ja was een kwesrue van een sec. en toen keek jij net toevallig :oops:
ik check namenlijk altijd na het plaatsen hahahah dus gelijk verandert maa je was me net voor
voor alle spoilers en meer info kun je op de fansiteatwt met een puntje nl erachter kijken
Ilse: :thumbup: Leuke site wel!
ja vindt ik ook een goede site want de gewonene atwt site wordt amper vernieuwt het laatste nieuws was half juli :evil:
dus die site is echt afgedaan hoe kun je nu maanden niks vernieuwen maar ook alle spoilers waren onderhand weg echt slecht.
maar deze site is echt geweldig :dance:
Als je nog jaren vooruit wil lezen moet je de amerikaanse site maar bekijken. Dan kun je echt van jaren terug en jaren vooruit iedere uitzending bijlezen.
http://www.cbs.com/daytime/atwt/updates/daily/text/dt_atwt_up_dly_lastweek.shtml
Groetjes, Petri
lees ook dat lucy straks terug komt na een snelcursus medicijnen gestudeert te hebben dan gaat ze werken in memorial waar jennefer wordt opgenomen met hartklachten maar omdat jennefer haar zoon niet alleen wil laten onslat ze zichzelf en gaat naar huis om vervolgens een hartaanvaal te krijgen en te overlijden. jhonny wordt geadopteerd door dusty maar later eist graig hem op de ruzie loopt hoog op en dursty schiet graig neer. later krijgt graig jhonny en vraagt lucy bij hem te komen wonen dit doet lucy om haar broertje in de gaten te houden en uiteindelijk vertrekt ze uit oakdale met haar broertje om hem weg te halen uit de situatie met 2 rivalerende vaders.
wat een nieuwtjes zeg allemaal ben gewoon reuze nieuwsgierig en vindt het wel fijn om soms wat extra’s te weten hahaha
oohjeej het word allemaal wel spannend dan … :dance:
OOOHJAAA, Johnny is natuurlijk ook het broertje van Lucy…
ow spannend weer, altijd hé soms ook vol ergernissen maar ik meot het echt volgen
ATWT vandaag naar 17.00 :dance:
@ilsederooy wrote:
ben trouwens benieuwt hoe ze het styraks gaan oplossen kwa verhaal lijn met hall aangezien hij in het echte leven zelfmoord heeft gepleegt![]()
Daar kan ik je wel antwoord op geven.
Ze doen er eigenlijk niets mee. Er komt geen nieuwe Hall. Zijn verhaallijn stopt meteen, hij had op dat moment geen groot verhaal lopen. En dan na ruim een half jaar komt er in een gesprek met ik geloof Will en ??? uit dat Hall is overleden. Maar er wordt geloof ik niet verteld hoe en waarom, alleen dat hij zijn vader mist. Als ik het goed heb komt dit gesprek voort uit het overlijden van zijn zus Jennifer, maar hang mij er niet aan op

O wat hebben jullie weer lekker veel spoilers gedaan… smikkelsmikkel! :mrgreen:
Alles staat opnieuw ingesteld en doet het ook nog.
Wat raar trouwens… eerst kan Carly bijna niet lopen en dan huppelt ze op het laatst zo het politieburo weer uit ???
Petri
@petri wrote:
Alles staat opnieuw ingesteld en doet het ook nog.
Wat raar trouwens… eerst kan Carly bijna niet lopen en dan huppelt ze op het laatst zo het politieburo weer uit ???
Petri
das waar ja.
en wordt het wel moe hoor dat ze steeds zo achter hem aan gaat steeds maar weer oppas regelen om overal bij te zijn :wall:
En wat komt ze eigenlijk elke keer doen daar?
@niek1 wrote:
En wat komt ze eigenlijk elke keer doen daar?
vervelend doen en jack ik nog meer problemen brengen.
was eerst harstikke gek op die 2 maar wordt er nu een beetje moe van eerlijk gezegt
Ja ik vind Carly ook irritant worden dat ze Jack zo achterna loopt. En dat terwijl ze zelf verzwijgt dat Nick bij haar was toen ze dr enkel verzwikt had. ( Die aflevering heb ik gemist)
Ik ben benieuwd of de politie Paul en Meg daar in dat hutje vindt…
iemand een idee?
Trouiwens, ik vind 17 uur helemaal niet fijn, ook hier zit een zuchtende man aan tafel met de vraag of ik het niet morgen kan kijken :mrgreen:
ik kijk het of rond 10 uur sávonds op rtl 8 of neem het op zoals ik gister ook gedaan heb.
dus zoonlief gaat zo naar bedje toe en dan gaat deze mama atwt kijken :dance:
Vind het ook een balen tijd.
16.oo was echt ideaal, zeker toen ik zwanger was zat ik met een pan op schoot voor de tv mijn aardappels te schillen :lol:
Waar komt Nick eigenlijk ineens vandaan, heb een stuk gemist geloof ik.