Argggghhhhhhhhhhhhh wil koffie drinken maar kan nu niet

Wil ik net een lekker bakkie koffie zetten. Is mijn ding voor de cups kwijt :evil: :evil: :evil: :evil: Pffff heb zo’n hoofdpijn en ben zo moe dat ik niet veel zin heb om goed te gaan zoeken.

Ik baal even… En hopen dat ik hem terug vind.

Weet iemand ook of je die dingen los bij kunt kopen van de dolce gusto?

Je kunt ook beter geen koffie drinken als je hoofdpijn hebt :wink:

Verder kan ik je niet helpen, want heb geen dolce gusto.

geen idee…

maar hier helpt koffie drinken altijd goed als ik hoofdpijn ben. (zijn gewoon afkickverschijnselen)

krabje ik hoop dat je hem snel terug vind

o jee dat is niet handig, ik weet niet hoor of je die los kunt kopen,…meestal zijn dat soort dingen dan buitensporig duur maar wie weet kunnen ze hem ook wel als service leveren, sommige bedrijven zijn wat dat betreft juist heel goed

maarre,…hoe kan die nou kwijt zijn? nieuwsgierig hoor haha

Geen idee, hij ligt niet meer op het aanrecht bij de dolse gusto…

Menn baal hier wel even van, heb net vandaag 2 nieuwe dozen koffie gekocht :?

misschien weggegooid toen je de koffie weggooide? dat heb ik nogal eens namelijk

Nee ik gooi de cupjes altijd in de wasbak om uit te lekken en dan leg ik dat ding weer op zijn plek op het bakje…

afwasteiltje controleren, vaatwasser als je die heb.

Ik heb al een mail gestuurd naar dolce gusto…

Vaatwasser is aan, afwasteil heb ik niet…

Ja, die kun je gewoon kopen bij de marskramer :slight_smile:

xxx

Summerchild

@Summerchild wrote:

Ja, die kun je gewoon kopen bij de marskramer :slight_smile:

xxx

Summerchild

Oh echt???

Dan vlieg ik naar de marskramer morgen om een cuphouder te kopen, kan ik morgen weer lekkere koffie drinken.

@knollie1 wrote:

geen idee…

maar hier helpt koffie drinken altijd goed als ik hoofdpijn ben. (zijn gewoon afkickverschijnselen)

Bij mij exact het zelfde. Ik heb koffie echt "nodig" .... :mrgreen:

Ja, heb ooit bij de marskramer gewerkt… die verkoopt die dingen en anders de blokker! :smiley: Veel succes met jullie koffie verslaving! haha!

xxx

Summerchild

Dank je!

en?? heb je een nieuwe?

Ja, dat vroeg ik mij ook al af :mrgreen:

(anders even langs de douwe egberts winkel :smiley: of naar senseo schrijven :mrgreen:)

motto: waar een wil is, is een weg :mrgreen: :wink:

xxx

Summerchild

En misschien eens aan prinsje vragen waar hij de koffiehouder verstopt heeft? :slight_smile:

Hopelijk vind je hem terug of heb je snel een nieuwe :hug:

@Summerchild wrote:

Ja, dat vroeg ik mij ook al af :mrgreen:

(anders even langs de douwe egberts winkel :smiley: of naar senseo schrijven :mrgreen:)

motto: waar een wil is, is een weg :mrgreen: :wink:

xxx

Summerchild

Ik heb geen senseo. Ik heb het over de dolce gusto. Das een heel ander apparaat.

Ik heb hem nog niet terug, hub heeft ook al gezocht.

Dolce gusto heeft nog niet terug gemaild. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg. Heb mijn apparaat nog geen 2 maand…