Kristal, sluit me bij je aan (en bij deze ene topic in discussie).
Rust zacht :kaars:
Ik lees dit nu pas… :shock: :shock: Ongelofelijk…geen woorden voor…
Wat moet hij geleden hebben zeg…
Hopelijk heeft hij nu rust… :kaars:
Pfff, echt heftig dit zeg…
Vreselijk, wat een verdriet en leed moet aan z’on beslissing wel niet vooraf zijn gegaan…
:kaars:
@Sweet-Love wrote:
Kristal, sluit me bij je aan (en bij deze ene topic in discussie).
Rust zacht :kaars:
:thumbup:
Reinout Oerlemans heeft ook gereageerd en zei dat ze al dikke vrienden zijn sinds GTST, hij wist dat hij het moeilijk had maar dat ook hij nooit heeft geweten dat het ZO slecht met hem ging,…
zit eigenlijk met tranen in m’n ogen Boulevard te kijken
Dacht dat die rot hormonen wel weg zouden zijn nu
@Dynasty wrote:
zit eigenlijk met tranen in m’n ogen Boulevard te kijken
Dacht dat die rot hormonen wel weg zouden zijn nu
Nou… ik ook hoor…!!!
Pfff… jeetje…
Waarom een discussie voeren over iemand die we (bijna??) allemaal niet kennen? Die man zat waarschijnlijk in zo’n diep dal dat hij dacht dat dit zijn enige oplossing is. Een depressie kan rare dingen met je doen, en natuurlijk is het niet “de” oplossing. Maar om nou over iemand te gaan discuseren die we niet kennen vind ik eerlijk gezegd wel een beetje naar. Die man wou blijkbaar rust, en hopelijk heeft hij het nu.
Ze willen graag dat de media zich erbuiten houd, en juist de telegraaf staat er vol mee. Wat verbaast me dit nou… :shifty: En de media is nou ook niet één van de meest betrouwbare bronnen.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden. :kaars:
geen woorden voor
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Albert Verlinde zei ook he?, die heel dichtbij stonden, zagen dit aankomen…
Rust zacht Anthonie :kaars:
Moet steeds aan zijn kindjes denken. Dat die het nu zonder hun vader moeten doen.
Vlinder is een paar maanden ouder dan Tycho. Bij het idee dat Tycho zijn vader zou moeten missen, schieten mijn ogen al vol. Wat een impact heeft zoiets op die kindjes.
Vind Vlinder haar tweede naam Medina erg mooi. Heb er zelfs even aan gedacht op mijn dochter zo te noemen.
Emoties en gevoelens
soms gaan ze met ons op de loop.
Dan wordt het ons te veel.
Zoveel emoties en gevoelens
het valt niet meer te over zien.
Heb het gevoel dat we door hen geleefd worden.
Dan is het tijd om stil te staan
alles op een rijtje zetten.
Even rust van emoties en gevoelens.
Ze gewoon laten komen
zonder iets te hoeven doen.
Ze gaan voor bij.
Daar na weer tijd om verder te gaan.
oor en veroordeel niet, als je de situatie niet kent!
pffff ik zit gewoon te janken voor de tv
Wat erg zeg, zijn arme vrouw en kinderen
Antonie, ik hoop dat je nu je rust hebt gevonden
:kaars: :kaars: :kaars:
@Randela. wrote:
Waarom een discussie voeren over iemand die we (bijna??) allemaal niet kennen? Die man zat waarschijnlijk in zo’n diep dal dat hij dacht dat dit zijn enige oplossing is. Een depressie kan rare dingen met je doen, en natuurlijk is het niet “de” oplossing. Maar om nou over iemand te gaan discuseren die we niet kennen vind ik eerlijk gezegd wel een beetje naar. Die man wou blijkbaar rust, en hopelijk heeft hij het nu.
Ze willen graag dat de media zich erbuiten houd, en juist de telegraaf staat er vol mee. Wat verbaast me dit nou… :shifty: En de media is nou ook niet één van de meest betrouwbare bronnen.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden. :kaars:
de discussie word hier inmiddels ook niet meer gevoerd, er is een aparte, algemene , topic over zelfdoding geopend waar wel gediscussieert word
hier wordt voornamelijk door mensen uitegesproken dat het hen erg raakt dat zo n jong mens zo diep kan zitten …en hoe erg het is voor zn gezin
Hier hetzelfde…Gewoon kippenvel bij Boulevard…Ook wel respect voor Albert hoor…
Antonie, ik hoop dat je je rust hebt gevonden. :kaars:
Ik las het vanmorgen via hyves en ik kon het niet geloven, wat een verschrikkelijk bericht en wat moet hij het zwaar hebben gehad dat hij deze beslissing heeft genomen.
Ben net boulevard aan het terug kijken en ik vind het knap dat Isa zo sterk is zoals Albert het zegt…
Wat moet het voor de nabestaanden moeilijk zijn, en helemaal voor zijn kids…
Ik hoop dat Antonie zijn rust gevonden heeft, ik vind het vreselijk! :kaars:
Voor hem, omdat hij enorm in de put gezeten moet hebben. Voor alle nabestaanden, met name zijn vrouw en kindjes :kaars: :kaars:
En als je zo’n daad laf vind, heb je het echt niet begrepen…
Ik heb van dichtbij mee gemaakt dat iemand (19jr) uit het leven stapte… Ook heb ik van dichtbij (vriendin) gezien wat het met je doet als je vader of moeder dat doet. Dat laat zijn sporen na kan ik je wel vertellen…
En laf…nee… dat is het zeker niet…
Ik schrok heel erg van dit bericht.
Hoop dat hij zijn rust heeft gevonden.
En heel veel sterkte voor Isa en hun kinderen ( en verdere familie).
Wat zullen ze een weg moeten gaan om dit een plek te kunnen geven.
Ik zat vanmiddag op mijn werk samen met een collega iets te fixen aan internet account van een client en ineens stond het voor onze neus - ik moest echt twee keer kijken van wat staat daar nou.
Ik ken vanuit mijn werk ook mensen die lijden aan het leven - elke dag weer. Kan me er persoonlijk niets bij voorstellen om geen enkele uitweg te zien maar snap wel dat het voor sommige wel zo voelt.
Ik hoop dat zijn vrouw en kinderen een goede manier vinden om hier mee om te kunnen gaan.
Ik vind het vooral voor Isa en de kids heel erg. Het is triest dat je je zo slecht moet voelen en dat je ee einde aan je leven maken nog maar als enige uitweg ziet.
Ik hoorde net op SBS6 dat volgens een mevrouw die het gezin kende de medische wereld te kort geschoten is, dus de hulp die er was, was niet voldoende. Denk ook wel dat dat moeilijk is als je BN-er bent, niet iedereen hoeft zomaar alles van je te weten. Wat ik wel heel erg vindt is dat iedereen die dacht hem goed te kennen deze kant van hem niet kende, dat betekent dat hij dus altijd een soort dubbelleven heeft geleid, dat vind ik heel erg zielig voor hem, het leek mij namelijk ook altijd een hele fijne man die heel goed in zijn vel zat.
Vroeger kon ik nooit echt begrip hebben voor mensen die dit deden, mijn moeder moest vechten voor haar leven en wilde zo graag, haar werd het allemaal afgenomen, waarom zou je zelf die uitweg kiezen? Maar nu ik wat meer levenservaring heb en zelf een depressie heb gehad (of misschien nog een beetje heb) weet ik hoe het is om moe te zijn van alles wat je soms overkomt in je leven. Dat je je zo alleen kunt voelen ook al heb je nog zoveel mensen om je heen, dat het leven gewoon echt even niet meer mooi is en het ook even niet meer mooi lijkt te worden, ondanks al het mooie wat je hebt. Als je echt zover bent dat je kindjes, je alles, niet meer de moeite waard zijn om voor te willen leven, moet het wel heel erg met je zijn…
Ik ben er van ontdaan en mijn hart gaat uit naar Isa en zijn kindjes, zij zullen hiermee moeten leren leven