Oh wat ben ik toch blij met mijn heerlijke koffie uit het ouderwetse koffiezetapparaat :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Oh wat ben ik toch blij met mijn heerlijke koffie uit het ouderwetse koffiezetapparaat :mrgreen:
Die hebben we ook wel, maar dat vind ik niet zo lekker :oops:
Ow van de dolce gusto hebben ze ze bij de mediamarkt sorry dacht dat het een senseo was… :oops:
xxx
Summerchild
Altijd even wat zakjes oplos espresso in de kast voor nood.
Heb ook echt koffie nodig. Hier gewoon een espresso apparaat, geen DG, SS of NS. Blijft toch het lekkerste (ook al is die DG ook best te doen hoor,maar waanzin die prijzen voor 8 kuipjes capu. Maak ik zelf goedkoper).
Nou ben niet koffie verslaafd, maar vind een redbull op zijn tijd erg lekker. :mrgreen: 1tje per dag hoor… want met mijn adhd is dat geen doen om een paar blikjes te drinken Dan wordt het een hyperactieve stuiterboel :lol:
Ik maak wel altijd de lekkerste latte-machiato’s. Vloeibare slagroom beetje opkloppen met melk, koffie met 3 suiker… Jummie!!!
xxx
Summerchild
Chan op de site van dolce staat bij de meest gestelde vragen dat je een gratis 0800 nummer kunt bellen wanneer je vragen hebt over reserve onderdelen. Heb je gegarandeerd morgen of vandaag mss nog je antwoord. :-* 0800-3652348
Het apparaat wordt overigens gemaakt door Krupps dus ws zal daar ook ergens een site zijn met reserve onderdelen die kon ik zo snel niet vinden. Ow inmiddels heeft Google me geholpen zal je de site mailen schrik niet dat houdertje voor de cups…10 euro… :silenced:
Rhi bedankt voor je link! Ik heb hem opgeslagen. Zal morgen eens dolce gusto bellen als ze nog niet op mijn mail reageren.
En anders bestel ik hem bij de krups.
YW :-* ik scoor een kettinkje en maak hem vast aan de onderste houder voor de kopjes…
Oh das een goed idee!
HEb nog steeds geen nieuwe, heb een oproep gedaan.
Zie http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5226364#5226364
Niet??? Mijn zus heeft een Dolce Gusto maar dat vind ik echt lang zo lekker niet als gewone filterkoffie. Senseo hebben wij ook weg gegeven omdat we het lang zo lekker niet vinden als gewone koffie.
Maar zolang je Dolce Gusto incompleet is toch maar filterkoffie?