ATWT deel 3!!! (niets verklappen anders spoiler)

Ik heb het weer gemist gisteravond :wall:

Wat me zo opvalt is dat ze die baby nooit normaal een flesje kunnen geven. Niet lekker op de bank zitten met je kind op schoot. Nee, lopend of staand… :wall: Arm kind…

Ja inderdaad cynthia,

Nu ik zelf moeder ben sta ik er veel meer bij stil wat er allemaal in zo’n serie gebeurd!

Al die scenes waar zo’n kindje van de een naar de ander word gezeuld.

Echtelijke ruzie meemaakt van mensen die hij/zij niet kent.

Tuurlijk het is allemaal niet echt, maar dat weet zo’n kleintje niet.

:cry: ik heb het alweer een paar dagen moeten missen …

volgende week als me vent weer is werken heb ik alle tijd om atwt te kijken …

aangezien ik het niet kan opnemen :cry:

was er nog iets spannends gebeurd?? is henry al vrij??

Jaaa, Henry is ontsnapt in de kleding van Olga…

Ik moet altijd zo om Henry lachen!!

Idd, dat gesleep met die kids is echt nie normaal…

Die scenes vind ik altijd zo grappig. Wij zouden een gesprek lekker op de bank voeren, bakkie erbij… nee in de soap staan ze bijna altijd, vaak ook nog met de rug naar elkaar, lekker drama te doen, zooo grappig!

Of als er meer mensen in de ruimte zijn, zegt de 1: ik wil je even apart spreken. Gaan ze een halve meter verder staan, haha.

Alsof je dan niks hoort… :mrgreen: :mrgreen:

Tja, de wereld van soap…heerlijk!

Gaat die BJ eigenlijk de serie uit?? I hope so

@sopje wrote:

Nee volgens mij deed ie mee in the Bold and the Beautiful als Rick. Ik spoel die stukjes met hem en Katie altijd door, ik zal blij zijn als dat verhaal is afgelopen.

Ik ook!! :thumbdown:

@Cynthia wrote:

Het ziet er inderdaad uit alsof hij een kaakklem heeft of zo, echt heel irritant…

En Gwen… Arm meisje, ik zit helemaal mee te janken iedere keer. (ben ook nu pas aan het ontzwangeren, geloof ik… ;))

HAHAHA… :mrgreen: ja… inderdaad een kaak klem :sick:

Heb ook medelijden met Gwen… :hug:

@pebble wrote:

BJ was Oscar Marone in the Bold.

Hij had iets met Bridget, dochter van Brooke.

Anyway, ik vind het een 'jerk’en hoop dat ie snel opzout!

Jaaaa klopt jah… maar ook in Models inc volgens mij… maar das jaren geleden… toen was ik nog een pubertje… :dance: :mrgreen:

@Kers wrote:

BJ speelde idd in Models Inc…was de zoon van Linda whatsherface, die eigenaresse van heel de tent.

Ik heb gisteravond eindelijk weer eens kunnen kijken en ik vond het zo sneu voor Gwenn…en dan komt die iekel ook nog ff langs om te zeggen dat hij misschien toch wel als vader wilde optreden…lekker op tijd joh! :roll:

Vond die opmerking van Jen wel erg goed voor Emily…da´s de grootste straf die ze idd kan krijgen. :thumbup:

Oh ja… Linda van Dallas… de alcoholiste… of Dynasty… :think:

@pebble wrote:

Jaaa, Henry is ontsnapt in de kleding van Olga…

Ik moet altijd zo om Henry lachen!!

Idd, dat gesleep met die kids is echt nie normaal…

Die scenes vind ik altijd zo grappig. Wij zouden een gesprek lekker op de bank voeren, bakkie erbij… nee in de soap staan ze bijna altijd, vaak ook nog met de rug naar elkaar, lekker drama te doen, zooo grappig!

Of als er meer mensen in de ruimte zijn, zegt de 1: ik wil je even apart spreken. Gaan ze een halve meter verder staan, haha.

Alsof je dan niks hoort… :mrgreen: :mrgreen:

Tja, de wereld van soap…heerlijk!

Gaat die BJ eigenlijk de serie uit?? I hope so

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hahahahaha ik ga daar nu echt eens op letten… :thumbup: heb daar nooit zo naar gekeken en nu ga ik het zeker 100x zien of zo…

Gigi, ja psies… Ze STAAN altijd te praten ja. hiihihi…

Is Paul nu dood??

Ok ik ben lost. Ik heb de vorige x gemist. Laatste wat ik zag was Emily en Paul die zei dat het niet doorging en nu stap ik er net in, ziet Paul er ngal dood uit en gooit ze hem in een greppel ofzo? Wie helpt me ff??

hmm… hij is dus niet dood… Hoefde ook niet voor mij. Ik vind hem wel leuk met Rosanna… Zou dat nog es?

En hoe is jack zijn baan kwijtgeraakt?

door carly te helpen met die baby toch ???

Ik volgde dit in NL altijd, maar nu ik in Amerika woon niet meer. Hier lopen ze bijna 2 jaar voor en ik begreep er niets meer van. Best jammer trouwens…

Carly heeft een tijdje geleden wat slaapmiddel in een flesje water gedaan om Gwen in slaap te laten vallen terwijl ze op Billy/Rory/Johnny paste zodat iedereen haar een slechte moeder zou vinden. Het flesje gaf ze aan een verkoper van snacks die het weer aan Gwen verkocht. Jack kwam erachter en heeft de verkoper overgehaald om niets aan de politie te vertellen. Ze zijn er toch achtergekomen en Carly heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf gekregen van 12 jaar en Jack werd ontslagen omdat hij haar geholpen had.

Dit speelde allemaal in de tijd voordat Carly en Gwen wisten dat ze zusjes waren.

IK kan alleen zeggen dat het heeeel spannend is

en gaat worden

Ooooo die Emily! :wall:

Kunnen ze die niet gewoon een verhaallijn geven waarbij ze ontzettend gelukkig wordt? :snooty:

Want wat kan dat mens verschrikkelijk slecht huilen!!! :hand: :snooty: :shock:

Ze jankt als een wolf… :doh: