!!! (niets verklappen anders spoiler)

spannend zeg :lol:

maar als mensen dat niet willen lezen moeten ze niet hier komen :think:

@bianca&? wrote:

spannend zeg :lol:

maar als mensen dat niet willen lezen moeten ze niet hier komen :think:
in de titel staat, niks verklappen, anders in spoiler :wink: mensen willen ook gewoon over de serie praten zonder al te weten wat er gebeurt

denk niet dat het met opzet gebeurde door mariielle

dat denk ik ik ook niet en beweer ik ook niet, het was meer een verkapt verzoek aan haar om haar bericht aan te passen

ik vind hoofletters altijd wat schreeuwerig overkomen namelijk :wink:

Dit topic is amper leesbaar door al die spoilers. Het lijkt me niet prettig lezen als je de “toekomst” niet wilt lezen.

Mijn opmerking was niet in hoofdletters maar de letters waren po wat groter dan normaal. Ik vind dat ook dat de spoilers dit topic niet echt leesbaar maken. Volgend deeltje gewoon de spoilers niet meer verbergen? Ik weet toch al hoe het afloopt

@ Sopje… Heb het aangepast :slight_smile:

Ik vind wel dat de spoilers moeten blijven.

Jij weet misschien alles al, maar misschien een ander niet.

@Sweet-Love wrote:

Ik vind wel dat de spoilers moeten blijven.

Jij weet misschien alles al, maar misschien een ander niet.

Eens

Het is ook veel leuker om ATWT te kijken zonder dat je alles al weet. Heb eind vorig jaar, begin dit jaar en september van dit jaar de amerikaanse afleveringen van ATWT via youtube gevolgd zonder de spoilers te lezen en hoewel ik het ook wel leuk vind om te weten wanneer wat gebeurt vond ik het niet weten ook heel leuk. Dus misschien een topic met en zonder spoliers?

Ik denk niet dat ze hier zitten te wachten dat je om de reden wel of geen spoiler 2 topics gaat openenen over 1 serie

Zelf vind ik dat ook onzin

Dus ik vind gewoon 1 topic met spoilers

Bedoel je daarmee een topic met spoilers in een spoiler of spoilers zonder spoiler?

Gewoon zoals het nu is, spoilers en gewoon schrijven over ATWT…?

Lijkt mij ook :thumbup:

@Amanda wrote:

Ik denk niet dat ze hier zitten te wachten dat je om de reden wel of geen spoiler 2 topics gaat openenen over 1 serie

Zelf vind ik dat ook onzin

Dus ik vind gewoon 1 topic met spoilers

Wat maakt het uit joh, die spoilers zijn gaaf.

Lekker laten zo! :thumbup:

En net wat iemand zei: als je het nietw il lezen moet je dit topic overslaan. :mrgreen:

Even weer on topic: ik zie totaal niet aan Carly dat ze (de actrice dus) zwanger is en dat terwijl ze bijna met verlof gaat, maar ze filmen haar ook zo dat je haar buik niet ziet. Jack mag wel weer eens naar de kapper. En Carly zelf is lekker in de ontkenningsfase, ben geen alcoholist, kan ophouden wanneer ik wil maar ik ben er nog niet klaar voor.

Ik bedoelde dus ook lekker laten zo haha

Enne ik erger me toch best wel aan Carly hoor

Oh oke dacht dat je het net andersom bedoelde hahahaha!

Carly is irritant met die stomme opgetrokken botox lip… Met dr pruil mond blergh!

Carly, moet ik er van denken… weet dat het voor een verslaafde moeilijk is te realiseren, maar toch…

En Katie… Vienna, Henry, Brad, snappen jullie het nog?

Wat vinden jullie van Henry’s reactie?

En die van Vienna, Katie?