Antilop Kinderstoel (Ikea)

sneller dan met 5 maanden in een kinderstoel… ik weet niet wat voor super-ukkie jij aan het maken bent… maar het is wel handig dat ze kunnen zitten hoor, voordat je ze erin zet… (of was Wessel zo langzaam?).hihi… :lol: :lol:



maarruh… die stoel is super… Wessel wil er nu, als grote jongen, niet meer in… maar dat kan nu ook… Volgens mij was het nu ook wel lastig geworden om die benen erin te krijgen… :lol:

Sjonge…jullie zijn wel erg enthousiast over deze stoel…



Ik vind hem handig voor op de camping, maar voor de rest vind ik het echt een rot stoel. De poten steken erg uit, en de benen van je kindje bungelen de hele tijd.

Ik weet van mezelf dat ik dat echt vreselijk vind (krijg er slapende benen van) dus voor een kind lijkt me dat ook helemaal niet prettig!



Wij hebben de stokke kinderstoel, en die is helemaal geweldig! (ook een erg grote uitgave…dat wel!)

Nou dan bungelen de beentjes van mijn oppaskindje maar even als hij moet eten haha.



Daarna ga ik wel eens kijken of ik het bij deze stoel laat of nog een andere “luxere” stoel voor mijn kindje wil kopen.



Bedankt voor de tip over de stoelverkleiner, als die zo waardeloos is neem ik die maar niet mee.



Haha ja joh er wordt een wonderkind gemaakt in mijn lijf… :stuck_out_tongue:

1 like

@Yvette wrote:

:shock:



Woehahahahahahahaha!!! :silenced:

En hoelang doe je er gemiddeld mee?




Járen !! :slight_smile:

@Anita-1982 wrote:

@Paschal75 wrote:


Wij hebben hem dan wel mèt blad genomen trouwens…



Maar als jij er nu één aanschaft ben je ruim op tijd hoor :lol:

Wij kochten de kinderstoel voor Anoek geloof ik ‘pas’ toen ze een

maand of 5 oud was…




Ja maar ik heb ook net verteld dat ik de stoel eerst wil gebruiken voor als ik aan het oppassen ben. hihi.




Klopt dat schreef je pas in een latere post en ik reageerde op de openingspost :wink:

@Anita-1982 wrote:



Later kopen we wel een stoel waar ons ukje al sneller in kan…

Die neem ik wel mee als we toch véél geld gaan uitgeven in zo’n babyzaak.




Hoezo nog sneller in kan ? :think:

Je bedoelt dan vast een wipstoeltje ?

Superrrrrrrr stoel… :inlove:



Wij hebben de Tripptrapp en die is ook geweldig maar ik miste toch echt een tafelblad erop… en hij is enorm duur…



Toen voor smurf 2 wilden we nog een Stokke erbij maarja, weer een hoop geld kwijt…



Dus hebben we deze genomen :inlove: +3euro een tafelblad erop… dus voor 18 euro ben je klaar… ik heb vanaf 6 maanden eerst een maand of 2 in de wipstoel gevoed en daarna in deze stoel… wat ook handig is, dat ik hem vaak meeneem naar mijn moeder… de poten klik je eruit en hij weegt niks :thumbup:

Wij hebben ook 2 van die stoelen! Helemaal fantastisch! Ik heb een dure houten stoel…die ga ik op marktplaats zetten. Deze stoeltjes zet ik op elkaar in de berging en voor het eten ed pak ik ze er ff bij!! Supersnel schoon en opgeruimd en het kost echt geen drol!!



En als we ergens heen gaan waar geen kinderstoel is, hup, pootjes er af en de auto in!!



Ik ben helemaal dik tevreden! Ook de bladen erbij, die gaan er ook supermakkelijk op en af!



Als ik dit eerder geweten had, had ik nooit een dure stoel aangeschaft!

Wij hebben 'm ook. Prima ding voor het geld. Goed schoon te maken (in de zomer zet ik 'm buiten en de tuinslang erop :mrgreen:) We kochten hem tijdens de verhuis zodat we tijdens het klussen in beide huizen een stoel hadden voor Mayra om in te zitten (ze was toen 15mnd) en heeft er in gezeten tot Ian erin ging.

Ian zit erin sinds hij een beetje kan zitten (wanneer was dat??? Maandje of 6 :think: kweet al nie meer :roll: ) Je kunt hem ook optillen met kind en al erin :wink: vind ik zelf nog wel eens handig. Mayra heeft een stoel van Geuther, ook een fijne en ik denk dat Ian die ook eentje krijgt over een poosje. Maar deze stoel van Ikea blijft een topper!



Mijn schoonmoeder heeft er ook één gekocht omdat 'ie zo praktisch is (en geen drol kost). Je klikt het ding zo uit elkaar en neemt 'm makkelijk mee. Echt aanschaffen, kun je je geen buil aan vallen! :thumbup:

de geweldigste kinderstoel die er bestaat in mijn ogen!

ethan zit er nog steeds in en weegt zo`n 14kilo.

wel met het eruit halen is het iets lastiger als hij niet mee werkt em er in ook :mrgreen: .

het voordeel vind ik dat je hem overal mee naar toe kan nemen zelf naar een resturant als er geen kinderstoel is. op de fiets is ook nog mogelijk met fietstassen.

ook kan je kindje er met geen mogelijkheid uit klimmen omdat het geen steun aan de voeten heeft.

dus voor mij de stoel :wink:

met een stoelverkleiner kunnen ze er al vroeg in :thumbup:

Wij hebben er 4! Ze zijn te stapelen en mijn gastkindjes zitten er heerlijk in! Op vakantie gaat hij ook elk jaar mee. Ik vind het echt superstoelen voor een superprijs!

Wij hebben hem ook, en ook dik tevreden zoals de meesten geloof ik :lol:

Ik heb hier thuis de triptrap staan, maar de ikea stoel staat bij het gezin waar ik oppas. Sem gaat namelijk mee en zo kan ik hem en het jongste oppaskindje tegelijk aan tafel zetten.

Als we naar de camping gaan dan neem ik de stoel natuurlijk ook mee, daar is hij in eerste instantie ook voor gekocht.



Als we ergens op visite gaan dan heb ik zo’n stoeltje die je aan de tafel kan hangen, ook ideaal maar niet voor op de camping, dat houd de tafel daar niet :mrgreen:



Mijn oppaskindje word volgende maand 2 en is een vrij rond dametje, maar ook zij past er nog goed in. Alleen met schoentjes aan is het eruithalen niet altijd even handig want de schoenen blijven dan steken :think:

Ik heb hem ook,vind hem echt :thumbup:



mariano zat erin vanaf dat hij kon zitten en zit er nou nog in.We hebben alleen wel sinds een paar weken het blad eraf.

hoi



heb thuis een soort trip trap stoel en voor vakantie op de camping die ikea stoel.



Vindt hem super handig heb er ook een blad bij gekocht, zitten netjes riepjes in zodat je kind er in vast zit.

En alls in kunstsotf en lichtgewicht dus ideaal schoonmaken maarook voor het mee nemen

Wij hebben hem ook!

Superding! :thumbup:

Wij hebben geen kindjes, maar wel zo’n stoel :mrgreen:

En hij bevalt prima, zou m zo voor mijn eigen kindjes gebruiken!!



De stoel gebruiken we als vrienden/familie komt eten en de kinders anders op schoot moeten zitten.

Leverde overigens met een verjaardag wel een conflictje op, ons kleine vriendinnetje wilde in ‘haar’ stoel, maar zo ook mijn neefje, hij wilde ook ‘zijn’ stoel :lol:

Mijn moeder heeft er ook een voor mijn neefje. Ideaal!!



Inderdaad, de beentjes bungelen, maar ik heb nooit klachten van de kinders dat ze pijn in hun beentjes hebben. Dus ga ervan uit dat het wel meevalt. :wink:

@Yvette wrote:

Ziet er leuk uit! :thumbup:



Ik kreeg deze van m’n ouders toen Quentin net geboren was… De Chicco Polly kinderstoel in de Seventies-look… En ik moet heel eerlijk zeggen: ik weet wat ie gekost heeft, maar ik vind het zó’n superding!!!



Ik gebruik 'm echt nog dagelijks, al vanaf het moment dat hij nét kon zitten… Er zitten rollertjes onder en je kunt 'm van laag tot hoog instellen.

Hij kan er nu zelf inklimmen en rolt 'm heel graag zelf de kamer door… :shifty: :lol:



De wipstoel vond ik persoonlijk niks, eerlijk gezegd… Ten eerste wiebelde hij teveel naar mijn zin (misschien een vorm van ADHD… :lol:) en ten tweede zat alles altijd onder. Hoe goed ik alles ook IN z’n mondje deed… :lol: Ik vond het niks, en ben (eerlijk is eerlijk) idolaat van deze… :mrgreen: Gewoon omdat je deze héél lang kunt gebruiken, en omdat de kwaliteit echt ontzettend goed is én blijft…



Genoeg reclame voor Chicco… :mrgreen:



Maar die jij hebt gezien, lijkt me heel handig, ook (misschien wel vooral) voor onderweg! Wat kost ie eigenlijk, als ik vragen mag…? :shifty:












Ik heb deze dus ook gekocht. Kostte 140 euro en ik vind het dus een ONding. Totaal niet fijn en dus heb ik bij de Ikea ook al heel snel zo’n goedkoop stoeltje gekocht en ik vind hem ideaal! Makkelijk schoon te maken en Emma zit er een stuk beter in dan in de chicco. Ik vind het een aanrader. Oh en mijn voormalig oppaskindje was drie en kon er ook nog in, dus je kunt er lang gebruik van maken :thumbup:

Ik vind de kinderstoelen met kleurtjes niet zo mooi (heb een ander woord in gedachten, maar hou het voor me :shifty: :stuck_out_tongue: )

Daarbij zijn ze ook niet echt goed schoon te maken, overal in die kiertjes etensresten :sick:

Wij hebben deze stoel erbij gekocht voor als we op visite gingen of om met vakanties mee te nemen…ideaal ding.

wij gebruiken hem echt al jaren, vanaf dat ze zelf kunnen zitten ( met een verkleining erin, en tot ongeveer 2-3 jaar

ligt aan het kindje hoe groot/zwaar het is…

inmiddels hebben mn ouders hem ook ze vinden hem echt super :mrgreen: