@marielle wrote:
@Jennifer77 wrote:maar beebje emily is dus gestorven begrijp ik dat goed? Wat zielig![]()
Zo ik was er ff niet op voorbereid bracht veel herinneringen naar boven, ze speelde het zo herkenbaar goed![]()
:hug:
@marielle wrote:
@Jennifer77 wrote:maar beebje emily is dus gestorven begrijp ik dat goed? Wat zielig![]()
Zo ik was er ff niet op voorbereid bracht veel herinneringen naar boven, ze speelde het zo herkenbaar goed![]()
ik vind deze graig maar niets hoor!!!
welke Craig is het dan? niet de laatste? want die vond ik leuuuukkkkk…
@faizaa wrote:
welke Craig is het dan? niet de laatste? want die vond ik leuuuukkkkk…
Deze Craig heb ik nooit gezien en ik kijk nu toch 16 jaar :oops:
ja ik dacht dat er een oude Craig terug zou komen,maar deze man zegt mij ook niks hoor.
Of hij moet wel heel erg veranderd zijn.
Kan ook geen foto van hem vinden om hier even te plaatsen.
Als ze dan nog een blonde andere Craig hadden gevonden, maar nee…dit is een complete metamorfose.
@Corry wrote:
@faizaa wrote:welke Craig is het dan? niet de laatste? want die vond ik leuuuukkkkk…
nee die laatste rotzak is het niet meer…helaas haha.Die vond ik zo leuk spelen.
Kheb me suf lopen zoeken,maar diegene die het zou moeten zijn leek niet echt op de Craig die ik vanmiddag heb gezien…vaag :think:
iemand anders wel een “lijkende” foto?
Ow ow, wat gaat er nog veel gebeuren …heel veel nieuwe gezichten en andere wendingen in de serie…die trouwt met die en die weer met die, van wie je het niet verwacht. :drool:
En heb al een paar knappe mannengezichten voorbij zien komen alleen dat is nog 1 jaartje weg van ons.
http://www.cbs.com/daytime/as_the_world_turns/bio/
Klik hier op als je de cast wilt zien die er op dit moment in Amerika draait…bekende oude-figuren komen terug , maar met andere acteurs en actrices.
@LadyBlue wrote:
Dit vond ik de knapste Craig Montgomery… :drool:
:shock: Is dat de nieuwe Craig?
Hmmm, heb er in de loop der jaren al heel wat voorbij zien komen :oops: Maar dit is toch wel de minste geloof ik :think:
http://www.cafepress.com/astheworldturns/
Voor diegene die graag iets van as the world turns wil hebben…
Hahaha, ik zie me 's morgens al joggen in m’n atwt joggingpak samen met de hond in z’n atwt dog-shirt :mrgreen: