Maar het is niet vanzelfsprekend, want de pers heeft ook hun werk te doen en dat is nou eenmaal foto’s en film maken van bijzondere gebeurtenissen in showbizland.
Daarom juist een pluim dat hier persoonlijk belang voor werk ging.
Ik denk daar anders over, maar dat is ook iets persoonlijk in een soortgelijke situatie. (: Alsnog vind ik zoiets niet vanzelfsprekend. Maar meningen verschillen uiteraard.
Ik vind het trouwens bijzonder dat er nog niet naar buiten is gekomen hoe hij het gedaan heeft.
Ik had echt verwacht dat dat wel binnen een dag met grote koppen in de Telegraaf zou staan, maar dat is toch een goed bewaard geheim gebleven (en terecht!).
Wat is het triest als je zo opgesloten zit in jezelf, dat niemand je meer kan helpen en je geen uitweg meer ziet. Als zelfs de onvoorwaardelijke liefde die een ouder voelt voor zijn kinderen niet sterk genoeg is om je tegen te houden dan zegt dat alles over hoe gevangen je moet zijn in jezelf. Wat een groot intens verlies! Rust zacht Antonie :kaars: !
In gedachten bij Isa en de kindjes, wat was het een prachtig gezin!!
Als je de beelden ziet van Antonie met zijn kinderen dan doet m’n hele lijf zeer. Ik vind het zo erg voor Merlijn en Vlinder. Dat zij al zo jong zoiets als dit moeten meemaken !!
Ik hoop dat Isa en de kinderen heel goed worden opgevangen. De klap komt straks nog heel hard aan…