Arm mannetje --> foto toegevoegd

Ooh wat brak mijn hart vanmiddag!

We waren zwemmen, en natuurlijk alles glad. Kon niet goed evenwicht bewaren bij het uitstappen van het bubbelbad. En daar ging Sam… heel hard op de grond :cry: Op zijn gezichtje :cry:

Zoooveeeel bloed :cry:

Bloedneus, en zijn tandje, die sinds gisteren door is, door zijn lip.

Arme mannetje helemaal overstuur, huilen huilen huilen. En ik ook. Vond het zoo erg!! Voel me zooo schuldig!!

Hij heeft er nu gelukkig geen last meer van, ja een bebloede neus nog (ga dat niet wegkrabben, zielig joh!! Hopelijk vanavond in bad gaat het er wel af) en een hele dikke lip!

Hij eet en drinkt al wel weer :thumbup: Slaapt nu, ga zo weer even kijken! (loop er elke 5 minuten naar toe, om te kijken of het nog goed gaat :oops: :shifty: :))

Pff, wat een schrik vanmiddag…



Edit: Even een foto toegevoegd… wel overbelicht, maar hebben jullie een beetje een idee hoe hij er uit zag. Met zijn dikke lipje en bebloede neusje

Oooooh wat zielig!!

Kan me helemaal voorstellen dat je je schuldig voelt maar je kunt er ECHT niets aan doen!

Eigenlijk heeft hij het er nog heeeel goed vanaf gebracht. Hopelijk heeft je ventje er verder geen last meer van.

Hele dikke :hug: :hug:

Kan me voorstellen, dat je kwaad bent op jezelf…maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en daar kan je niet altijd wat aan doen.



Gelukkig valt de schade mee, maar wel even in de gaten houden met eventuele hersenschudding en als je het niet vertrouwd even de hap bellen.

:hug:

Ohhh wat ken ik dat gevoel goed, ik heb Chris ook ooit onbedoeld heel erg pijn gedaan en dan voel je je een mega slechte moeder.

Maar niets is minder waar hoor, punt 1 doe je zoiets nooit expres en punt 2 je hebt hem meteen getroost, en dat doet een goede moeder.

Helaas gebeuren dit soort ongelukjes en er zullen er in de toekomst ws nog veel meer gebeuren.

Maar zolang jij er bent om een pleister op die geschaafde knie te plakken, of een kusje op die bult te geven, zullen ze er altijd weer bovenop komen.

Geef je mannetje straks een maar extra grote knuffel :hug:

Arm manneke :-*

Je kunt er niks aan doen, helaas gebeuren dat soort dingen nou eenmaal!

:hug: voor jullie

ach wat zielig voor het kleine ventje :-

maar ook voor jou, kan me voorstellen dat je schuldig voelt maar je kan er echt niks aan doen! :hug:

sterkte voor jullie saampies :-
:hug:

Oh wat enorm schrikken.

Dat kan altijd gebeuren maar je kan wel janken op z’on moment he -wat je ook hebt gedaan-. Logisch hoor.



Sterkte hoor voor jullie beiden :-*

He bah, wat naar!! Ik ken het, want Leonie is ook een keer van mijn schoot gestuiterd :wall: O, wat voelde ik me schuldig, terwijl ik er echt niets aan kon doen. :-* voor Sam!! (en volgens mij hebben mama’s hier meer last van dan kindjes…)

Oh lieffies wat een schrik zeg dikke knuffel voor jullie allebei.



Liefs Marielle :vlinder:

Thanks meiden :-*



Ben zelf weer rustig! Sam die is nog wat onrustig elke keer. Slaapt nu wel, maar zijn lip/mondje bloeden elke keer weer. Hele bedje zit onder het bloed. Zo sneu he! Hopelijk heeft hij er morgen helemaal geen last meer van.

achossie anna :hug: :hug: :hug: wat zielig… hop dat het morgen weer wat beter gaat hoor :hug:

Ach gossie…



Als ie heel erg beweeglijk is zijn misschien van die mini waterschoentjes een optie. M’n dochter liep altijd heel rustig (of handje vast) maar mijn zoontje was altijd zo’n woelwater, daar had ik van die dingen voor, kunnen ze ook nog vallen, maar ‘gewoon’ en niet zo’n flits-sliding, ik liet ze vaak gewoon aan in het zwembad.



Groetjes,

Yvonne

Oooh jeetje wat sneu voor je kereltje en voor jou!!! Ik kan me voorstellen dat je je vreselijk voelt!



Hoop dat jullie snel bovenop zijn!

@yvon wrote:

Ach gossie…



Als ie heel erg beweeglijk is zijn misschien van die mini waterschoentjes een optie. M’n dochter liep altijd heel rustig (of handje vast) maar mijn zoontje was altijd zo’n woelwater, daar had ik van die dingen voor, kunnen ze ook nog vallen, maar ‘gewoon’ en niet zo’n flits-sliding, ik liet ze vaak gewoon aan in het zwembad.



Groetjes,

Yvonne


uhm Sam loopt niet…mama viel :wink:



Dikke knuf voor onze baby van de maand :hug:

Het overkomt iedereen Anna hier is Renzo al 1x door mijn schuld en 2x door papa’s schuld ‘‘gelijmt’’ in het ziekenhuis :shifty:

Iedereen kent dat o zo onterechte maar vet aanwezige schuldgevoel :?

OH NEE !!! :shock: :cry:



arme arme Sam, zo hard gevallen… :cry: :cry: :cry: mijn hart slaat ervan over… wat een schrik voor je Anne! Geef je kereltje maar een dikke :hug: en :-* . en voor jou natuurlijk ook een :hug:



was je zelf ook nog lelijk terecht gekomen?

Thanks meiden :-*



En het erge is, dat ik dus daarna mijn evenwicht vrij snel weer vond, maarja, Sam lag al :cry: En ik had niks.

Had het zoo graag andersom gehad!!!

Wat schrikken meid :shock: dikke :hug: voor jullie :-*

owh meid… dat is echt niet leuk om mee te maken… je arme mannetje… maar zoals er al eerder gezegd is kun je er niets aan doen hoor :hug: :hug: kan me voorstellen dat je verschrikkelijk geschrokken bent en je heel schuldig voelt…

:hug: :hug: :hug: :hug: :-*

o jee dat ik echt schrikken zeg



:hug: :hug: :hug:

dikke knuffel voor Sam en zijn mama!!



Oooh meis wat zal jij geschrokken zijn, maar je mannetje vergeeft het je wel hoor.

Hopelijk heeft hij morgen nergens geen last meer van.



:hug: