Antilop Kinderstoel (Ikea)

Wie heeft deze kinderstoel?



Vanaf hoe oud en hoelang kan je kind gebruik maken van dit handige stoeltje ? Hoe oud was je zoon/dochter toen hij er echt niet meer in kon?



Ik moet donderdag plotsteling naar Ikea (met schoonzus) en dit vind ik zo vervelend. :liar:

Maar dna wil ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om mss wat mee te nemen.



Ik hoor het graag.

ik heb em… Matteo zit er in sinds dat hij kan zitten… dus vanaf een maand of 7… Milan zit er niet meer in… maar zou er in principe nog makkelijk in passen!

die is echt super!!



:mrgreen: wij hebben hem dus ook…in de keuken, in de tuin en op vakantie hebben we deze altijd mee. Superfijn schoon te houden, makkelijk mee te nemen en Teun zit er nog steeds weleens in!

In de woonkamer hebben we 2 triptraps omdat ik die mooier vind, maar deze is toch ook wel erg handig.



voor dat geld krijg je echt geen betere stoel!

Ok super. En die stoel bevalt je goed?



Ik pas wel eens op en dan is eten geven soms zo irritant als ik hem op schoot moet hebben.

Ik vind dit een leuk prijsje dus denk er over om dat stoeltje te kopen en als ons eigen ukje er dan in kan, kunnen we de stoel makkelijk mee nemen op visite.

Stein heeft hem vanaf een maand of 7. En zit er nu nog in en word bijna 3. (is 1 meter en bijna 15 kilo)

Ja me ouders hebben die!! Voor Joy als ze daar is. Hij is echt ideaal! Ze zit beter in die stoel dan in onze houten kinderstoel moet ik toegeven haha :lol:



Vanaf 6maand kon ze erin zitten. Maar ze kon toen ook al zelfstandig zitten in de box / op de grond bijv. Nu is ze 2jaar en 8maanden en ze past er nog prima in!

Ik wil m ook gaan halen voor Ryan voor op vakantie…

in mei kan ie mooi in de caravan blijven voor in juli als we weer gaan.



leek mij wel handig







Wij hadden een dure kinderstoel van 160 euro, maar die hebben we nu op marktplaats staan en we hebben voor beide kids deze stoel aangeschaft omdat hij veel fijner is. Makkelijk schoon te maken, makkelijk mee te nemen en we verplaatsen hem makkelijker in huis, zodat de kids gezellig in de keuken bij me zitten als ik aan het koken ben. Wij willen niet anders!

wij hebben hem ook in de schuur staan. Ideaal voor op vakantie, in de tuin en als er een kindje komt. Marlot zat er ook in vanaf het moment dat ze kon zitten en als ik zou willen zou Noud er ook nog in kunnen hoor!



Ik struikel alleen nog steeds over die poten :wall: :wall:

Jeetje jullie zijn wel héél enthousiast over deze stoel.

Ik had mijn zinnen gezet (voor ons eigen kleintje) op de dure chicco stoel… Maar daar kunnen ze natuurlijk wel veel eerder in zitten.



Maar ik weet nu wel zeker dat ik dit stoeltje alvast mee neem voor als ik weer ga oppassen op kindje van mijn vriendin.

@Anita-1982 wrote:

Jeetje jullie zijn wel héél enthousiast over deze stoel.

Ik had mijn zinnen gezet (voor ons eigen kleintje) op de dure chicco stoel… Maar daar kunnen ze natuurlijk wel veel eerder in zitten.



Maar ik weet nu wel zeker dat ik dit stoeltje alvast mee neem voor als ik weer ga oppassen op kindje van mijn vriendin.
Ik zou voor de IKEA stoel gaan, en de tijd er voor in de wipstoel? Deed ik altijd met Joy in elk geval! Voor je het weet kunnen ze er in. En echt eten enzo doen ze zoiezo pas vanaf 6maanden (ok meestal dan!)

Wij hebben deze stoel voor ‘erbij’ en mijn schoonouders hebben de

stoel ook. Super stoel, ze zit er nog steeds heerlijk in !!

Makkelijk op te ruimen voor hun als Anoek er niet is en wij hebben

hem als we naar iemand toe gaan die geen kinderstoel heeft o.i.d.



Wij hebben hem dan wel mèt blad genomen trouwens…



Maar als jij er nu één aanschaft ben je ruim op tijd hoor :lol:

Wij kochten de kinderstoel voor Anoek geloof ik ‘pas’ toen ze een

maand of 5 oud was…

Ziet er leuk uit! :thumbup:



Ik kreeg deze van m’n ouders toen Quentin net geboren was… De Chicco Polly kinderstoel in de Seventies-look… En ik moet heel eerlijk zeggen: ik weet wat ie gekost heeft, maar ik vind het zó’n superding!!!



Ik gebruik 'm echt nog dagelijks, al vanaf het moment dat hij nét kon zitten… Er zitten rollertjes onder en je kunt 'm van laag tot hoog instellen.

Hij kan er nu zelf inklimmen en rolt 'm heel graag zelf de kamer door… :shifty: :lol:



De wipstoel vond ik persoonlijk niks, eerlijk gezegd… Ten eerste wiebelde hij teveel naar mijn zin (misschien een vorm van ADHD… :lol:) en ten tweede zat alles altijd onder. Hoe goed ik alles ook IN z’n mondje deed… :lol: Ik vond het niks, en ben (eerlijk is eerlijk) idolaat van deze… :mrgreen: Gewoon omdat je deze héél lang kunt gebruiken, en omdat de kwaliteit echt ontzettend goed is én blijft…



Genoeg reclame voor Chicco… :mrgreen:



Maar die jij hebt gezien, lijkt me heel handig, ook (misschien wel vooral) voor onderweg! Wat kost ie eigenlijk, als ik vragen mag…? :shifty:








@Yvette wrote:

[Maar die jij hebt gezien, lijkt me heel handig, ook (misschien wel vooral) voor onderweg! Wat kost ie eigenlijk, als ik vragen mag…? :shifty:[/color]








€ 12,00 :thumbup:

:shock:



Woehahahahahahahaha!!! :silenced:

En hoelang doe je er gemiddeld mee?

Wij hebben hem voor Daan en ik vind het een super handig ding, pas wel op met struikelen want die poten staan wel erg ver naar achter :mrgreen:

Je kan er voor 3 euro een blad bijkopen :thumbup:

@Paschal75 wrote:



Wij hebben hem dan wel mèt blad genomen trouwens…



Maar als jij er nu één aanschaft ben je ruim op tijd hoor :lol:

Wij kochten de kinderstoel voor Anoek geloof ik ‘pas’ toen ze een

maand of 5 oud was…




Ja maar ik heb ook net verteld dat ik de stoel eerst wil gebruiken voor als ik aan het oppassen ben. hihi.



Ik ga het blad er ook bij kopen en de stoelverkleiner.



Later kopen we wel een stoel waar ons ukje al sneller in kan…

Die neem ik wel mee als we toch véél geld gaan uitgeven in zo’n babyzaak.

Ideale stoel!! Mijn ouders hebben hem en Inderdaad, Robbert past er nog met gemak in.



Ik struikel ook alleen altijd over de poten, maar mischien raak je daar meer aan gewend als je hem dagelijks gebruikt.



Stoelverkleiner hebben mijn ouders ook gebruikt, maar een handdoek of een kussenje werkt een stuk beter. Vond de verkleiner echt een onding en in verhouding wel erg duur.

Wij haden de bambino kruidvat stoel als 1e gekocht…deze is met stoelerkleiner nog veels te groot voor Marit…Ze kan al aardig goed los zitten, dus hebben deze stoel gekocht. Ze zit er prinsjeheerlijk in!!! Wel nog met de bijpassende stoelverkleiner erbij maar dat gaat super!!



Kortom ik ben helemaal fan van deze stoel

Wij hebben m ook :thumbup: .

Maar wat wil je dan voor een stoel waar je kindje eerder in kan :think: ? In deze stoel kunnen ze net zo vroeg als in andere kindereetstoelen: vanaf het moment dat ze stabiel kunnen zitten, ergens tussen 6-9 mnd. Of bedoel je een wipstoeltje?