En wat heerlijk dan toch dat die verloskundiges, of schoonzusjes enz, zo subtiel zijn om je lekker in die waan te laten :mrgreen:
Hihi, ik zal dit maar niet aan mn vriend vertellen, hij ziet er al zo tegenop om bij de bevalling aanwezig te zijn… :mrgreen:
@Lune wrote:
En wat heerlijk dan toch dat die verloskundiges, of schoonzusjes enz, zo subtiel zijn om je lekker in die waan te laten :mrgreen:
Nou heb het net aan mijn man gevraagd of er bij ooit iets eerder geboren is als ons kind :lol: Zijn antwoord: je zei het 2x wel dat je moest, maar het kwam beide keren niet.
Altijd leuk zulke vragen/gesprekken met je man :mrgreen:
Ik heb echt bij beide bevallingen niet gepoept. Bij de eerste zat ik er echt enorm mee :oops:
Ik heb mijn bevalling op de film staan en echt… Je hoort me 4x zeggen ‘ik moet poepen’ ‘er komt poep uit’ zooooo genant! :oops:
Waar je wel niet mee bezig bent! :doh:
Ga lekker bevallen, blik op oneindig en hopzakee! :mrgreen:
hahaha, wat een leuk topic! Ik zie 'm nu pas! :lol:
Beide keren was ik er niet bang voor, ook eigenlijk niet mee bezig geweest.
Bij de eerste weet ik dat ik 's ochtends nog gepoept had voordat ik werd ingeleid, maar bij de tweede heb ik geen idee. Net even aan m’n man gevraagd, maar die kan het zich niet meer herinneren en wil het zich ook niet herinneren :lol: . Hij vond het maar een ‘raar’ topic :lol: :lol: :lol: . Dat vond ik ook wel erg grappig :mrgreen:
Haha…geweldig topic :mrgreen:
Tijdens de bevalling van mijn oudste heb ik zeker weten niet gepoept tijdens het persen. Wel gepiest haha.
Tijdens de bevalling van de jongste zat ik tijdens de ontsluitingsweeen om de 10 min. op de wc omdat ik moest poepen. Dus ik dacht dat ik daardoor niet zou poepen tijdens het persen. Helaas wel gedaan dus (zag ik later op een foto) :oops:
Maar ach…de vk is dat wel gewend, dus who cares :mrgreen:
Hier zei ik ook tijdens de zwangerschap dat ik enorm tegenop zag maar tijdens de bevalling heb ik me er niet eens druk om gemaakt!
Wel moest ik hele avond op de wc zitten poepen vanwege de weeén… Dus de darmen waren al beetje geleegd zeg maar. :lol:
Bij de eerste heb ik wel een mooie hoop neergelegd tijdens het persen. Vond het echt zo verschikkelijk en er zat ook nog een luchtje aan :oops:
De tweede werd in de eerste de beste perswee geboren, dus voor poepen was geen tijd
Toch een voordeel van een keizersnede :shifty:
grondig mee eens Karin
(maar dat is dan ook meteen het enige voordeel)
Ik moest tijdens de voorweeën ook écht poepen.
En ik moest en zou op de wc. Ik heb het moeten doen met een postoel, maar dat was al beter dan de zuster haar idee: een po op bed.
En ik heb me daar toch een hoop kwijt geraakt… :oops: mijn man liep naar de kraan en smeerde wat zeep onder zijn neus. :lol:
Ja kan ik er wat aan doen dat ik niet naar het toilet op de gang mocht!
ik ben er niet bang voor en heb niet gepoept tijdens de bevalling anders hadden we een bootje gehad :lol:
wel zag ik op de bevallingfoto’s terug dat dat gat heeeeeel groot kan worden :silenced: :oops:
my o my nou ladies… ik had het zo gehoopt…geen poep voor mij. Maar helaas helaas. Ik voelde opeens mijn hub iets van mijn kontje poetsen tijdens de weeen. Toen vreesde ik al het ergste en toen er even later een celstof matje onder me vandaan werd getrokken kon ik er niet omheen.
Ik heb alles eruit gepoept!! Arrgghh. De buren hebben waarschijnlijk dit ook geweten want tijdens het begin van het persen riep ik echt de hele tijd ik moet poepen… oooowww gosh. :oops:
Maar op het moment zelf interesseerde het me echt helemaal niks!!
Oooww en bianca ik zag dat in een spiegel!! Such a lovely sight :liar:
:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
o god, o god…nog 18 weken een paar dagen… :shifty:
@mayo28 wrote:
o god, o god…nog 18 weken een paar dagen… :shifty:
gewoon doorpuffen en niet bij na denken tegen die tijd :lol:
Pfff nu het dichterbij komt en hoe mn partner zich opstelt nu…
Laat mij die tafel lekker ondergooien, ik zal hem krijgen :twisted:
heel goed, poep rules :mrgreen:
enne tijdens e bevalling boeit het je echt helemaal niks… dat komt daarna pas als je je man om de details vraagt :oops: :mrgreen:
@Anita-1982 wrote:
Ik moest tijdens de voorweeën ook écht poepen.
En ik moest en zou op de wc. Ik heb het moeten doen met een postoel, maar dat was al beter dan de zuster haar idee: een po op bed.
En ik heb me daar toch een hoop kwijt geraakt… :oops: mijn man liep naar de kraan en smeerde wat zeep onder zijn neus. :lol:
Ja kan ik er wat aan doen dat ik niet naar het toilet op de gang mocht!
Wat stom zeg! Jeetje, het is gewoon genant en nergens voor nodig als je nog geen persweeen hebt :? Ik begrijp echt niet dat zo’n vervelend mens daar niet een beetje begrip voor kan tonen en je gewoon naar die wc laat hobbelen :?
:mrgreen:
Liep me ook tijdens de zwangerschap vreselijk druk te maken, ik heb slechtwerkende darmen en altijd verstopping en poeders nodig om naar de wc te kunnen dus ik dacht nog blij dat het mij vast niet zou gebeuren maar jawel hoor :oops: lag in een weeenstorm dus kon er gelukkig niet al te lang bij stil staan maar ik schijn wel te hebben gezegd ‘‘god nee he lig ik nou echt te schijten?’’ Over genant gesproken :oops:
Ach denk maar zo, het is volgens mij meer vrouwen die wel poepen tijdens de bevalling dan niet en je kunt er niks aan doen maar toch :lol: