Antonie Kamerling...

http://rtl.nl.msn.com/msn/?playvideo=/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2010/week41/di_uitvaart.avi_plain.xml

beelden van de uitvaart

:kaars: :kaars:

Brrr, rillingen over me lijf

:kaars: :kaars: :kaars:

wat ziet isa er sterk uit zeg…

diep respect voor zo’n vrouw en supermama

:kaars:

sterk voor de kinderen

enne reinout oerlemans in boxershorts en pandjes jas? hadden ze vast met elkaar afgesproken dat ze dat zouden doen ofzo

@kristalkindje wrote:

sterk voor de kinderen

enne reinout oerlemans in boxershorts en pandjes jas? hadden ze vast met elkaar afgesproken dat ze dat zouden doen ofzo

Ze hebben samen toen opgetreden in de boxer!

ah zo, ik had al zo n idee dat dit een inside joke was

toen mijn broer kaal was van de chemo, heeft mijn andere broer ( kop vol krullen en altijd halflang) gezegd, als jij t flikt dood te gaan scheer ik mn kop ook kaal

toen mijn broer overleed kwam mn andere broer inderdaad op de crematie met een kale kop…

daar moest ik erg aan denken toen ik die boxer zag

Het was toch besloten? waarom dan toch rtl4 erbij??

niet alleen rtl4 maar ook sbs6.

er is verder toch niks gefilmd? dus ik vind het besloten verder

Ik vind dat ze super discreet gefilmd hebben.

Ze hebben de wens van de nabestaanden gerespecteerd.

de uitvaart was besloten, de aankomst is gefilmd, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat heel netjes vind gedaan, hoe vervelend ook, het was een bekende nederlander dan ontkom je niet aan wat foto s …de pers heeft behoorlijk afstand gehouden vind ik

maar ik geef toe, ik vind het bijzonder om deze foto s te zien, en heb daardoor nog meer bewondering voor Isa

ik zie vooral veel liefde voor eenhele bijzonder man die niet kon zien hoe bijzonder hij was :kaars:

@Verootjuh wrote:

Ik vind dat ze super discreet gefilmd hebben.

Ze hebben de wens van de nabestaanden gerespecteerd.

Idd dat vond ik ook…

En pers is er altijd bij als je bekende NL-er bent…

Maar van de uitvaartz elf was niets te zien dus een pluim voor de pers.

Daar ben ik het mee eens ja. Tot zover is er niks gefilmd van de begrafenis zelf.

En arme arme Isa. :frowning:

Ik vind ook niet dat de pers een “pluim” verdiend. Waarvoor eigenlijk, omdat ze de wens van de nabestaanden accepteren? Vind dat niet echt een “pluim” eerder normaal en vanzelf sprekend.

Maar het is niet vanzelfsprekend, want de pers heeft ook hun werk te doen en dat is nou eenmaal foto’s en film maken van bijzondere gebeurtenissen in showbizland.

Daarom juist een pluim dat hier persoonlijk belang voor werk ging.

ik heb de beelden ook gezien…ik schrok alleen van 1 iemand… wat leek die veel op antionie, dacht eerst dat het oude beelden ofzo waren… (was aan het zappen en kwam toen op die zender)

die boxershort… zou gingen hun samen altijd naar premiere’s

Vond Isa ook heel sterk eruit zien…

en dan de kinderen… :cry:

@Verootjuh wrote:

Maar het is niet vanzelfsprekend, want de pers heeft ook hun werk te doen en dat is nou eenmaal foto’s en film maken van bijzondere gebeurtenissen in showbizland.

Daarom juist een pluim dat hier persoonlijk belang voor werk ging
.

Idd… Juist daarom! :thumbup:

@Pitje27 wrote:

ik heb de beelden ook gezien…ik schrok alleen van 1 iemand… wat leek die veel op antionie, dacht eerst dat het oude beelden ofzo waren…
Dat is z’n broer, ik moest ook 2x kijken voor ik het door had…

@Pitje27 wrote:

ik heb de beelden ook gezien…ik schrok alleen van 1 iemand… wat leek die veel op antionie, dacht eerst dat het oude beelden ofzo waren… (was aan het zappen en kwam toen op die zender)

die boxershort… zou gingen hun samen altijd naar premiere’s

Vond Isa ook heel sterk eruit zien…

en dan de kinderen… :cry:

kristiaan kamerling de broer van antonie lijkt idd sprekend op hem

@Mama_jeanet wrote:

@Pitje27 wrote:
ik heb de beelden ook gezien…ik schrok alleen van 1 iemand… wat leek die veel op antionie, dacht eerst dat het oude beelden ofzo waren…

Leek wel een tweeling… (wist niet dat hij een broer had)

@Pitje27 wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@Pitje27 wrote:

Leek wel een tweeling… (wist niet dat hij een broer had)
2 zoals ik zag bij de rouwadvertenties in de krant