ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Als ik het goed begrepen heb:

Nieuwe aflevering van vanavond (op RTL 4) 18.30 uur,

die wordt herhaald morgenvroeg (op RTL 4 ) 9.20 uur

Nieuwe aflevering van vanavond (op RTL 8 ) 22.15 uur

die wordt herhaald morgenavond (RTL4 ) 18.30 uur maar ook op woensdagmorgen (op RTL4 ) om 9.20 uur…

Lijkt wel een sudoku puzzel :wink: :mrgreen:

Ik ben er klaar voor. Dus hoef ik gelukkig nog niet de DVD recorder anders in te stellen, heb nog een weekje om daarom te zeuren hihi (of zelf de gebruiksaanwijzing lezen).

Groetjes, Petri

@Bagheera wrote:

die wordt herhaald morgenavond (RTL4 ) 18.30 uur maar ook op woensdagmorgen (op RTL4 ) om 9.20 uur…

die wordt herhaald morgenavond (RTL4 ) 18.30 uur

En op woensdag morgen is de herhaling van de aflevering van morgenavond 22.15 uur!

Whahahaha…een Sudoku puzzel!!! Hihihihi…

Maar als ik het dus goed heb, is er een nieuwe aflevering om 22.15 en deze wordt de volgende dag 2 keer herhaald. Om 9.20 uur en om 18.30 uur…

En is vandaag een uitzondering, omdat vandaag de nieuwe programmering begint!!!

En dan vanaf volgende week is de herhaling 's middags…toch? :mrgreen:

@Bagheera wrote:

Dit is correct! :mrgreen:

:shock: :frowning: :slight_smile: :lol: :eh: :hand: :?

Ik vind het allemaal nogal wat…ik neem alles maar op ofzo…

gisterenavond al meteen gemist een slechte start :cry:

dan vanavond maar kijken :shifty:

ohhh ik hou nu al van rtl8…wat een feest 'savonds om 22.15 uur!!!

heb het beide kunnen opnemen dus had vanochtend een dubbele aflevering :dance:

vondt het wel zielig voor maddie dat mike eerste zo boos reageerde hij vergeet nog wel eens dat het nog een puber is en dat die soms stomme fouten maken.

en vinden jullie het ook zo stom wat hal gedaan heeft tegenover wil hij gaat echt barbera achterna. ben trouwens benieuwt hoe ze het styraks gaan oplossen kwa verhaal lijn met hall aangezien hij in het echte leven zelfmoord heeft gepleegt :frowning:

Ik denk dat ik de aflevering 's middags maar blijf kijken, zoals altijd. Dan loop ik wel wat achter, maar het blijft eigenlijk toch allemaal hetzelfde… Wat een gedoe zeg, pfff… :?

Jeetje wat een gedoe zeg met die nieuwe tijden alleen komen ze me geen van alle goed uit.

17.oo is hier kooktijd en ik kan vanuit de keuken geen tv zien en s’avonds om 22.15 kijken word te laat :roll:

Ik ben niet zo blond maar ik snap echt geen bal van die tijden puzzel - nou ja ik zie wel wanneer ik het voorbij zie schuiven.

Ik volg gewoon die van 19.30 en vanaf maandag 17.00 uur geloof ik. Dus moet dit weekend de instelling veranderd worden hihi.

Ik vond de inleiding over Luke’s homofiliteit van vanavond wel heel erg Amerikaans hoor ??? Ja pas op als je iemands schouder masseert, want dan ontdek je ineens … :mrgreen:

Groetjes, Petri

Ik zit nu elke avond om 22:15 uur voor de buis :lol: vind het een veel betere tijd want heb dan alle tijd voor mezelf en kan ik lekker genieten van mn soapie.

Oh hij begint weer daaaag

ik het gisteren gemist heb

en eergisteren ook

de dvd recorder niet heeft opgenomen

ditrons eigen schuld is

ik me afvraagof jullie weten dat ersavonds op rtl 8 ook HH is.

ik niet weet of dit actueeel is.

Ik me bedenk dat ik in "wist je dat"stijl aan typen ben en dat hier niet nodig is :lol:

** zucht** :roll:

ow spannend luke heeft bekend ga zo of kijken maar de dvdrecorder neemt ook op dus als dat goed gaat dan kijk ik straks dubbele aflevering.

dus die van gister half 7 rtl4 en die van 22:15 op rtl 8 ben erg benieuwt :smiley:

@bianca81 wrote:

ik het gisteren gemist heb

en eergisteren ook

de dvd recorder niet heeft opgenomen

ditrons eigen schuld is

ik me afvraagof jullie weten dat ersavonds op rtl 8 ook HH is.

ik niet weet of dit actueeel is.

Ik me bedenk dat ik in "wist je dat"stijl aan typen ben en dat hier niet nodig is :lol:

** zucht** :roll:

Hahaha, Bianca je gaat lekker! :thumbup: Straks gaat het in alle topics zo… :think:

ik zie dat het nu ook gewoon op rlt4 is

hoi

heb weer een nieuwe site gevonden met echt veel spoilers :dance:

zal ik jullie ermee blij maken ?

wie er allemaal dood gaan in de toekomst, nick kasnof en jennifer maar dat wisten we al en oom de baby van emily en paul :shock: wist niet dat dat er ook aan zat te komen die trouwens ook jennefer heet naar de zus van paul natuurlijk

meid doe je het even goed in een spioler :wink: