~April 2007 stoppers~

Het is niet meteen ernstig, ze doen het gewoon uit voorzorg. Ze is nog niet uitgedroogd of zo, de kans kon alleen groter worden als ze niks binnen houdt.

Kan zijn dat ze morgen weer naar huis mag of zondag, dat weten we niet, ligt gewoon aan hoe het aanslaat.

he wat balen voor Tammy, sterkte ook van mij!! Femke, wel mooi dat je de 38 weken hebt bereikt, de kleine mag zich nu snel laten zien.

Ik heb niets te melden, ga zo lekker op uitzending gemist wie is de mol kijken.

Dag lieve meiden. :-*

Goedenavond dames,

Even snel stiekum een berichtje van mij. Mocht mijn bed uit, dus dacht ga even langs internetcafe. Ik ging vanmorgen niets vermoedend naar de verloskundige voor intake, maar gaat sinds paar dagen niet zo goed met spugen, moest daar in half uur wel 3 keer naar de wc op te spugen. verloskundige maakte zich zorgen dus heeft overleg gehad en moest gelijk blijven, uitonderzoek is gebleken dat er in mijn urine sporen waren die duiden op uitdroging, moet dus paar daagjes blijven dag of 3.

gaat hier wel iets beter met me gelukkig. Kom snel weer langs.

:-*

Hier nog maar eens een teken van leven van mij… Gelukkig gaat het hier ondertussen een stuk beter :smiley: Gisteren ook bij de gyn geweest, alles was goed en bloeddruk is ook weer gezakt naar een mooie 105/70 :dance: Wel even bloed laten prikken voor de zekerheid weer, maar verwachten allebei niet dat daar wat uitkomt.

Ik blijf wel extreem moe, dus misschien toch wat ijzer te kort… of gewoon een lichaam wat gewoon niet blij is met extra hormoontjes :lol: :wink: Maar goed, als ik vergelijk met vorige keer bij Kaylee, toen lag ik al de hele dag ziek op de bank en kon ik al niets meer, dus dit is wel een nieuwe ervaring voor me :dance: :inlove:

Vorig weekend hebben we eindelijk de muren van de babykamer geschilderd :angel: Begon eens tijd te worden he haha… :shifty:

Tammy en Sterre, fijn dat jullie echo’s goed waren!!! :dance: :inlove:

Ik heb gelukkig in t begin van de zwangerschap een ruime winterjas gekocht bij zeeman, dus mijn dikke buik past ook nog in een jas. Wilde eerst een duurdere, maar zat toen te denken, koop je een dure jas en lubbert hij helemaal uit door die buik, kun je hem volgend jaar toch niet meer gebruiken. En ik moet zeggen dat hij leuk zit en ook nog eens lekker warm is :thumbup: Gelukkig maar, bij Kaylee had ik geen winterjas, alleen een poncho (maar ik was in feb. ook al niet meer zwanger, dus dat scheelt haha).

Maggie ook begonnen, ik zal duimen dat jullie niet te lang hoeven te proberen!

Deborah de auto verkocht en een nieuwe gekocht, leuk!

Tammy wat balen zeg dat je zo ziek moet zijn in je zwangerschap… Moet zeggen dat ik ook erg ziek ben geweest, maar lang niet zo erg dat er een kans op uitdroging bestond. Ik leef met je mee :hug:

Femke ik hoop dat het strippen wat uithaalt bij je!

Gisteren en eergisteren was mijn moeder hier. Mijn kind(jes) zijn weer schandalig verwend met leuke kleding en kleurboeken en speelgoed :inlove: Leuk hoor, maar merk wel dat ik niet zoveel meer kan lopen als vroeger, verging gisteren van de rugpijn toen ik thuiskwam, na 3 uurtjes stad :? Heb het de laatste tijd wel vaker, bij Kaylee nooit gehad… Warmwaterkruik er tegen aan en toen ging t redelijk, maar ik voel t nu nog steeds… Ga maar eens een kersenpitje kopen of zo :think:

Zo daar ben ik weer even .

Het gaat hier steeds beter met me gelukkig.

Voel me stukken minder misselijk en heb weer wat gegeten zonder het eruit te gooien .

Moet waarschijnlijk tot zondag blijven en misschien iets eerder.

Vooor mij geen 9 maanden beurs dus, wat ik wel heel jammer vind want had de kaartjes al in huis en er erg zin in.

Maar de gezondheid van mij en de kleine is natuurlijk veel belangrijker.

Vanmorgen heb ik een echo gekregen om uit te sluiten dat het er echt geen 2 zijn, omdat de extreeme misselijk vaker voorkomt bij tweelingen. Er zat er echt maar 1 en alles ging goed met de kleine. Vorige keer lag het 2 dagen achter op groei, vandaag 2 dagen voor op groei. Zag gewoon al echt een minnie mensje. ga er weer een eind aan breien, moet weer naar de afdeling toe.

XXXXX

He Tammy, wat fijn dat het weer beter gaat!! Pff, steeds spugen, daar wordt je natuurlijk ook steeds zwakker van, dus gelukkig maar. Hopen dat je snel weer lekker naar huis mag en dat het dan alleen maar beter gaat! Leuk eigenlijk he, dat je de kleine al zo vaak hebt gezien!!!

(hoewel de omstandigheden wel wat minder zijn natuurlijk)

Vicky, ben benieuwd naar de babykamer, mooi geworden? Ja, je zal het echt wel gaan merken met je buik hoor!! Rustig aan he!! Fijn dat alles nog zo lekker loopt!! Genieten maar!

Femke, hopen dat er dan volgende week de eerste april 2007 beeb geboren mag worden!! Spannend hoor, hopelijk helpt het!

Hier alles goed, vanavond weer een afspraak met een hovenier (word wel gek van alle afspraken zeg… pfff)

Thom gaat morgen een week bij opa en oma logeren, dus dan kan ik ook eindelijk iets doen. (ehh, zal hem wel missen natuurlijk…)Wil morgen met de keuken gaan beginnen, inpakken, en weer uitpakken en schoonmaken in het nieuwe huis. Zin in!!

Nou ga weer aan het werk, bluuhh wil naar huis en lekker buiten wandelen ofzo, het is zulk heeerlijk weer!!! Genieten hoor!!

Liefs, Maggie

Even gekopieerd bij aanstaande september mama’s:

Goedemorgen dames,

Het gaat hier nog steeds goed, tot op heden nog niet overgegeven. Eet kleine hoeveelheden en juist als ik misselijk wordt probeer ik wat te drinken en eten, helpt opzich wel. voel me echt al stukken beter. Heb nu nog een infuus, maar als het om 12 uur nog zo goed gaat, mag deze eruit. Als ik me dan goed blijf voelen mag ik morgen weer naar huis . Ook wel weer lekker hoor. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ben inderdaad gerust gesteld nu de kleine weer wat voor lag op de groei. Vandaag krijg ik volgens mij best veel bezoek, dus kom mijn tijd hier wel door. Merk wel dat echt even goed was deze opname, voel en zie er stukken beter uit en moet als ik thuis ben rust blijven houden even. Hoop dat lukt.

Sorry voor echo berichtje, als ik weer thuis ben kom ik weer op iedereen reageren. ga weer naar de afdeling toe.

XXXX

tammy. wat vervelend zeg dat je bent op genomen in het zkh.

hopelijk gaat het snel weer goed met je en mag je weer naar huis.

en ben je de rest van je zwangerschap niet meer misselijk.

vicky fijn dat het zo lekker gaat met je zwangerschap. wel vervelend dat je zo moe bent.

femke. hoe is ie nu bij jou.

Maggie. klinkt lekker je keuken spullen in pakken en vervolgens weer uitpakken. het schiet al lekker op dus. en heb je je nieuwe auto al gehaald.

Afgelopen donderdag heb ik onze nieuwe auto op gehaald.

en waqt rijd ie lekker. en ben er echt helemaal blij mee.

vandaag heb ik dan eindelijk mijn oude auto verkocht. dee me wel even pijn toen een vreemde met mijn auto de straat uit reed. het was mijn aller eerste auto.

verder niet veel te melden vanuit hier

Even een kort berichtje

Ik ben weer thuis :dance:

Kom later terug om even uitgebreid te reageren.

Even een berichtje, lig op bed met laptop. Slapen nog bij ouders, vind het best wel moeilijk, want ene kant wil ik naar huis, maar andere kant is het ook fijn zo door de ploegendienst van Remco dat er iemand is en ook voor Jelle kan zorgen als het niet gaat. En zo ben ik ook bij mijn boefje.

Hou het maar even kort, heb al 3 dagen erg last van mijn onderbuik, soms straalt het naar mijn rug, doet het even best pijn en dan was het weer. Wordt er dus helemaal gek van.

Heb ook tegen Remco gezegd : en nu ga ik er van uit dat ik over tijd ga lopen en ingeleid zal moeten worden, na 3 weken lopen met voorweeen, weet je ook niet meer wat leuk is. Dus daar ga ik helemaal van uit, dan hoeft het niet zo tegen te vallen als je elke dag zou denken bij krampen : gaat het nu gebeuren ???

Ik ga er weer vandoor, ik reageer heel spoedig nog uitgebreider !

:-*

Hallo Dames :-

Femke, ik begrijp dat je het helemaal zat bent hoor, als je al 3 weken ontsluiting hebt! En dan steeds (voor)weeen die niet echt doorzetten, maar toch ook zeker geen pretje zijn :hug:

Wel fijn dat je zolang bij je ouders kunt blijven, dat is wel verstandig denk ik, zo kom je nog wel aan je rust toch?

Ik hoop echt dat het nu snel doorzet meid! Ik ben ook zooooooooo nieuwsgierig!

Tamara weer thuis :dance: Hoe gaat het, hou je d’r weer een beetje wat in? Gebruik je nog medicijnen eigenlijk?

Ahhh Deborah afscheid genomen van haar eerste auto :hug: Kan me voorstellen dat je even moest slikken, maar wel fijn dat je nieuwe auto lekker rijdt :dance: :dance:

:dance: :-

Maggie, al klaar met de keuken in en uitpakken?

Oh Thom is een hele week uit logeren! Dat is wel lang, maar inderdaad, je hebt meer aan je tijd, lekker even opschieten!

Vicky, je bent nu wel het punt waarop het spannend werd bij Kaylee voorbij zeker? Hoe gaat het met het rustig aan doen?

En ben je al met Kaylee bij de dietiste geweest?

Hier gaat het redelijk, al voelt het wel alsof ik een eetprobleem heb, ik moet pas als ik honger heb gaan beslissen waar ik trek in heb en dat is zeer weinig. Vandaag heb ik toch maar brood met kaas gegeten terwijl ik geen trek had, anders komt het toch ook niet goed, met alleen maar gele vla. Ik lust opeens geen yoghurtprodukten meer, en de beide soorten ontbijtkoek die ik in huis had waren niet lekker en toen had m’n vriend perongeluk ook nog de verkeerde beschuit meegenomen :shifty:

Vanmiddag met m’n grote meid naar de orthodontist geweest, er moeten 4 kiezen getrokken worden :frowning: Ik was er al bang voor, het arme kind is zo bang, dit gaat nog een drama worden vrees ik.

Maar eerst gaan ze met hun papa op wintersport vrijdagavond, ze kijken er heel erg naar uit, ik kijk vooral uit naar de dag dat ze weer terugkomen :roll:

Alle naaste familie weet nu dat er een baby op komst is, iedereen reageert blij, vooral m’n moeder die ik gisteren aan de telefoon had was helemaal in de gloria :inlove:

He meiden,

Ahh Sterre wat naar van je dochter… kiezen trekken… brrr. Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me vreessseeelijk! Maar het schijnt dat alleen het prikje even vervelend is, daarna schijn je niets te voelen heb ik mij laten vertellen…. Hopelijk kan de tandarts er ook goed mee omgaan, met je dochter bedoel ik! Gaan allebei je kids mee skiën?? Een week is lang he… ik ervaar dat nu ook met Thom. Maar het is nu echt even beter voor hem. Voor je het weet zijn ze er dan weer!! Leuk dat je hele fam. Opgetogen heeft gereageerd. Hoe gaat het met je vriend eigenlijk, hoe ervaart hij het allemaal?

Femke, ik kan me heeel goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt! Wel fijn dat je zo lang bij je ouders kan blijven, ook voor Jelle inderdaad!! Ik duim voor je dat het snel mag gaan gebeuren, veel afleiding zou ik proberen te zoeken, voor zover mogelijk natuurlijk! Ik vind dat je een goede instelling hebt met er van uitgaan dat je overtijd zult zijn, dan valt het vast alleen maar mee!!

Tammy, wat fijn dat je weer thuis bent en dat je je zoveel beter voelt. Hopelijk heb je het ergste nu gehad en kan je nu alleen maar gaan genieten!!!

Lua, morgen neem ik ook afscheid van mijn eerste auto, gaat me toch ook niet in de koude kleren zitten hoor… zoveel in meegemaakt in dat bakkie!! Fijn dat je nieuwe auto zo lekker rijdt!

Vicky, ben ook wel heel benieuwd hoe het met Kaylee bij de diëtiste was!!?

Wij hebben gisteren een Ikea dagje gehad: nieuwe boekenkast, speelgoedopbergsysteem voor Thom, lampen, nieuw servies en beddengoed gescored. Pffff. Het ging ook nog best gezellig tussen ons, dat mag ook in de krant! Was wel gesloopt hoor, ’s avonds, zo veel indrukken. We hebben nu ook een hek in de tuin, zoo fijn dat niet iedereen zomaar d etuin in kan lopen!!

Stage maar afgebeld, dat werd me echt teveel. Vanochtend komen wat schoonmakers de keet schoonmaken, ik ga vanavond verder met inpakken, want dat moet eigenlijk nog helemaal gebeuren. En we gaan donderdag verhuizen, dus dat wordt lachen… Morgen mag ik er de hele dag aan geloven… nou ja… zucht, nog heeeel even.

Nou meiden, tot later weer

Goeiemorgen

Kaylee moet morgen naar de diëtiste :wink:

Tammy fijn dat je weer thuis bent!

Deborah gelukkig bevalt de nieuwe auto :mrgreen:

He Femke het wil niet opschieten he… ik zal voor je duimen dat het snel door gaat zetten nou :pray:

Sterre ik ben bij Kaylee bevallen met 34+5, dus heb nog even te gaan :wink: Maar ik voel me nu iig stukken beter dan in dezelfde periode bij Kaylee, dus dat is positief. Ze hebben vorige week donderdag ook weer bloed geprikt, als daar wat was uit gekomen had ik dat normaal gezien al lang gehoord, dus het zit wel goed nou :dance:

Hier gaat het redelijk, al voelt het wel alsof ik een eetprobleem heb, ik moet pas als ik honger heb gaan beslissen waar ik trek in heb en dat is zeer weinig. Vandaag heb ik toch maar brood met kaas gegeten terwijl ik geen trek had, anders komt het toch ook niet goed, met alleen maar gele vla. Ik lust opeens geen yoghurtprodukten meer, en de beide soorten ontbijtkoek die ik in huis had waren niet lekker en toen had m'n vriend perongeluk ook nog de verkeerde beschuit meegenomen

O wat komt dit me bekend voor zeg... en hoeveel eten ik heb weggegooid in de eerste weken omdat ik t gewoon niet kon klaarmaken zonder over te geven of minstens constant te kokhalzen :shifty: Heb echt weken geleefd op appels en choco pops :wink:

Pfff en 4 kiezen trekken bij je dochter, hier ook geen ervaring, maar lijkt me idd erg pijnlijk. Kan me voorstellen dat je ze gaat missen als ze op vakantie zijn hoor :hug:

Maggie nog even doorzetten meid, kan me voorstellen dat je t onderhand een beetje zat bent en zelf erg moe bent :hug:

Hier gisteren de lactatiekundige op bezoek gehad, omdat de bv bij Kaylee niet is gelukt (geen melk... en dan echt niets... zelfs geen druppel). Dus we hebben een "plan van aanpak" gemaakt en echt een goed gesprek gehad... Want ik wil het zo graag, maar ja het vertrouwen van "ik GA bv geven" is er niet meer, nu is het echt "ik ga het maar proberen". Maar wel fijn dat ik nou het gevoel heb dat er iemand is bij wie ik altijd meteen terecht kant als ik vragen of twijfels heb.

Verder weinig nieuws hier, ga weer een beetje verder scrappen... Het kan nog even, over een uurtje moet ik Kaylee weer ophalen van de psz :mrgreen:

hoi dames.

even een kort bericht je van mij

hier gaat alles goed.

gister voor het eerst afgesproken na maanden met mijn zus.

we hebben het weer goed gemaakt en gaan onze contact weer opbouwen. ben daar ontzettend blij om want ik heb haar gemist.

gister zijn we er ook achter gekomen dat we beide in blijde verwachting zijn van een uk.

we blijken ook net na elkaar uit gerekend.

nu mag er dus vrij gesproken op het forum omdat mijn zus het toch al weet.

liefs van mij

Ik had je al gefeliciteerd, maar bij deze nog een keer.

Van harte :: gefeliciteerd :: met je zwangerschap!!!

Geniet er lekker van meis. Het is je van harte gegund.

Wat fijn dat met je zus bijgelegd is en wat super dat jullie vlak achter elkaar uitgerekend zijn!!

Ahhhhhh Deborah, dat is goed nieuws! Fijn dat jullie weer contact hebben, en wat onzettend leuk dat jullie nu allebei tegelijk zwanger zijn, gefeliciteerd, voor allebei!

Mooie banner hoor :inlove:

Ok, nu alleen Maggie nog :mrgreen: Hup meid, je hebt het druk, ik weet het, maar volgens mij moet er nog wat extra geklusd worden :wink:

Hier is het opeens erg druk, we gaan trouwen! De plannen lagen er al, maar we hadden niets concreet. Nu hebben we een datum, een restaurant en een ondertrouwdatum. En zaterdag ga ik een positietrouwjurk (marktplaats) passen! Oh ik hoop zoooooooooo dat ie past en leuk staat! Vooral dat laatste hoop ik, want hij zal nu nog wel iets te ruim zijn in de buik omgeving :wink:

Dus nu allerlei aktes regelen, getuigen vragen en hun paspoort kopie en uitnodigingen. We houden het klein, alleen broers, zussen, ouders, neefjes ennichtjes, koppel van 42 man geloof ik!

En ik heb een nieuwe klant, tijdelijk, een vrouw die een baby in het ziekenhuis heeft en daar ga ik voorlopig 2x in de week helpen met het huishouden, heel leuk, weer eens iets anders! Wel heeft ze 2 honden, maar er wordt rekening gehouden met mijn angst :shifty:

Morgen wordt de grote meid 11 jaar! Ik moet nog even achter een traktatie en slingers aan…en wel zo snel mogelijk, want vanaf een uur of 3 wordt ik een ander mens. En wel een klagend, steunend chaggrijnig mens met pijn en misselijkheidsklachten :oops:

Maargoed, het is voor een goed doel en het is tijdelijk, alleen zou ik graag precies willen weten hoe tijdelijk :lol:

Tammy, hoe is het bij jou? Mag je weer werken als je je beter voelt? Omdat je zei dat je rust moest houden…lukt dat een beetje?

Femke, gaat het nog een beetje? Tja, wie weet komt het toch nog op de 29e, schrikkeldag! Ohhhh ik hoop echt voor je dat het eerder komt of gehaald wordt!

Vicky, ok, hoe was het bij de dietiste? Was vandaag dus :wink:

Hoe was het ookal weer, Kaylee eet wel goed, maar komt te weinig aan?

Grappig, appels en chocopops, ik heb een voor mij ‘gouwe ouwe’ gekocht: Benco! Kennen jullie dat? Net als nesquick, maar dan lekkerder!

Fijn dat je nu al een lact.kundige hebt gevonden die je helpt tegen die tijd! Kwam de borstvoeding niet op gang doordat ze zo vroeg geboren werd? Lag je toen eigenlijk al in het ziekenhuis?

Hier in de kast staan nu trouwens 3 soorten ontbijtkoek, soort nummer 3 is niet vies, maar ik heb er nu geen trek meer in :roll:

Wel had ik trek in leverworst en huzarensalade, die leverworst had ik bij m’n dochter toen ook, en je mag er niet teveel van eten als je zwanger bent, maargoed, na 1 broodje had ik ook echt genoeg, de huzaren staan er nog, voor morgen denk ik.

Nou, ik ga weer in actie komen, ik voel me erg druk door al die regeldingen!

Zo, we zijn er weer… Ik heb de update in het topic gezet wat ik toen had aangemaakt voor Kaylee, die vind je hier:

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=51701

Ik reageer later even verder, maar wilde Deborah ook hier nog een keer feliciteren :mrgreen: :inlove: :-*

Nu Maggie nog… en Kiddo toch?

Sterre :

Ook al komt de kleine op 29ste, het maakt me niks meer uit. Ik wil gewoon niet nog langer hier mee lopen :oops: Moet er niet aan denken de 42 weken te bereiken maar dat denk ik niet, want de VK wil als ik met 40 weken nog niks is dat ik ook weer snel terug ga naar ziekenhuis voor inleiden.

In elke geval nog 8 dagen en dan ben ik ook echt uitgerekend :wink:

Ik reageer later op iedereen verder, vandaag een rare rommelige buikje dus, maar Deborah, heb je al gefeliciteerd he meis, dus nogmaals eens :-*

sterre wat een goed nieuws zeg. trouwen. wanneer gaan jullie trouwen.

spannende tijd voor jullie dus en trouwen en een beeb. gefeliciteerd

Maggie hoe staat het nu met jou huisje. heb je je keuken al helemaal kunnen in wijden.

Tammy hoe is het nu met jou. is je misselijk heid aan het weg gaan. of hou je nog steeds niks binnen.

Femke. hopelijk duurt het nu echt niet lang meer. kan me begrijpen dat je het helmaal zat bent.

dames bij deze wil ik jullie bedanken voor al die lieve feicitaties.

vandaag heb ik me aan gemeld bij moeders voor moeders. weet alleen nog niet wanner ze langs gaan komen.

verder an ik niet wachten tot ik de 7 wkn echo heb.

Zo even wat reageren op iedereen.

Lua: Rijd je nieuwe auro lekker??

Fem: Dikke knuffel van mij :hug:. Dat de bevalling nu maar heel snel mag gaan beginnen. Kleine van de kooi ik wil je zien, kom nou eens naar buiten :pray:

Sterre: Wat vervelend dat je steeds niet zo’n zin hebt in eten en na 3en misselijk word. weet er alles van, das alles behalve fijn. 4 kiezen trekken bij je dochter :shock:. Ik ben als de dood voor de tandarts, dus ik zelf zou dat echt niet durven. Leek dat iedereen zo positief reageerde op je leuke nieuws. Wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd :inlove:. Wanneer gaat de grote dag plaats vinden?? Ow ik zal ook zo graag nog in mijn zwangerschap willen trouwen, maar mannetje lief wil er nog niet aan :(. Moet geduld hebben, wil mij vragen, dus geduld.

Maggie: Nog even he’, dan heb je weer rust in de hut. Verhuizen is leuk, maar vraagt ook veel van je. Succes morgen

Vicky: Hopen dat deze keer wel lukt om borstvoeding te gaan geven, kan voorstellen dat je er nu niet vanuit gaat dat lukt, maar dat je het gaat proberen. Hoop dat snel beter gaat met je dochter :hug:

Deborah: Ben je al beetje aan idee gewend?? Moeders voor moeders :sick: , daar moet ik nu even niet aan denken. heb tijdelijk stop gezet, word zo misselijk bij die lucht die uit die flessen komt, lukt nu echt niet. Begin er snel weer aan.

Om even op wat vraagjes te reageren, gaat nu stukken beter met me. Ben met regelmaat nog misselijk, maar heb sinds zondag niet meer overgegeven, dus de medicijnen helpen goed, hoop dat zo blijft :pray:. Voel nog wel dat ik rustig aan moet doen, als ik me in span, word ik opgegeven moment duizelig en moet ik weer even rustig aan doen. ga voorlopig nog niet aan het werk, heb afgesproken dat ik als zo blijft gaan eerste week van Maart weer ga proberen. Zo ga mijn bedje opzoeken.