ARGH!!! Ziggo

Ik heb het nog staan op pop.quicknet.nl en SMTP.quicknet.nl



Toch snap ik het niet, ik ken je probleem Becca. Het lijkt mij dat je het via Outlook express heb lopen?

Zo ja opnieuw je account in gevoerd

anders : webmail.ziggo.nl geprobeerd?

Wat ik ook doe…hij doet het niet…via webmail niet…via pop3 niet (ik gebruik een ander programma dan outlook) met ziggo, het gaat niet…

De dame bij de helpdesk moest uiteindelijk toegeven dat hij het daar ook niet deed nee…

Maar verder?



Ken meer mensen met het probleem, snap niet dat ik de enige ben die er over gebeld zou hebben…

Het “Grappige” is overigens dat ik wel mail kan versturen…



En dat komt nog aan ook… (getest via gmail…)

En ik ben er uit…



Met een hoop pijn en moeite heb ik de wachtwoorden kunnen veranderen…



En wat blijkt? Toen ik de helpdeks via internet liet weten geen mail binnen te kunnen halen, zijn ze zo slim geweest om de wachtwoorden te veranderen en deze te MAILEN naar me :wall: :wall: :wall:



A) ik kon geen mail lezen

B) om opnieuw met de nieuwe wachtwoorden in te kunnen loggen, heb ik natuurlijk eerst de wachtwoorden nodig.



Zijn die lui daar achterlijk ofzo??



dikke klacht gaat op de post

Ik heb nog nooit snuggere mensen aan de telefoon gehad bij een klantenservice. :angel:

Maar fijn dat het nu opgelost is. :clap:

Ziggo blijft verrassend he :mrgreen:

ik ben heel boos !!!



heb ik in augustus mijn abbo opgezegd bij ziggo omdat ik bij mijn vriend ging wonen. dat ging pas vanaf 1 oktober na een hoop gedoe daar maar mee akkoord gegaan.



nu krijg ik een brief dat ze vanaf oktober geen facturen meer hebben gestuurd en dat ik die nu dus in 1 keer krijg ik gaan bellen en nu blijkt er geen beeindiging in het syteem te staan. terwijl ik toch echt een brief heb gekregen die ik nu natuurlijk niet meer kan vinden.de telefoontje hierover kunnen ze ook niet meer terug vinden goh wat vreemd.



nu mag ik een klacht indienen en als ik dan gelijk krijg krijg ik dat geld van die maanden terug jah daag ik ga dat niet eens betalen ik woon daar vanaf augustus al niet meer !!!

@charity wrote:

ik ben heel boos !!!



heb ik in augustus mijn abbo opgezegd bij ziggo omdat ik bij mijn vriend ging wonen. dat ging pas vanaf 1 oktober na een hoop gedoe daar maar mee akkoord gegaan.



nu krijg ik een brief dat ze vanaf oktober geen facturen meer hebben gestuurd en dat ik die nu dus in 1 keer krijg ik gaan bellen en nu blijkt er geen beeindiging in het syteem te staan. terwijl ik toch echt een brief heb gekregen die ik nu natuurlijk niet meer kan vinden.de telefoontje hierover kunnen ze ook niet meer terug vinden goh wat vreemd.



nu mag ik een klacht indienen en als ik dan gelijk krijg krijg ik dat geld van die maanden terug jah daag ik ga dat niet eens betalen ik woon daar vanaf augustus al niet meer !!!




Hebben ze wel voor je in het oude systeem gekeken? In augustus werd er nog in het oude systeem gewerkt. Dus misschien staat daar wel je opzegging in.

Als ik bel is de wachttijd gemmiddeld 30 minuten. Ik kan niet mailen want hetgeen wij veranderd moeten hebben kan niet per mail :wall: Maar ik ga toch een poging wagen.

Door een hoop email gezeur met verdwenen emails die pas weken later aankomen heb ik nu een gmail aangemaakt en is dat ook mijn hoofdaccount geworden…

En laat ik maar zwijgen over mijn hele nummerherkenning-gedoe-verhaal…

Ziggo Zuigt :evil:

Sinds die fusie is het helemaal waardeloos gewoon. Moet zeggen dat ik ervoor gewoon nooit problemen had. Ook vlak na de fusie niet, maar nu dus het gezeur met de wachtwoorden.



Als antwoord op mijn klacht kreeg ik overigens wel gelijk van ze en als ik abonnementsgeld terug wilde, moest ik een klachtbrief per post doen…Zeker bang dat het mailtje niet aankomt ofzo :roll:



En ze konden natuurlijk ook niks van een storing vinden…

@mv2kids wrote:

ik had dat laatst ook… wilde mijn factuur inkijken, vul mijn klantnummer in etc… zegt ie dat er bij mijn adres een ander klantnummer hoorde…



Blijkt dat sinds deze maand het ziggo-gedoetje in werking is gegaan, men meteen een ander klantnummer heeft gekregen etc… tju toch…(duurde 2 weken voor mijn mail was beantwoord die ik erover gestuurd had :wall: )




Heb ik ook!!! Kan nog steeds niet online mijn factuur bekijken!!!



En dat gezeur over: “oh u bent van multikabel, tja dan kan ik u niet helpen.”

Zijn ze dan zo achtelijk daar! Wij hebben er niet om gevraagd om te fuseren!!!

Sorry voor mijn beklag maar ik weet precies hoe jullie je voelen!!