Antonie Kamerling...

Dit is de eerste keer dat de dood van een bn-er mij kippevel bezorgde.

Wat een wanhoop…

@lydia wrote:

Dit is de eerste keer dat de dood van een bn-er mij kippevel bezorgde.

Wat een wanhoop…

Ja mij ook! Herkenning voor jou gevoel…,

@kristalkindje wrote:

@Randela. wrote:
Waarom een discussie voeren over iemand die we (bijna??) allemaal niet kennen? Die man zat waarschijnlijk in zo’n diep dal dat hij dacht dat dit zijn enige oplossing is. Een depressie kan rare dingen met je doen, en natuurlijk is het niet “de” oplossing. Maar om nou over iemand te gaan discuseren die we niet kennen vind ik eerlijk gezegd wel een beetje naar. Die man wou blijkbaar rust, en hopelijk heeft hij het nu.

Ze willen graag dat de media zich erbuiten houd, en juist de telegraaf staat er vol mee. Wat verbaast me dit nou… :shifty: En de media is nou ook niet één van de meest betrouwbare bronnen.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden. :kaars:

de discussie word hier inmiddels ook niet meer gevoerd, er is een aparte, algemene , topic over zelfdoding geopend waar wel gediscussieert word

hier wordt voornamelijk door mensen uitegesproken dat het hen erg raakt dat zo n jong mens zo diep kan zitten …en hoe erg het is voor zn gezin

Dat zag ik net ja.

onvoorstelbaar…

je ziet een mooie man, leuke vrouw, leuke kids, relaxed gezin. iemand die geniet van wat hij doet.

En dan doet hij iets wat niet in dit plaatje past. Wat erg dat je zo onzichtbaar zo ziek kunt zijn. Niets is wat het lijkt.

Heel veel respect voor Antoinie Kamerling. Heel veel sterkte voor zijn mooie gezin.

hoorde het vanmorgen in de auto op de radio

kippevel over mijn hele lijf zeg

bah triest hoor

wat een nachtmerrie voor zijn familie !

Ook ik hoorde vanmorgen het slechte nieuws. Ik hoorde het maar half (was niet aan het luisteren naar de radio, die aanstond) en opeens drong het tot mij door dat Antoinie was overleden. Snapte er helemaal niets van. 10 minuten later deelde Rinse mij mede dat Antonie zelfmoord had gepleegd.

Toen snapte ik het al helemaal niet meer.

En nog, ik heb geen nieuws gezien vandaag, dus heb er weinig of niets over meegekregen, ik ben er gewoon beduusd van. Voelt zo onwerkelijk.

Hoe vreselijk moet het zijn voor Isa Hoes, zijn lieve kindjes en andere familie…

Antonie… rust zacht :kaars: :kaars: :cry:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

op nederland 1 wordt over tien minuutjes een interview met antonie kamerling uitgezonden, oa over zijn depressie

ik vind het zon eng idee dat je dus niet te helpen bent als je zó in de put zit… :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

heel erg dit…

Vreselijk :kaars:

Zelfdoding is de ultieme egoïstische daad, in de zin van het uiterste voor jezelf kiezen omdat je niet meer in staat bent om aan een ander te denken óf aan wat het leven nog te bieden heeft. Je kán gewoon echt niet meer.

Maar daarnaast is het ook vreselijk eenzaam. Een eenzame plek waar je je bevindt, een keuze die je alleen maakt en een handeling die je alleen moet doen. Iemand die zelfmoord pleegt sterft alleen.

En als je dát als beste oplossing ziet voor je lijden, is dat alleen maar in- en intriest.

Ik vond hem zeker de laatste jaren een mooie man om te zien en een gerespecteerd acteur met een prachtige vrouw en gezin. Een verlies.

ik zat gisteren boulevard te kijken en hoorde iemand zeggen dan hij misschien teveel kon.

stond hij aan het begin van zijn carierre van hollywoord… staat hij hoog genoteerd met zijn liedjes.

dan staat hij weer op toneel, dan weer acteren.

wat erg voor anthonie en zijn familie, ze zullen door een hel zijn gegaan…

en dat jaren lang zonder dat de buitenwereld het echt wist… :cry:

het is verschrikkelijk dat hij z’n familie achterlaat maar voor mij en mijn gezin heel begrijpelijk helaas.

ik heb ook in het diepste zwarte dal gezeten, iedereen zegt je dat het goedkomt en je gelooft er niets van niemand begrijpt het je voelt je zo leeg zo donker alles is grijs en grauw de kleur is weg.je voelt niets meer van liefde je voelt je mislukt.

medicatie werkt niet hoe graag je ook wil je wil je beter voelen je wil rust je kan niet slapen s’nachts alles is je teveel.het is een enorme knoop in je maag die niet weg wil.het is het gevoel wat je normaal hebt als je net hoort dat iemand is overleden die je goed kent alleen dan de hele dag en nacht door. een verscheurend gevoel.

pas als je zoiets zelf hebt gevoeld kun je erover oordelen.

het is niet laf , het is een ziekte!een hele ernstige.

als iemand een dodelijke ziekte heeft en die persoon gaat dood zegt men wel hij heeft hard gevochten maar het mocht niet baten. antonie heeft ook hard gevochten en dit mocht niet baten :cry: en nu wordt het laf genoemd.dat is aps egoistisch :naughty:

@Zeemeermin wrote:

Als je de beelden ziet van Antonie met zijn kinderen dan doet m’n hele lijf zeer. Ik vind het zo erg voor Merlijn en Vlinder. Dat zij al zo jong zoiets als dit moeten meemaken :cry: !!.

Ja, dat herken ik erg ja. Het verbaast me van mezelf dat dit nieuws mij zo raakt, maar die kindjes en dat hij er zelf voor koos, ondanks de verantwoordelijkheid die je naar je kinderen hebt.

Ik zag gisteravond ergens nog een stukje waarin hij vertelde dat hij met zn zoon had gepraat over zelfdoding… brrrr echt kippenvel. Januari was dat.

Ik hoorde net zijn liedje en kreeg gewoon tranen en een dikke keel…

Het grijpt mij op een of andere bijzondere wijze toch heel erg aan…

Hier hetzelfde, het heeft mij ook erg geraakt en ben er helemaal akelig van eigenlijk…

Ik heb al vanalles getypt en weer gedeleted omdat ik de juiste woorden niet lijk te kunnen vinden. Ik wilde in ieder geval zeggen dat ik zelf ook depressies heb gehad; het verandert je in een ander persoon en je ziet alles zwart en je voelt je wanhopig en denkt dat het nooit meer over gaat. Dat is zo erg…Gelukkig hebben medicijnen bij mij goed geholpen al heb ik nog weleens een terugval. Maar zo’n bericht als dit raakt me dan wel heel erg…Zo’n leuke talentvolle jongen, zelfs hij (of ik moet eigenlijk zeggen, ‘ook hij’) gegrepen door het monster depressie… :cry:

Volgens mij is het voor mij de eerste keer dat ik echt huil om de dood van een bn-er… :cry:

Wij hebben het NRC handelsblad en daar staan een heleboel overlijdingsadvertenties in van Antonie, ook een van Isa, Merlijn & Vlinder…~

Ik moest toch wel slikken toen ik deze las :cry:

Er staat;

You are so beautiful to me<br />
<br />
Antonie<br />
<br />
Dag allerliefste<br />
Dag lieve, grappige, stoere, slimme, gekke papa<br />
Liefje, we houden zo ontzettend veel van je<br />
<br />
Isa, Merlijn &amp; Vlinder<br />
<br />
<br />
Wij nemen afscheid in besloten kring<br />
<br />
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

pfff brok in mn keel :cry:

:kaars: :hug:

:kaars:

Gisteren tijdens het zappen een klein stukje ’ de kleine blonde dood’ gezien.

Het stukje waarop Valentijn (antonie) zich dood houd en zijn kind in paniek schiet.

Want papa moet niet dood want hij kan nog niet eens zijn veters strikken.

Daarop zegt ie ’ nee joh ik ga nog lang niet dood, daar moet je eerst nog oud voor worden en dan kun jij allang je veters strikken’

Verdrietig om die woorden te horen bij iemand die er niet meer is.

Ben maar weer gaan zappen toen.

Ik heb ook niet gekeken toen ik het tegenkwam met zappen, ik heb ook verder gezapt.

Ik blijf het zooooo triest vinden :frowning: :kaars: