Argh chique zomerschoenen en een panty?

Oei mooie jurken idd…!! Zou ook liever in het lang willen, maar dat is niet de bedoeling…



Ik ga voor zomerse pumps met dichte teen.



Groetjes,

LaBruja

@knipoogje1983 wrote:

waarom kunnen blote benen niet? :think:




voor een bruiloft??? neeeeuuuhhhh zeker niet doen… niets is vreselijker dan op een feest aankomen, hoe mooi je benen ook zijn… zonder panty…



dat is zo’n eyecatcher.



Ze hebben van orublu (heet dat zo) en bij de bijenkorf pantys zonder teennaadje. Mijn zusje was er heftig naar op zoek voor een bruiloft, die had peeptoes. Dus roode nageltjes kunnen dan prima hoor.



Ze zijn alleen wel wat duurder.



Bij H&M online hebben ze flinke stelten wel eens… hadden ze laatst nog geweldige gouden open schoenen met flinke hak… en vaak nog wel eens van die fabrieksverkoop/dumpwinkeltjes

@Snoesje wrote:

@knipoogje1983 wrote:
waarom kunnen blote benen niet? :think:




voor een bruiloft??? neeeeuuuhhhh zeker niet doen… niets is vreselijker dan op een feest aankomen, hoe mooi je benen ook zijn… zonder panty…



dat is zo’n eyecatcher.




Haha, serieus? Ik draag noooooooit een panty, sterker nog, ik heb er niet eens een in huis. Ik vind het ouwelijk, lelijk, oncharmant, en uitermate irritant. En in mijn omgeving is het heel normaal om onder een jurkje geen panty te dragen. Ik kom dus op elk feest vrolijk zónder panty, daar word ik nooit op aangekeken hoor. :)

Haha ik zat ook al van huh?



Twee jaar geleden op de bruiloft van mijn zwager, toen was het 27 graden of zo, ben ik toch echt gewoon in een jurkje zonder panty gegaan. En niemand die er wat van heeft gezegd (of ik heb het niet gemerkt, same thing). :lol:

Hangt ook wel van het feestje af, natuurlijk… Naar een gewoon feestje doe ik ook geen panty aan, hoor. Maar als er een kledingvoorschrift is hou ik me daar aan. Vind het sowieso op een bruiloft chiquer om er wel één aan te doen. En als je geen panty wilt, kun je altijd nog hold-ups aantrekken…



Maar ja, het is nog altijd het chiqueste (wat een woord…) om je aan te passen aan het gezelschap waarin je verkeert (in dit geval, dan :wink: )



Groetjes,

LaBruja

@LaBruja wrote:

Hangt ook wel van het feestje af, natuurlijk… Naar een gewoon feestje doe ik ook geen panty aan, hoor. Maar als er een kledingvoorschrift is hou ik me daar aan. Vind het sowieso op een bruiloft chiquer om er wel één aan te doen. En als je geen panty wilt, kun je altijd nog hold-ups aantrekken…



Maar ja, het is nog altijd het chiqueste (wat een woord…) om je aan te passen aan het gezelschap waarin je verkeert (in dit geval, dan :wink: )



Groetjes,

LaBruja




Oh, maar dat ben ik ook helemaal met je eens hoor. :slight_smile:



Kan me gewoon niet vinden in de uitspraak dat er “niets vreselijker is dan aankomen op een feestje met blote benen”.

@D. wrote:

@Snoesje wrote:
@knipoogje1983 wrote:
waarom kunnen blote benen niet? :think:




voor een bruiloft??? neeeeuuuhhhh zeker niet doen… niets is vreselijker dan op een feest aankomen, hoe mooi je benen ook zijn… zonder panty…



dat is zo’n eyecatcher.




Haha, serieus? Ik draag noooooooit een panty, sterker nog, ik heb er niet eens een in huis. Ik vind het ouwelijk, lelijk, oncharmant, en uitermate irritant. En in mijn omgeving is het heel normaal om onder een jurkje geen panty te dragen. Ik kom dus op elk feest vrolijk zónder panty, daar word ik nooit op aangekeken hoor. :)


ohhh neeee, echt waar.. haha...

neee neee neee, pantys hoeven zeker niet ouwelijk te zijn. Je hebt zoveel mooie juist...

Zelfs van de hema. In de zomer neem ik gewoon iets donkerder, lijken je benen ook mooi bruin.

maar ja, misschien komt het ook omdat ik zelf lelijke benen met butsen heb en lelijke knieeen haha..

maar ook werkgerelateerd zie ik vrouwen in bestuursfuncties met de meest vreselijke jurkjes zonder pantys.. en dat vind ik zo niet kunnen.. (burgemeester met spataderen en veel te korte rok) dus ik heb daar juist zo'n afkeer tegen.. maar ook bewondering hoor, vrouwen die juist zonder legging of panty onder een jurk lopen, haha

@D. wrote:

@LaBruja wrote:
Hangt ook wel van het feestje af, natuurlijk… Naar een gewoon feestje doe ik ook geen panty aan, hoor. Maar als er een kledingvoorschrift is hou ik me daar aan. Vind het sowieso op een bruiloft chiquer om er wel één aan te doen. En als je geen panty wilt, kun je altijd nog hold-ups aantrekken…



Maar ja, het is nog altijd het chiqueste (wat een woord…) om je aan te passen aan het gezelschap waarin je verkeert (in dit geval, dan :wink: )



Groetjes,

LaBruja




Oh, maar dat ben ik ook helemaal met je eens hoor. :slight_smile:



Kan me gewoon niet vinden in de uitspraak dat er “niets vreselijker is dan aankomen op een feestje met blote benen”.




Ik merk wel dat er hier in de omgeving wel kritisch wordt geoordeeld hoor. T wordt nooit rechtstreeks gezegd, maar hoor wel onderling de meiden onder elkaar kritiek geven op outfits en eh, ja, met name ook over wel of geen pantys of leggings onder een chique outfit tijdens een bruiloft (nu was dit gelijk wel over de top hoor… eerlijk toegeven :wink: )

@D. wrote:

@Snoesje wrote:
@knipoogje1983 wrote:
waarom kunnen blote benen niet? :think:




voor een bruiloft??? neeeeuuuhhhh zeker niet doen… niets is vreselijker dan op een feest aankomen, hoe mooi je benen ook zijn… zonder panty…



dat is zo’n eyecatcher.




Haha, serieus? Ik draag noooooooit een panty, sterker nog, ik heb er niet eens een in huis. Ik vind het ouwelijk, lelijk, oncharmant, en uitermate irritant. En in mijn omgeving is het heel normaal om onder een jurkje geen panty te dragen. Ik kom dus op elk feest vrolijk zónder panty, daar word ik nooit op aangekeken hoor. :)



Hahhaa idd... hier ook hoor.. :thumbup:

@Snoesje wrote:

@D. wrote:
@Snoesje wrote:
@knipoogje1983 wrote:
waarom kunnen blote benen niet? :think:




voor een bruiloft??? neeeeuuuhhhh zeker niet doen… niets is vreselijker dan op een feest aankomen, hoe mooi je benen ook zijn… zonder panty…



dat is zo’n eyecatcher.




Haha, serieus? Ik draag noooooooit een panty, sterker nog, ik heb er niet eens een in huis. Ik vind het ouwelijk, lelijk, oncharmant, en uitermate irritant. En in mijn omgeving is het heel normaal om onder een jurkje geen panty te dragen. Ik kom dus op elk feest vrolijk zónder panty, daar word ik nooit op aangekeken hoor. :)


ohhh neeee, echt waar.. haha...

neee neee neee, pantys hoeven zeker niet ouwelijk te zijn. Je hebt zoveel mooie juist...

Zelfs van de hema. In de zomer neem ik gewoon iets donkerder, lijken je benen ook mooi bruin.

maar ja, misschien komt het ook omdat ik zelf lelijke benen met butsen heb en lelijke knieeen haha..

maar ook werkgerelateerd zie ik vrouwen in bestuursfuncties met de meest vreselijke jurkjes zonder pantys.. en dat vind ik zo niet kunnen.. (burgemeester met spataderen en veel te korte rok) dus ik heb daar juist zo'n afkeer tegen.. maar ook bewondering hoor, vrouwen die juist zonder legging of panty onder een jurk lopen, haha



Ik kom gewoon nooit op bruiloften en feestjes die zo 'chique' zijn dat de dresscode: panty onder jurk geldt.. zou ik ook vreselijk vinden.. ik trek panty's nl altijd stuk.. ze kriebelen.. kruis zakt af.. en vind het gewoon zo oubollig.. :shifty: Panty leggings vind ik dan nog mooier (geen gewone leggings :sick: ).. maar liefst ga ik gewoon blote benen.. die zijn mooier zonder panty dan met.. :mrgreen:

Hier ook geen panty’s.

maakt niet uit welke maat of merk,

altijd zakt het kruis af, of ladders die ik met nagels erin trek…

en altijd als ik naar de wc moet :oops:



ik gebruik 1 dag van te voren bruin zonder zon doekjes :mrgreen:

of een spuitbus…

en heb van dove lotion met wat glitters…

Ik vind van die donkerdere panty’s eerlijk gezegd ook niet zo mooi omdat het kleurverschil met je armen dan wel zo groot is dat je wel licht lijkt te geven :wink: Maar gewoon een huidskleurige panty vind ik dan wel gaan, maar mooie blote benen zou wat mij betreft ook prima zijn :slight_smile: Ben zelf gewoon geen fan van panty’s, krijg al de kriebels als ik eraan denk :stuck_out_tongue:

haha grappig al die anti-pantys…



nou… bij mij komt het ook omdat ik nooit eigenlijk mijn benen durf te laten zien… ik heb altijd blauwe plekken en onder mijn knieen zit een restant kraakbeen van een knieblessure. Daar zit ik dan altijd als eerste op als ik op mijn knieen zit. En wat ik ook doe of probeer, er zit altijd wel iets eelt of het lijkt blauwig, zoooooo lelijk… dus ik verstop ze maar liever… en als je eenmaal een goedzittende panty hebt gevonden … ik vind het erg fijn hoor!

@Snoesje wrote:

haha grappig al die anti-pantys…



nou… bij mij komt het ook omdat ik nooit eigenlijk mijn benen durf te laten zien… ik heb altijd blauwe plekken en onder mijn knieen zit een restant kraakbeen van een knieblessure. Daar zit ik dan altijd als eerste op als ik op mijn knieen zit. En wat ik ook doe of probeer, er zit altijd wel iets eelt of het lijkt blauwig, zoooooo lelijk… dus ik verstop ze maar liever… en als je eenmaal een goedzittende panty hebt gevonden … ik vind het erg fijn hoor!






Dat snap ik dan ook wel weer… mijn collega heeft echt vreselijk erge last van spataders… zij heeft van die sexkillers aan… hoe heten ze… steunkousen… oh nee ehm… pantykousjes… van die halve… en gedurende de dag trekt ze ze ook wel 20x omhoog… ik lig dan altijd in een deuk… maar dat is altijd nog beter dan zonder panty’s… alleen jammer dat de kleur niet echt mooi is… dan zou ik idd er wat meer geld tegenaan knallen en eens in een lingeriezaak mooie kousjes uitzoeken… nu is het net alsof ze paars/blauwe benen heeft, arm ding… :angel:

@faizaa wrote:

@Snoesje wrote:
haha grappig al die anti-pantys…



nou… bij mij komt het ook omdat ik nooit eigenlijk mijn benen durf te laten zien… ik heb altijd blauwe plekken en onder mijn knieen zit een restant kraakbeen van een knieblessure. Daar zit ik dan altijd als eerste op als ik op mijn knieen zit. En wat ik ook doe of probeer, er zit altijd wel iets eelt of het lijkt blauwig, zoooooo lelijk… dus ik verstop ze maar liever… en als je eenmaal een goedzittende panty hebt gevonden … ik vind het erg fijn hoor!






Dat snap ik dan ook wel weer… mijn collega heeft echt vreselijk erge last van spataders… zij heeft van die sexkillers aan… hoe heten ze… steunkousen… oh nee ehm… pantykousjes… van die halve… en gedurende de dag trekt ze ze ook wel 20x omhoog… ik lig dan altijd in een deuk… maar dat is altijd nog beter dan zonder panty’s… alleen jammer dat de kleur niet echt mooi is… dan zou ik idd er wat meer geld tegenaan knallen en eens in een lingeriezaak mooie kousjes uitzoeken… nu is het net alsof ze paars/blauwe benen heeft, arm ding… :angel:




ohhhhh dat is dan idd wel sneu…



ja, idd pantys of pantysokjes kunnen echt soms killing zijn,



wahahaha, gister had ik zo’n offday, snel naar een generale repetitie van mijn dochters ballet (wel 3.5 jaar, haha), snel maar weer een jurk aan, legging… dacht shoot, tis koud buiten, dan maar pantysokjes en enkellaarsjes, echter, mijn enkellaarsjes waren te laag en mijn legging kroop steeds omhoog waardoor je nog half 2 hele lelijke sokjes zag verschijnen… mijn zusje heeft me even vreselijk uitgelachen…



haha, voelde me ook diep ongelukkig die dag…(maar had zo’n haast met aankleden en weggaan dat ik er niet naar gekeken had)…



dus ja… hoe ongelukkig kun je je voelen met de verkeerde stof of kleur kousjes, wahahaha

Had zelfs onder mijn trouwjurk geen panty aan :oops:

Ben echt “allergisch” voor panty’s…

Vreselijk gevoel haha

@Snoesje wrote:

@faizaa wrote:
@Snoesje wrote:
haha grappig al die anti-pantys…



nou… bij mij komt het ook omdat ik nooit eigenlijk mijn benen durf te laten zien… ik heb altijd blauwe plekken en onder mijn knieen zit een restant kraakbeen van een knieblessure. Daar zit ik dan altijd als eerste op als ik op mijn knieen zit. En wat ik ook doe of probeer, er zit altijd wel iets eelt of het lijkt blauwig, zoooooo lelijk… dus ik verstop ze maar liever… en als je eenmaal een goedzittende panty hebt gevonden … ik vind het erg fijn hoor!






Dat snap ik dan ook wel weer… mijn collega heeft echt vreselijk erge last van spataders… zij heeft van die sexkillers aan… hoe heten ze… steunkousen… oh nee ehm… pantykousjes… van die halve… en gedurende de dag trekt ze ze ook wel 20x omhoog… ik lig dan altijd in een deuk… maar dat is altijd nog beter dan zonder panty’s… alleen jammer dat de kleur niet echt mooi is… dan zou ik idd er wat meer geld tegenaan knallen en eens in een lingeriezaak mooie kousjes uitzoeken… nu is het net alsof ze paars/blauwe benen heeft, arm ding… :angel:






mijn enkellaarsjes waren te laag en mijn legging kroop steeds omhoog waardoor je nog half 2 hele lelijke sokjes zag verschijnen…




hahahhahahahaaa ohh errugg ja… :lol: :-*