Argh! Ik lijk mijn moeder wel!

Wat vond ik het irritant dat mijn moeder vroeger altijd zei: Becsje, haal die duim uit je mond!"



En nu zeg ik het ook tegen Amy :roll: En zo betrap ik mezelf soms nog wel eens meer op dingen die mijn moeder ook deed.



ARGH!



:mrgreen:

zo zei mijn moeder altijd Ben je nu helemaal betoeterd?

Dat zeg ik dus soms ook :oops: vreselijk.

Dat zeg ik ook :mrgreen: Soms zeg ik: ben je nou helemaal! Zegt Amélie: betoeterd. De buurvrouw lag dubbel van het lachen toen ze het hoorde :lol:

Vreselijk, al de dingen die mijn moeder tegen me zei, hoor ik mezelf ook tegen de meiden zeggen…

Zouden ze toch gelijk gehad hebben???

haha :mrgreen:



Dat doe ik nou nooit :liar: :liar:

@lydia wrote:

zo zei mijn moeder altijd Ben je nu helemaal betoeterd?

Dat zeg ik dus soms ook :oops: vreselijk.


whaha hier word dat de bianca uitspraak genoemd onder de kinderen, ik roep dat ook heeel vaak :dance:

Oh ik hoor ook zo vaak mijn moeder… :?

Vreselijk! :wink: :mrgreen:

Heeeeel herkenbaar, maar dan niet in een bepaalde uitspraak. Meer de manier waarop zij, en dus ook ikzelf, iets kan zeggen… :roll:

Whahahahaha… Ik vond sommige dingen van mijn moeder vroeger zo irritant. En nu doe ik hetzelfde :doh: :lol: :lol:

Gelukkig ben ik niet de enige die er in gestonken is :mrgreen:

Mijn moeder vind het trouwens hilarisch dat Amy net zo “moeilijk” is als dat ik vroeger was :lol:

hahaha marloes :lol: Geweldige opmerkingen!



Ik roep wel eens “Ben je helemaal door de ratten besnuffeld!”

:oops: :mrgreen: Vinden ze hilarisch hier :mrgreen:

:smiley: Die besnuffelde ratten hebben we hier ook :lol:



Ik herken m’n moeder ook in mij en mezelf in m’n moeder… Vroeger legde ik mijn jas altijd over een stoel in de kamer. Tot grote ergernis van mijn moeder. Maar helaas ik leerde het nooit af. ( en ik doe het nog steeds bij mijn ouders thuis bedenk ik me nu :think: ) En mijn moeder doet dat nu bij mij. En ik erger me er net zo aan. Laatst vroeg ik haar of ze het express deed. ( in een grapje hoor) maar dat is dus niet zo. Ik kan er wel om lachen. En zij ook :mrgreen:

of deze:



“kijken doe je met je…”"



en die van mij schreeuwen dan heel boos “OGEN”

En ik zeg ook: kinderen die willen, krijgen voor de billen of kinderen die zeuren gaan achter de deuren :mrgreen:

of



Geduld is een schone zaak

@oessie wrote:

of



Geduld is een schone zaak




Dat zegt Claire nu soms tegen mij :oops: 8) :smiley:

Hier net zo hoor,ik hoor gewoon soms mijn moeder praten en weet dat mijn dochter zich dan ergert aan me,dat deed ik ook aan mijn moeder,maar ik weet nu wel dat ze gelijk had haha…

@oessie wrote:

of deze:



“kijken doe je met je…”"



en die van mij schreeuwen dan heel boos "OGEN"
en niet met je handjes :roll:

Waar ik het nog altijd niet mee eens bent. Iets beschouwen doe je met meer zintuigen vond en vind ik en ik vond het altijd een stomme opmerking.



Ben je belatafeld… Of: en nu ga je als de wiedeweerga je kamer opruimen.

Of: ik wil je niet meer horen.

En: mama wat eten we?

Hussen met je neus er tussen

:wall:

Zucht ja…







waarom mama??.. OMDAT IK HET ZEG…DAAROM!! :roll:

@lydia wrote:

@oessie wrote:
of deze:



“kijken doe je met je…”"



en die van mij schreeuwen dan heel boos "OGEN"
en niet met je handjes :roll:

Waar ik het nog altijd niet mee eens bent. Iets beschouwen doe je met meer zintuigen vond en vind ik en ik vond het altijd een stomme opmerking.



Ben je belatafeld… Of: en nu ga je als de wiedeweerga je kamer opruimen.

Of: ik wil je niet meer horen.

En: mama wat eten we?

Hussen met je neus er tussen

:wall:






Lydia hebebn wij misschien de zelfde moeder :lol: Echt alles wat je opschreef zei mijn moeder ook altijd :mrgreen: