Antonie Kamerling...

@Verootjuh wrote:

Maar het is niet vanzelfsprekend, want de pers heeft ook hun werk te doen en dat is nou eenmaal foto’s en film maken van bijzondere gebeurtenissen in showbizland.

Daarom juist een pluim dat hier persoonlijk belang voor werk ging.

Ik denk daar anders over, maar dat is ook iets persoonlijk in een soortgelijke situatie. (: Alsnog vind ik zoiets niet vanzelfsprekend. Maar meningen verschillen uiteraard.

@Mama_jeanet wrote:

@Pitje27 wrote:
@Mama_jeanet wrote:
@Pitje27 wrote:
ik heb de beelden ook gezien…ik schrok alleen van 1 iemand… wat leek die veel op antionie, dacht eerst dat het oude beelden ofzo waren…
Dat is z’n broer, ik moest ook 2x kijken voor ik het door had…

Leek wel een tweeling… (wist niet dat hij een broer had)
2 zoals ik zag bij de rouwadvertenties in de krant

een broer en twee zussen voor zover ik weet

anique heet de andere zus, en dan dus liesbeth en kristiaan

@kristalkindje wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@Pitje27 wrote:
@Mama_jeanet wrote:
@Pitje27 wrote:
ik heb de beelden ook gezien…ik schrok alleen van 1 iemand… wat leek die veel op antionie, dacht eerst dat het oude beelden ofzo waren…
Dat is z’n broer, ik moest ook 2x kijken voor ik het door had…

Leek wel een tweeling… (wist niet dat hij een broer had)
2 zoals ik zag bij de rouwadvertenties in de krant

een broer en twee zussen voor zover ik weet

anique heet de andere zus, en dan dus liesbeth en kristiaan
In de krant stond er ook een ernst bij?

Ik vind het trouwens bijzonder dat er nog niet naar buiten is gekomen hoe hij het gedaan heeft.

Ik had echt verwacht dat dat wel binnen een dag met grote koppen in de Telegraaf zou staan, maar dat is toch een goed bewaard geheim gebleven (en terecht!).

@kristalkindje wrote:

http://rtl.nl.msn.com/msn/?playvideo=/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2010/week41/di_uitvaart.avi_plain.xml

beelden van de uitvaart

:cry: :kaars:

Zijn broer lijkt inderdaad enorm veel op hem zeg…,

Wat is het triest als je zo opgesloten zit in jezelf, dat niemand je meer kan helpen en je geen uitweg meer ziet. Als zelfs de onvoorwaardelijke liefde die een ouder voelt voor zijn kinderen niet sterk genoeg is om je tegen te houden dan zegt dat alles over hoe gevangen je moet zijn in jezelf. Wat een groot intens verlies! Rust zacht Antonie :kaars: !

In gedachten bij Isa en de kindjes, wat was het een prachtig gezin!!

Als je de beelden ziet van Antonie met zijn kinderen dan doet m’n hele lijf zeer. Ik vind het zo erg voor Merlijn en Vlinder. Dat zij al zo jong zoiets als dit moeten meemaken :cry: !!

Ik hoop dat Isa en de kinderen heel goed worden opgevangen. De klap komt straks nog heel hard aan…