Ja ik heb het gisteravond tijdens de strijk kunnen kijken. Wat sneu voor Gwen, het zal je gebeuren (gelukkig is het maar een serie) En wanneer donderen ze die enge BJ Byron eruit. Die gozer haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
@Rooike wrote:
Oh jee, ik werd geroepen zag ik
Ik heb dat volgens mij gewoon op die NLe site gelezen, maar het kan ook goed op de Amerikaanse zijn geweest :mrgreen:
idd Bij ons is (Canada dat gelijk loopt met Amerika) Gwen er net achter dat ze zwanger is, het is nog heeeeel pril, ze was zo misselijk en heeft toen dus een test gedaan die positief was. Het kindje zou wel van Will moeten zijn want ze heeft geen slippertjes gemaakt ofzo
Simon komt idd ook weer een poosje terug in beeld en krijgt wat met Carly dus ze gaat echt scheiden van Jack. Uiteraard komen die twee in de problemen en moeten vluchten voor de politie. Maar weet je wat ik een nog veel leuker stel vind dan Jack en Cary, Jack en Katie :dance: Ik denk zelfs dat Katie zwanger van hem gaat worden want ik heb op tv ook gezien dat de actrice die Katie speelt mee heeft gedaan aan een bevallingsverhaal dus ik zit al een tijdje te wachten op het moment dat ze haar zwangerschap in de serie gaan verwerken, al is er nog geen buikje te zien
jack en katie???
Mwaaaa, vaag.
en mike dan?
komt ook een nieuwe craig hier.
owwwwwwwwwwwwwww mensûûûh wat wordt eeeeeet soaperig zeg…
Hahaha , er gebeurd weer zo veel geks in de relaties, man o man :shock:
@pebble wrote:
en mike dan?
Die is weg, gescheiden van Katie, ze heeft namelijk een slippertje gemaakt met Simon toen hij terug was in de serie. Mike was van mening dar ze Simon nooit helemaal los kon laten daarom wilde hijn iet met haar verder.
En ik heb nog steeds de spoilers niet gelezen. Wat een zelfbeheersing he :mrgreen: Wel weer een kleine 3 kwartier kunnen zien. :dance:
En gaat Mike dan uit de serie, of krijgt hij wat met een ander?
oooohw ik kan het niet laten spoilers te lezen :oops:
Wat word het spannend !!! :shifty:
Nog meeeer spoilerssss :lol: :shifty:
Ik kan het ook niet laten hoor… de spoilers te lezen… da’s een voordeel van mij … door mijn slechte onthoud vermogen benik het toch altijd snel vergeten… het blijft maar met vlagen hangen :lol:
t wordt spannunnt…
maar de vraag wanneer die vieze slijmbal vertrekt is meen ik nog niet beantwoord … BJ dus… :sick:
Nou ik lees ze echt niet. ga vanavond gewoon weer strijken, heb ik een goed excuus om te kijken. En als ik niks te strijken heb zoek ik wel iets :mrgreen:
wat ik nu toch allemaal gelezen heb wordt het spannend de komende week: bj plaats een bom en schiet jack in zijn schouder.
emely schiet paul neer omdat hij niet wil trouwen van wege zijn gevoelens voor rosanna. hij is vrij gekomen met een dwangbevel via emely en haar advocaat. maar moet toch weer terug naar de gevangenis.
wat een ellende allemaal :mrgreen:
@monique wrote:
wat ik nu toch allemaal gelezen heb wordt het spannend de komende week: bj plaats een bom en schiet jack in zijn schouder.
emely schiet paul neer omdat hij niet wil trouwen van wege zijn gevoelens voor rosanna. hij is vrij gekomen met een dwangbevel via emely en haar advocaat. maar moet toch weer terug naar de gevangenis.
wat een ellende allemaal :mrgreen:
Wat vervelend allemaal… :mrgreen: :mrgreen:
Oh heerlijk heerlijk heeeerrrrlijkkkk… heerlijke spoilers… :mrgreen:
Jack en Katie… jammer… hoopte wel dat Carly bij Jack zou blijven…
Simon en Carly… :naughty: :think:
vind wel dat Paul en Rosanna weer terug samen moeten komen… maar wie weet hoe dat zit met Rosanna…
Die BJ praat zo raar… net alsof ie zijn tanden op elkaar houdt tijdens het praten… :sick:
BJ mogen ze van mij het pand uitgooien!
Niet alleen zijn karakter is stom, maar die acteur!!!
Wat zielig voor Gwen
en ik zat vanmiddag echt te nanananananana toen Jennifer bij Emily was :oops: :mrgreen:
volgens mij heeft die BJ meegespeeld in een serie MODELS INC of zoiets… toen vond ik em nog :inlove: :inlove: :inlove:
nu is ie :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Nee volgens mij deed ie mee in the Bold and the Beautiful als Rick. Ik spoel die stukjes met hem en Katie altijd door, ik zal blij zijn als dat verhaal is afgelopen.
Het ziet er inderdaad uit alsof hij een kaakklem heeft of zo, echt heel irritant…
En Gwen… Arm meisje, ik zit helemaal mee te janken iedere keer. (ben ook nu pas aan het ontzwangeren, geloof ik… ;))
BJ was Oscar Marone in the Bold.
Hij had iets met Bridget, dochter van Brooke.
Anyway, ik vind het een 'jerk’en hoop dat ie snel opzout!
BJ speelde idd in Models Inc…was de zoon van Linda whatsherface, die eigenaresse van heel de tent.
Ik heb gisteravond eindelijk weer eens kunnen kijken en ik vond het zo sneu voor Gwenn…en dan komt die iekel ook nog ff langs om te zeggen dat hij misschien toch wel als vader wilde optreden…lekker op tijd joh! :roll:
Vond die opmerking van Jen wel erg goed voor Emily…da´s de grootste straf die ze idd kan krijgen. :thumbup:
BJ is een e%kel, Emily is een gemeen loeder, net als Paul en barbara. En dan die keith. Ook zo’n eng ding. Vooral nu ie zo’n ongeschoren hoofd heeft.