ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

@ilsederooy wrote:

@Corry wrote:
@mukkemuk wrote:
uhuuuu ilse :shock: :o :shock:

dat dacht ik ook ja :shock: :shock: :roll:

wat bedoel je ?

heb ik iets verkeerd gedaan ik bedoel wat niet onder de spoiler staat is gewoon algemeen bekend dat hun in het echte levcen koppels zijn :think:

idd in hun eigen prive leven zijn dat koppels.

niks :shock: aan is al jaren zo geloof ik :mrgreen:

nee hoor ilse je hebt niets verkeerds gedaan :lol: :-*

haha nee ik beoelde de koppels onder de spoiler…WOW :mrgreen: :mrgreen:

jij hebt niks fout gedaan haha

Pfff wat heb ik me gisteravond zitten irriteren aan Emily!!!

Ze is gisteravond bevallen van baby Jennifer, die helaas niet huilde bij geboorte. En van te voren zat ze Meg zo af te bekken, straks zal het wel zo zijn dat zij Meg aanpsrakelijk stelt bladiebla…pfffff

En daarnaast ben ik zo blij voor Holden:

Hij komt Lily tegen in de kapel van het ziekenhuis!!! :inlove:

ik kon vrijdag de uitzending niet opnemen omdat we een film gehuurd hadden die in de dvdspeler moest.

Dus neem maandag die van 5 uur op en van half 11 kan ik er mooi 2 tegelijk zien :dance:

Holden en Emily in het dagelijkse leven een koppel? Tjee, ik wist dat dus nog niet.

Ik heb de aflevering van vrijdagmiddag gemist, dus ik ga maandag de 2 afleveringen opnemen en vroeg op de avond kijken, dan ben ik 'savonds weer “bij!” :smiley:

Ik moet nog een week “bij-kijken” en zolang ik dat nog niet gedaan heb, moet ik de komende afleveringen ook mee wachten.

Ben ik blij dat ik al een heel jaar vooruit gelezen heb ( om het nog maar eens in te wrijven en spannend te maken) hihi.

Hint hint: Jade in de gaten houden en er komt een oude bekende langs binnenkort.

Petri

:frowning: tsjee wat zielig vandaag

@petri wrote:

Hint hint: Jade in de gaten houden en er komt een oude bekende langs binnenkort.

Petri

Wie wie wie???

Spoilertje!!! :mrgreen:

Spoilers van de hele maand mei!!! :mrgreen:

amen 8)

wat een dramatische afleveringen zeg! Alles gebeurt tegelijk…

Ja zoals je dit leest gebeurt het allemaal vrij vlug…

Alleen dat van die moordenaar moest wekenlang duren hahaha!

oh heerlijk vind ik het, lust intriges ik hou ervan

ik heb gewoon geen geduld, wil die puppy ogen van jade zien als haar geheim uitkomt :evil:

maar beebje emily is dus gestorven begrijp ik dat goed? Wat zielig :cry:

Graig en Adam krijgen een belangrijke verhaallijn en Hal gaat nu ook in de serie dood

Petri

Ik val er net middenin en zie dat Craig terug is? Althans een nog lelijkere dan de vorige. :wink: Klopt dan niet voor mijn gevoel. Zelfde had ik toen er een andere Hal kwam.

@suusje wrote:

Ik val er net middenin en zie dat Craig terug is? Althans een nog lelijkere dan de vorige. :wink: Klopt dan niet voor mijn gevoel. Zelfde had ik toen er een andere Hal kwam.

Ja ik vind het een enge vent die Graig…tis ff wennen hoor :shock:

@Jennifer77 wrote:

maar beebje emily is dus gestorven begrijp ik dat goed? Wat zielig :cry:

Zo ik was er ff niet op voorbereid bracht veel herinneringen naar boven, ze speelde het zo herkenbaar goed :cry: