Argh chique zomerschoenen en een panty?

Hmmmm. Ik ben mijn kleding aan het plannen voor een grote bruiloft binnenkort. Kledingvoorschrift: tenue de ville. Niet al te moeilijk, zou je denken. Een chique positiejurkje is al lastig, hopelijk red ik me er mee.

MAAR blote benen onder een knie-jurkje, dat kan natuurlijk niet. Ok, mooie ragfijne panty dus (plus tien reservedingen in mijn tas voor in geval van ladders). En dan???

Wat voor schoenen kunnen daar bij? Normaal doe ik altijd panty = chique laarzen, maar in juni gaat die bal niet op. Ik wil zomerschoenen met hoge hakken en het liefst open tenen, en dan bloedrode teennagels. Maar dat gaat niet samen met een panty…

Iemand tips?

Mogen lekkere hoge hakken zijn, hoor. Daar loop ik graag op. Het leven is te kort voor verantwoorde schoenen (en al helemaal op een bruiloft) :wink:

THANX!

LaBruja

ps ik hoop dat het hier goed staat, weet het niet zo goed eigenlijk…

En zo’n legging panty is dat dan niet wat :think: Dan heb je blote voeten in je hoge hakken en kunnen ze goed je rood gelakte nagels zien :mrgreen:

waarom kunnen blote benen niet? :think:

Ja inderdaad waarom geen blote benen?

Dat vind ik persoonlijk minder erg dan zo’n pantylegging geval :sick: , sorry Ellen.

Blote benen is niet ‘chique’ genoeg (tenue de ville = geen blote benen)

(Panty) leggings zijn niks voor mij…

Misschien dichte pumps, dan? Maar dan lijken mijn voeten zo groot… Zijn ze ook, trouwens, heb maat 41 / 42 :oops:

Maar dank voor het meedenken!!

Nog meer tips??

Groetjes,

LaBruja

ow sorry, dat wist ik niet.

uhm tja, dan zou ik zoiezo voor een schoen met een dichte neus kiezen, want niets zo lelijk als een open neus en dan pantys :slight_smile:

en misschien leuke enkellaarsjes?

En een langere jurk dan :D??? dan kan je met blote benen?? (wie ziet dat nou :P) doe je er een bruiningslaagje op en dan hoppa die open schoene

maar ik zie hier nog een optie… een panty capri???

als je mooie bruine benen hebt…

even die doekjes bruin zonder zonder zon !

etos eigen merk, krijg je ook geen vlekken van…

als je teen nagels en gewone nagels op elkaar afgestemd zijn :thumbup:

een legging voor een bruiloft vindt ik idd niet sjiek…

misschien anders toch een mooie grijze lange katoenen broek ?

zag ze laatst bij de H&M…

bij van haren schoenen heb je leuke pums met een bandje om je enkels!

Of zoiets heeft ook hoge open hakken shoes…

en een zomerpump dan?

Ik heb zelf ook voor een huwelijksjubileum feest binnenkort een paar pumps, helemaal open, dus heel zomers. Maar met dichte neus omdat ook ik gewoon een panty onder mijn jjurkje ga aandoen.

bij Wehkamp hebben ze ook hele gave positiemode, oa van mamalicious

Zoiets bijvoorbeeld

Ik zou ook gaan voor een mooie zomerpump. Daar kan prima een mooie panty in.

je hebt ook panty’s zonder tenen :mrgreen: te koop bij de duurdere zaken .

of je kunt de tenen eraf knippen en afspuiten met haarlak of blanke nagelak, maar goed het risico op ladders is dan wel wat groter .

ze zijn ook echt niet zo duur hoor, dat valt echt mee.

hie rin de speciaalzaak heb je ze al voor 5 of 10 euro.

ok , duurder dan de gemiddelde normale panty maar goed

Ow Cell dat zijn idd mooie schoenen, zeg!!! Mag ik vragen waar je die gekocht heb? Denk dat ik idd voor zoiets zal gaan. Ook maar even langs de Van Haren…

Capri Panty, die moest ik even googlen. Maar nee, das ook niks voor mij… Vind mijn benen daar te lomp voor.

Goeie tip trouwens van die etos zelfbruinerdoekjes, dat ga ik sowieso maar doen.

En idd, lukt het niet dan doe ik de lange jurk truc :wink:

Dank voor al het meedenken!

Groetjes,

laBruja

witte laarzen?? heb bij iets frisser weer ook gewoon mijn laarzen aan.

@LaBruja wrote:

Ow Cell dat zijn idd mooie schoenen, zeg!!! Mag ik vragen waar je die gekocht heb? Denk dat ik idd voor zoiets zal gaan. Ook maar even langs de Van Haren…

Capri Panty, die moest ik even googlen. Maar nee, das ook niks voor mij… Vind mijn benen daar te lomp voor.

Goeie tip trouwens van die etos zelfbruinerdoekjes, dat ga ik sowieso maar doen.

En idd, lukt het niet dan doe ik de lange jurk truc :wink:

Dank voor al het meedenken!

Groetjes,

Ze zijn van Mexx en ik heb ze dus bij Wehkamp besteld… in 2 maten en heb het paar genomen wat het beste zat.

Vond ze hartstikke mooi.

Ben een luie shopper, gruwel van een trip naar de stad. Dus vandaar wehkamp

laBruja
:wink:

Je hebt speciale panty’s voor in open schoenen, daar zitten wel tenen aan,maar dat valt niet op omdat ze niet extra dik zijn rondom de tenen zoals “normale” panty’s.

Ik vind laarzen in de zomer echt niet mooi. Ook geen witte.

@Pumba wrote:

Ik vind laarzen in de zomer echt niet mooi. Ook geen witte.

Idd… Brrrr… :sick:

Ik heb precies hetzetzelfde maar er een prima oplossing voor gevonden; Bij V&D verkopen ze panty’s en kousen zonder extra versteviging bij de tenen.

Doordat ze zeer transparant zijn (6 denier) en geen verdikking of naad bij de tenen hebben zie je niet dat je ze aan hebt.

En inderdaad begin ik een weekje van te voren ook te smeren met zelfbruinings creme :wink:

ik heb begin juli ook een huwelijk…en ik ga voor lang! :thumbup:

Edit beheer: commerciële link verwijderd

En anders mooie gesloten zomerpumps?