Ja joh, komt zeker… ik besef ook dat ik een trage ben… maar goed, zoals ik al zei… ik koop geen brood… ik koop een huis… voor veeeeeeeel geld… het moet gewoon goed voelen voor mij… dit voelde goed… maarm godzijdank die bouwtechnische keuring gedaan… :thumbup:
*heb Ruud ook al lastig gevallen met mijn vragen… :oops: :oops: :oops: die zal straks ook denken: ehm… Fai… :roll: druktemaker… :roll: :mrgreen:
Faitje… :snooty:
Wij kunnen zeggen wat we willen en denken maar “in the end” zijn er maar 2 die echt kunnen beslissen. Azzy en JIJ! Jullie zitten straks “tig” jaar aan zo’n huis vast. Dus als je niet 100% zeker bent… niet kopen. Simpel toch! :-
Ruud… jij bent gewoon zo ‘makkelijk’ 8) geen poespas maar bam zo is het… Simple as that… Echt heerlijk zo’n mannen op kok… :inlove:
maar zonder gekheid; geduld is een schone (asbestvrije?) zaak en jullie kans komt nog wel!
En aangezien jij julliezelf een hoop geld en gedoe bespaard hebt zou ik zeggen: goed excuus voor iets leuks voor jullie flat/jezelf/kids/Az (in willekeurige volgorde)
maar zonder gekheid; geduld is een schone (asbestvrije?) zaak en jullie kans komt nog wel!
En aangezien jij julliezelf een hoop geld en gedoe bespaard hebt zou ik zeggen: goed excuus voor iets leuks voor jullie flat/jezelf/kids/Az (in willekeurige volgorde)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-
maarre, helemaal gelijk hoor… :thumbup:
ik zei al tegen Az… volgende week gaan we lekker dagje Rotterdam winkelen… :inlove: shoppuhhh… kids bij ouders… en s’avonds bioscoopje… :inlove: net als in de verkering tijd… :mrgreen:
Moeilijke beslissing genomen maar ik denk idd voor jou de juiste. Meid dat droomhuis komt er, gewoon ff geduld hebben en misschien nu een makelaar voor je laten zoeken.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-
maarre, helemaal gelijk hoor… :thumbup:
ik zei al tegen Az… volgende week gaan we lekker dagje Rotterdam winkelen… :inlove: shoppuhhh… kids bij ouders… en s’avonds bioscoopje… :inlove: net als in de verkering tijd… :mrgreen:
We waren al in onderhandeling met bod op tafel en alles.
Vuillakken…heb gejankt ook.
Bod terug getrokken…
Even daarna vonden we dit huis :inlove:
Gelijk in love…minder gekost en uiteindelijk groter huis en grotere tuin… :dance:
Als ik nu langs dat huis rij denk ik…prima…ben zo blij dat ik daar niet woon.
Dus ik hoop dat jullie dat ook over een paar maanden kunnen zeggen…
Het zij zo voor nu mop…
Weer lekker verder kijken met die zalige vent van je
:-
Ja joh, ik was er al zooo in op gegaan… we zouden gewoon gaan bieden… hypotheekadviseurs gehad en de hele reutemeteut… die bouwtechnische keuring was gewoon: to be sure… to be safe zeg maar… komt dit boven… En ja, ik ben best iemand die zich ergens overheen kan zetten maar qua gezondheid en dat soort dingen… oei… dan ben ik een moeilijke… en ik zat er echt mee… Az heeft toen gezegd: joh slaap er een nacht over… maar ik werd met hetzelfde gevoel wakker…
Dus dit is ons 2e huisje die het toch niet is geworden… Az zegt dat het alleen maar leer ervaring is… dus ja, eerste huis ging het om de verkeerde woonplaats… 2e huis… dit… 3e huis, moet het gewoon worden… 3x scheepsrecht…
Ja gek genoeg heb ik dat ook… nu al… ik zie hier de folder en ik voel gewoon: dit is goed zo… ik ben ook rustig nu ineens… :shifty: