anti muller hormoon ?

Ha capcage is weer een tijd geleden goed 8 kilo :clap: :dance: en in de lappenmand lees ik :frowning: he bah zeg gaat het nu wel een beetje dan ?? en heb je gebeld en ben je doorgestuurd ??



Ik was door mijn enkel geklapt nee hoor binnen EDS kwaaltje nu eindelijk amper klachten meer ervan :slight_smile:



Ik heb net afgelopen donderdag mijn 1ste IUI gehad en zit nu op wachtbankje :slight_smile: hopen stiekem wel erg veel dat het deze maand raak is :slight_smile:



liefs :-*

Oh spannend Natascha! Nou ik duim voor je hoor!!!



EDS, naar! Hier hypermobiel, niet zo heftig, maar daardoor wel rugklachten regelmatig… Het gaat redelijk, maar je hebt gewoon altijd dagen die up zijn en dagen wat minder… Vandaag moest ik “werken” demo’s geven en hele middag achter mijn brander zitten (ik smelt glas tot glaskralen). Dat is dan altijd toch zwaar zo’n dag. Ben nu bekaf en dat voel ik ws nog wel een dag of wat. Maar goed, dat gaat al beter dan het was :slight_smile:



Ik heb zeker gebeld, ik kan 21 juni terecht bij de fertiliteitskliniek. Nieuwe gyn, andere dan vorige keer, dat was maar een assistent nl. En sowieso is alles veranderd hier in het zkh. Dus we zullen zien wat die te vertellen heeft. Hij heeft wel al alle onderzoeksuitslagen, dus als het meezit hoeft dat allemaal niet nog een keer en ik hoop zo dat we gelijk kunnen beginnen.

21 juni alweer :slight_smile: nou nog even dan al is wachten soms best lang :frowning:



EDs is naar ja heel naar met vervelende en byzonder pijnlijke dingen elke dag weer …



Ik duim ook voor me zelf maar durf niet te hopen en toch ook weer wel … lekker he hahahaha

Snap het wel hoor, bang voor teleurstelling dus dan is het moeilijk om helemaal positief te blijven…



De weken zullen snel voorbij gaan denk ik, lang weekend weg, verder genoeg afspraken dus komt wel goed. De tijd vliegt sowieso vind ik…

Hai meis ja de tijd vliegt echt voorbij morgen alweer donderdag :slight_smile: voor je weet is het weer een week verder :slight_smile:



alleen wat een weer zeg :frowning: waar blijft die lekkere zon nou ??

Hier was ie af en toe te zien vandaag, tussen de buien door :wink: Hopelijk wordt het de komende dagen mooi weer, heb ik wel weer zin in, lekker naar buiten, fietsen, genieten in de natuur…

Ha meid hoe gaat het nu met je ?? en met en cyclus ??



Hier gaat het goed hoor zoals altijd



ben nu ziek heb keelontsteking :frowning: ben weer aan ronde 4 begonnen van de puregon en ronde 21 alweer in gegaan donderdag een fm en dan hoor ik waneer de 2de IUI zal laats vinden :slight_smile: er zou geen rede moeten zijn waarom ik niet zwanger zou worden zaad is goed heb mooie eitjes elke maand met een minimale bij stimulatie geen pregnyl nodig dus springt natuurlijk … Hoop dat er toch snel een goed eitje bij zal zitten



:-* :-* hou je sterk he tot snel

Nou, ik zit hier even helemaal verbaasd te zijn van het gesprek bij de fertiliteitskliniek. De mannelijke gyn was echt heel vriendelijk. Jonge vent nog en totaal andere insteek. Niet negatief qua overgewicht, vroeg naar mijn gewicht en reageerde bij het invoeren daarvan met dat is toch al 2 punten lager (bmi).



Ik heb een echo gehad om te kijken hoe het met de pcos staat, dat is er nog, maar hij zag ook heel duidelijk een gesprongen ei :slight_smile: Ik kom dus niet in aanmerking voor het lifestyle onderzoek, mijn cyclus is regelmatig en ik heb een eisprong. Ik moest gelijk bloedprikken op progesteron.



Ik moet nu op de 1e cyclusdag bellen, afspraak maken voor dag 10. Dan krijg ik een echo, en dan nog 2 of 3 keer deze maand, om beter te kunnen timen qua klusmomenten :wink:



Manlief moet zijn semen inleveren volgende week, daar gaan ze een opwerktest mee doen. Want de arts was toch niet zo tevreden over de vorige resultaten, net iets ondergemiddeld qua kwaliteit. Hij wil weten of dat een topdag was en het verder niet zo goed is, of dat die kwaliteit standaard dat niveau is.



Kortom een heel nieuw traject. Zonder extra medicijnen nog. Over 3 weken naar de internist, dan zal ik waarschijnlijk gewoon door mogen blijven gaan met de metformine. Omdat het goed gaat en tot dat ik zwanger ben mag ik dat dan gebruiken.



Zo en nu jij :slight_smile: Keelontsteking, gatver. Sterkte, hopelijk gaat het snel beter met je! Wel heel goed nieuws dat je geen pregnyl hoeft, minder troep is meer beter toch? :wink: Hopelijk heb je snel een eitje voor de volgende IUI.



Knuf!

hai meis , dat is toch wel goed nieuws zo te lezen dus de metformine slaat goed aan bij je :slight_smile:



beter een eigen ei dan geen ei :lol: :lol: :lol: :lol: toch ?! :stuck_out_tongue:



ik hoop dat de zaad opwerken een betere resultaat zal hebben hier wel :slight_smile: wil nog wel eens schommelen … door gebruik pijnstilling maar die mag hij amper van me ha ha



overgewicht ja die heb ik ook nog meid maar daar zeggen ze nu niks meer van zit onder de bmi die ze wilde dus ja :slight_smile:



hier vandaag FM gehad BM was 8.5 en een ei van 8.5 nou ja meerdere zagen we maar deze was de grootste …Nu had ik een gyno die ferti deed een van de hoofden ipv de ferti arts ( vrouw zij is op vakantie )



de dosis is verhoogd naar 75 en hij was zeker met me eens dat er toch minimaal 2 eitjes willen hebben voor de iui ( meer kansen zo ) en dat dit toch allang had gebeurd moeten zijn , hij snapt de ferti ook wel ivm met de 2ling zwangerschap maar op mijn leeftijd is een dubbele ei toch meer kansen ook met de ivf zouden er elke keer 2 embryo,s worden terug geplaatst ( als er zoveel zijn dan ) dus al met al ben ik wat opgeschoten :slight_smile: en had ik achteraf gezien toch weer gelijk …



maandag weer terug en dan hoor ik hoop ik wanneer de 2de IUI :slight_smile:



me keel doet vreselijk auw praten is pijn en niks is ook pijnlijk daarbij een aften er ook bij dus heel mijn keel en mond is aangedaan zelfs me tong :frowning:



Dokter gesproken krijg geen kuurtje ze wil wachten tot erger word maar hoop dat zelf beter gaat ( heb mijn amandelen nog ) ik ga nu dus lekker ff me bedje in heb 2 paracetamol op meer mag ik niet van de ferti ivm met ei kwaliteit dus de ibuutjes laten staan :frowning:



liefs :-*