fai, enter the building, please !!
you’ve got mail !!!
liefs
Gerda
Hey meis,
Ik kom natuurlijk weer als mosterd na de maaltijd maar ik denk dat ik in jou geval, als het mogelijk is, nog een keer in het huis zou gaan kijken.
Voelt het huis dan nog steeds goed moet je het gewoon doen!!! Enne dat asbest die zit er over 3 jaar nog net zo als nu dus in dat opzicht kan dat best even wachten… :-*
:-*
Azzy is even naar buiten met de kids… ik had wel mee moeten gaan maar we verschillen zoooo van mening, ik had er geen zin meer in om over te praten… hij zegt: ik snap niet waarom die kok meiden je wel rustig krijgen en ik niet, terwijl we hetzelfde zeggen… :roll: :mrgreen:
Pfff, even lekker zo… man weg, kids weg… :silenced: en even een Belgisch pb-tje gaan lezen… :inlove:
@francis wrote:
Hey meis,
Ik kom natuurlijk weer als mosterd na de maaltijd maar ik denk dat ik in jou geval, als het mogelijk is, nog een keer in het huis zou gaan kijken.
Voelt het huis dan nog steeds goed moet je het gewoon doen!!! Enne dat asbest die zit er over 3 jaar nog net zo als nu dus in dat opzicht kan dat best even wachten… :-*
Ja klopt… en het huis heb ik 2x gezien, en voelt gewoon echt goed… Nu Az nog overhalen dat ie iig al dat zachtboard, pvc schroten en die golfplatendakding weg wilt halen… even kijken wat dat kost…

Oh lieve Fai, wat lees ik nu toch weer… :o :hug:
Eigenlijk is alles al gezegd, Madre’s reactie viel me op, naast de zovele andere lieve berichten voor je.
En ik kan me zo goed vinden in haar woorden…echt (ook al ken ik jou persoonlijk niet zo goed als haar of course ))
Maar doe wat belangrijk voor jullie gezinnetje is, laat je niet gek maken door die rotzooi. Ook al moet je er natuurlijk voor oppassen en schrik je als je het leest, logisch. Laat idd die golfplaten verwijderen, de keuken plaatsen enz enz en wacht met wat minder belangrijk is.
Ikzelf kan me soms over bepaalde dingen ook heel druk maken, en na een poosje word ik dan rustiger en kan ik alles beter plaatsen en ben ik weer volkomen gekalmeerd…ahum…dan denk ik: jemig, waarom heb ik me zo opgewonden…?? Grrrrrr…
Ik herken het hoor meid! :mrgreen:
Hoe was de herfstwandeling? Hebben jij en Az nog blaadjes naar elkaar gegooid of waren het dikke takken/boomstammen? :mrgreen:
sorry mijn liefste fai, maar ik ben het toch echt met die knappe marokkaan van je eens…
Je ziet beren die er helemaal niet hoeven te zijn
@jewel wrote:
Oh lieve Fai, wat lees ik nu toch weer… :o :hug:
Eigenlijk is alles al gezegd, Madre’s reactie viel me op, naast de zovele andere lieve berichten voor je.
En ik kan me zo goed vinden in haar woorden…echt (ook al ken ik jou persoonlijk niet zo goed als haar of course))
Maar doe wat belangrijk voor jullie gezinnetje is, laat je niet gek maken door die rotzooi. Ook al moet je er natuurlijk voor oppassen en schrik je als je het leest, logisch. Laat idd die golfplaten verwijderen, de keuken plaatsen enz enz en wacht met wat minder belangrijk is.
Ikzelf kan me soms over bepaalde dingen ook heel druk maken, en na een poosje word ik dan rustiger en kan ik alles beter plaatsen en ben ik weer volkomen gekalmeerd…ahum…dan denk ik: jemig, waarom heb ik me zo opgewonden…?? Grrrrrr…
Ik herken het hoor meid! :mrgreen:
Hoe was de herfstwandeling? Hebben jij en Az nog blaadjes naar elkaar gegooid of waren het dikke takken/boomstammen? :mrgreen:![]()
Ja die L.ous windt er geen doekjes om… :mrgreen:
Maar klopt… wat jullie allemaal zeggen trouwens… het hoeft ook geen probleem te zijn… alleen duurt die knop om, bij mij misschien wat langer dan bij een ander… ik bijt me erin vast… ga info zoeken, mensen vragen… tot ik gerust ben… of tot ik iig voor mezelf weet wat ik wil… En jaaa hahaha ik heb dat ook hoor, over een poosje denk ik: mens heb je je daar zo druk om gemaakt… :oops:
Nee ben niet meegegaan… hij zou misschien nog naar zijn ouders gaan… misschien een stuk wandelen… ik was zo flauw van het erover hebben en hij snapt t niet, hoe ik tot mijn besluit kom… vind het zoooo moelijk van me… (is het ook wel denk ik)… dus ik zei: Az doe me een lol, neem ze mee… ga lekker uitwaaien en laat mij maar even… ik heb gewoon gespannen spieren en hoofdpijn ervan… :mrgreen:
Vanaaf hebben we het er nog wel even over als de kids in bed liggen…
@Jennifer77 wrote:
sorry mijn liefste fai, maar ik ben het toch echt met die knappe marokkaan van je eens…
Je ziet beren die er helemaal niet hoeven te zijn
Had ook niet anders gedacht… 8)
De beren worden iets kleiner… meer richting pups…

:-*
djees fai, als het echt zo erg is als jij denkt dan lag 3/4 nederland al dod hoor
tis dat limbabwe nu echt te ver is, want ben in staaat je een ongelovelijk schop onder dat lekkere kontje van je te geven
@Jennifer77 wrote:
djees fai, als het echt zo erg is als jij denkt dan lag 3/4 nederland al dod hoor
:mrgreen: ja klopt… ik denk dan ook, stel je voor dat 1 van mijn kinders die zooi binnenkrijgt en over 20 jaar daar kanker van krijgt… doem doem doem… maar pfff… ik zou mezelf niet vergeven… ja ik weet t… drama… ik weet het… dat zal nooit weggaan… mijn papa heeft het… en hij heeft het van zijn moeder… echt een Portugese familie kwaal… mijn zusje en moeder hebben het allebei niet… zoveel makkelijker… :silenced:
@Jennifer77 wrote:
tis dat limbabwe nu echt te ver is, want ben in staaat je een ongelovelijk schop onder dat lekkere kontje van je te geven
ah, wat een compliment uit jouw mond hahahaha… :inlove:
@faizaa wrote:
@Jennifer77 wrote:djees fai, als het echt zo erg is als jij denkt dan lag 3/4 nederland al dod hoor
:mrgreen: ja klopt… ik denk dan ook, stel je voor dat 1 van mijn kinders die zooi binnenkrijgt en over 20 jaar daar kanker van krijgt… doem doem doem… maar pfff… ik zou mezelf niet vergeven… ja ik weet t… drama… ik weet het… dat zal nooit weggaan… mijn papa heeft het… en hij heeft het van zijn moeder… echt een Portugese familie kwaal… mijn zusje en moeder hebben het allebei niet… zoveel makkelijker… :silenced:
djeez fai…get a life
maarhou nog steeds van je en je weet hoe ik het zeg he
times up…maandag ben ik weer thuis…
dag lieffie en kop op hoor
@Jennifer77 wrote:
@faizaa wrote:@Jennifer77 wrote:djees fai, als het echt zo erg is als jij denkt dan lag 3/4 nederland al dod hoor
djeez fai…get a life
maarhou nog steeds van je en je weet hoe ik het zeg he
ja dat weet ik… ik snap je ook… ik denk alleen dat als ik 90 jaar mag worden, nog steeeeds zo ben… ik zit er verder niet mee, ben gewoon een piekermens… soms vind dat analyseren ook wel leuk weet je… over luchtige onderwerpen… maar als het zwaar wordt, zoals dit… pff… dan houdt me dat wel dagen bezig…
@Jennifer77 wrote:
times up…maandag ben ik weer thuis…
dag lieffie en kop op hoor
maandag weer! fijnnnnn!
dag dag… geniet ze nog…!
@faizaa wrote:
Maar denken jullie dat het wel de moeite waard is?..
20.000 om het van binnen naar onze smaak te maken…
boven doen we nog niks…
plafonds slaapkamer zijn pvc schroten dus moeten ook weg…
badkamer toilet idem… pvc…
zachtboard ook nog tegen de abest platen in de zolder en plafond woonkamer en aanbouw… jeetje…
ik ben er gewoon van geschrokken en vraag me af of ik niet gewoon op zoek moet naar een huis die dat niet heeft, maar wel duurder is en kleiner… :think:
Meis als het echt JE DROOM huis is … wat ik zou doen is …
Die 20,000 euro in plaats van het te maken naar je smaak NU, zou ik die gebruiken om de asbest te verwijderen en alles op te knappen zodat het zuiver is.
Dan lekker opsparen voor het naar jullie zin te maken later … dan heb je je droom huis, veilig nu en mooi in een paar jaar

sucx6!!! :hug: :hug: :hug:
@Formally known as Vuegje wrote:
@faizaa wrote:Maar denken jullie dat het wel de moeite waard is?..
20.000 om het van binnen naar onze smaak te maken…
boven doen we nog niks…
plafonds slaapkamer zijn pvc schroten dus moeten ook weg…
badkamer toilet idem… pvc…
zachtboard ook nog tegen de abest platen in de zolder en plafond woonkamer en aanbouw… jeetje…
ik ben er gewoon van geschrokken en vraag me af of ik niet gewoon op zoek moet naar een huis die dat niet heeft, maar wel duurder is en kleiner… :think:
Meis als het echt JE DROOM huis is … wat ik zou doen is …
Die 20,000 euro in plaats van het te maken naar je smaak NU, zou ik die gebruiken om de asbest te verwijderen en alles op te knappen zodat het zuiver is.
Dan lekker opsparen voor het naar jullie zin te maken later … dan heb je je droom huis, veilig nu en mooi in een paar jaar(je koopt het toch, dus hoeft toch niet meteen mooi te zijn, lekker beetje bij beetje :D)
sucx6!!! :hug: :hug: :hug:
Ja ik ben t wel met je eens… maar wat er gebeuren moet is eigenlijk ook best hard nodig… er zit overal geel met groen bloemetjes behang… er ligt een versleten kurk vloer op de grond… de keuken valt bijna uit elkaar… en is gewoon op… we zouden hoogstens die keuken vergroten kunnen uitstellen maar dat betekend dat we nu een keukenblok moeten kopen en als we em ooit toch vergroten weeeer een nieuwe keuken moeten kopen en ook weer in de rotzooi zitten… als ik nou Az kan overhalen om iig beneden die aanbouw de asbest te verwijderen… zelf… en dan de zolder te laten… daar komt niemand… in principe… dan ben ik ook al happy… :inlove: De zolder ziet ook niemand… daar kijk ik niet de hele dag tegenaan… maar dat bloemetjes behang daar krijg ik nu al hoofdpijn van… :mrgreen: Ik ben eigenlijk nu al een stuk relaxer…

Ja ik heb net nog eens zitten zoeken op funda… hogere prijsklasse (wat we dus echtttt niet moeten doen eigenlijk) maar er zit gewoon geen huis tussen waar ik die klik mee heb… :oops: :shifty:
Dus ja, droomhuis ja best wel…
Kan niet wachten tot maandag is… die keuring man bellen… :shifty:
En beetje bij beetje vind ik ook wel wat hebben Bar… maar nadeel is dat die dingen die we doen, echt grote dingen zijn… doen we die tussendoor telkens zit je ook telkens in de rotzooi… een vloer ophogen… (de vloer in de aanbouw is 2,5 cm lager) en vloeren leggen… muren… veel rotzooi… muurtje slopen, keuken plaatsen… dat zijn dingen die ik graag meteen wil… kijk, meubels… en dat soort dingen… een muurtje verven ja… dat mag ook wel beetje bij beetje… evenal toilet en badkamer… dat komt ooit wel… slaapkamers idem dito… het hoeft niet spik en span te zijn meteen… maar die grote rotzooi dingen wel graag…