ARGH!!! Ziggo

IK BEN BOOS :evil: :evil:



Al het hele weekend kan ik geen mail ophalen… Iets met een wachtwoord die niet zou moeten kloppen… Zondag al geprobeerd te bellen, maar kom er niet door…



Vandaag weer geprobeerd…



Ben om 08:06 begonnen met bellen…

Na 20 (!!!) minuten kreeg ik iemand aan de lijn.

Die snapte er niks van en ontdekte dat ik voormalig Multikabel klant ben…

  • Oh, dan kan ik u niet helpen, ik verbind u door naar een collega*

    En nu hang ik nog steeds in de wacht :twisted: :twisted: :twisted:



    Volgens mij sowieso al een kansloze actie… hoor dat de hele omgeving er hier last van heeft, dus vermoedelijk kunnen ze me toch niet helpen, maar ze zetten ook niks van een storing op de website…



    Voelt een vette klacht opwellen

Zo, irritant hé :twisted: . Lekker klantgericht ook, die helpdesk :eh: .

Ik had dat afgelopen vrijdag met mijn mail, en je kan hem niet wijzigen ook! want ja, hoe kan je iets wijzigen in je profiel, als je een fout wachtwoord heb volgens hun?

Bij mij lukt het nu wel weer… gewoon afgewacht (hij deed het de volgende dag weer.)

ik had dat laatst ook… wilde mijn factuur inkijken, vul mijn klantnummer in etc… zegt ie dat er bij mijn adres een ander klantnummer hoorde…



Blijkt dat sinds deze maand het ziggo-gedoetje in werking is gegaan, men meteen een ander klantnummer heeft gekregen etc… tju toch…(duurde 2 weken voor mijn mail was beantwoord die ik erover gestuurd had :wall: )

Ik heb iemand aan de lijn:



Weet u zeker dat uw wachtwoord klopt?

ja

oh…u weet het zeker?

ja…

kan je hem proberen te veranderen?

nee…

oh, lukt het niet?

nee…hij pikt mijn huidige wachtwoord niet en de hele omgeving hier heeft er last van.

ik zie geen storing staan mevrouw.

Dan zou ik er maar snel een melding van maken…

Oh… ik ga het even navragen…



En ik sta weer in de wacht :roll:

Ik stuurde gisteravond een mail naar Ziggo met een klacht, ik had binnen een half uur antwoord :shock: :shock:



Dus het kan ook anders!!!

Maar ik weet zeker dat die storing er wel is hoor Becca! :twisted:



Ik heb precies zo last van gehad, ging zelfs aan me twijfelen met het wachtwoord. Dus heb ik even gespiekt op een papiertje ergens in een la… en hij klopte wel.

Dus… het is een storing het hele weekend af en aan.

Ik heb nu weer iemand aan de lijn. Ze geloofd er niks van en we zijn druk bezig…



Ah, ze komt net tot de conclusie dat het niet werkt :roll: :roll:

Ooooh heel herkenbaar die klantenservice van Ziggo :evil:



Ze hebben volgens mij studenten aangenomen om de telefoon aan te nemen zodat de klant toch het gevoel heeft contact te krijgen en vervolgens word je doorverbonden met een collega en dan kom je gewoon weer terug in het menu :wall: :wall: En dat terwijl je al een half uur aan de telefoon hebt gewacht :wall:



Wij proberen al een maand een extra pakket te krijgen maar ze krijgen ons maar niet doorverbonden met de afdeling verkoop ! Nog 1 keertje dan : :wall:

@Becca wrote:

Ik heb nu weer iemand aan de lijn. Ze geloofd er niks van en we zijn druk bezig…



Ah, ze komt net tot de conclusie dat het niet werkt :roll: :roll:




Ze geloofde je niet :shock: , wat een domme k*e zeg…

@Karin2 wrote:

Ooooh heel herkenbaar die klantenservice van Ziggo :evil:



Ze hebben volgens mij studenten aangenomen om de telefoon aan te nemen zodat de klant toch het gevoel heeft contact te krijgen en vervolgens word je doorverbonden met een collega en dan kom je gewoon weer terug in het menu :wall: :wall: En dat terwijl je al een half uur aan de telefoon hebt gewacht :wall:



Wij proberen al een maand een extra pakket te krijgen maar ze krijgen ons maar niet doorverbonden met de afdeling verkoop ! Nog 1 keertje dan : :wall:




Kan je ook via internet aanvragen toch? :angel:

(alhoewel ik persoonlijk extra pakketen aanvraag bij een medewerkeer… omdat ik dan denk dat het beter doorkomt… maar achteraf dus niet zo is.)

Weet je wat ze zei??

Misschien moet u het nog even 2 dagen aankijken :shock: :shock: :shock: :shock:







:doh: :wall: :wall: :wall: :wall:



Meteen aangegeven dat de hele omgeving hier plat ligt…

En er gaat nu zeker weten een klacht naartoe :evil:

BELACHELIJK!!



Ik heb dan … @quicknet.nl en had ook zoiets als het langer gaat duren dat ik er niet in kom bel ik wel even… gelukkig deed ie uit zichzelf het weer… maar anders had ik net zo kwaad geweest.

Goedzo becca spui je gal maar… :thumbup: :lol:

Heb jij inmiddels je inloggegevens wel gewijzgd? Als het goed is heb je daar een mail/brief over ontvangen. Ik stuur je ff een pb, anders wordt dit bericht zo lang… Probeer het maar, weet niet of dat het probleem is, maar zou kunnen.

Thanks Coba, maar dat is het probleem niet.



Die brief kregen we een paar maanden terug al, dus dat is al in orde :thumbup:

Hier idd ook een mail gehad dat de gegevens gewijzigd zijn, maar mijn wachtwoord is nog steeds hetzelfde hoor!



server voor inkomende mail is pop.ziggo.nl

server voor utigaande mail is smtp.ziggo.nl



geworden. E-mail adres is bij mij oude gebruikersnaam en dan i.p.v. wanadoo.nl is het ziggo.nl geworden.



Wat ik niet zo handig vindt is dat ik nu alle mails dubbel krijg en overal mailadres moet wijzigen…

Hier zitten we in een andere regio en zijn ze nog niet zover dat alles naar ziggo.nl wordt aangepast.

Gelukkig heeft de halve kennissenkring Ziggo en ook zij ondervinden hetzelfde probleem.

Vind het vooral raar dat ze bij de klantenservice van niks weten.

Er staat ook nog niks gemeld op het internet…

ow hier hoef ik ook mijn mailadres niet aan te passen hoor, en ook de pop en smtp instellingen blijven op home staan… gaat dat straks ook ngo veranderen dan?? :wall:

yep maar dan zullen wij hier boven de rivieren wel vooruitlopen en komen jullie op zijn 11en30st er achter aan :wink: (joh eerst carnavallen en dan komt het na de kater wel weer).