Arm mannetje --> foto toegevoegd

ow meissie toch… Dat is zeker schrikken… Hoe is het vannacht gegaan?



:hug: :-*

Hey meid hoe is het nu met Sam?

Ik ken dat rot gevoel wel hoor…vorige week …Serina deed een poging tot kruipen en i.p.v. dat ze voorzichtjes op haar buikje en armpjes belande, belande ze dus op haar neus :shifty: , pffffff huilen arm kind ze had dus ook meteen een bloedneus voelde me zo`n slechte moeder, terwijl dit wel vaker zal gebeuren :shifty: :shifty:



Ik hoop dat jullie beide weer van de schrik bekomen zijn :hug: voor jullie :-*

Met Sam gaat het al een stuk beter! Nog wel wat prutteliger dan normaal, maar verder is hij goed te pas!

Heeft nog een dikke lip en neusje is nog niet helemaal schoon. Maar dat komt nog wel!

Heb nog een foto van hoe hij er gister uit zag! Wel beetje overbelicht, want zo gauw ik voor hem lig, tijgert hij gauw naar mij toe :inlove:

poeh, dat is denk wel heel erg als je dat overkomt.

gelukkig valt de schade mee.



Dikke :-* voor beide…



Jen

Wat schrikken dan he!! Gaat het alweer wat beter??



Ik zal je wat vertellen…zat vanmiddag bij een vriendin en daar zaten ook 2 buurmeisjes.

1 vd meisjes vertelde dat er gister een kindje was gevallen bij het uitstappen van het bubbelbad, haar moeder werkt bij dat zwembad en had het verteld!

En dat waren jullie dus, want het kindje heette idd Sam!!

Is dat nou “raar” of niet?? Was dat bij de Wilder?

Thnx voor je pb, idd grappig “toeval” en super dat het weer beter gaat met Sam :hug:

Ja echt toeval he!!

Zo zie je maar hoe klein de wereld is! :mrgreen:

fijn dat het goed gaat met je kanjer!!



Onze kanjer is gisteren van ons bed gevallen, ook zo zielig.Maar helaas het hoort erbij. Ze worden groot met vallen en opstaan.



:hug:

is ook zekers zo hoor Anna. Maar helaas kan je er soms niets aan doen.



Maar ook met een dikke lip is het een lekker ding!! :inlove:

Dat klopt, maar vind het zo sneu! Zo’n kleintje wat dan valt! Heb dan liever zelf dat ik hard val, maar niet mijn schatje!!