Trouwens ook een reden om in het ziekenhuis te bevallen: heb je die troep niet
En dit is dus niet waar: ben drie keer thuis bevallen, en in de tijd dat ik aan het douchen was, is mijn bed verschoond. Lekker raam open, en in een heerlijk frisse kamer kon ik genieten van mijn pas geboren spruit.
De KV gooit het zelf weg, of je man als hij dat wil
Trouwens ook een reden om in het ziekenhuis te bevallen: heb je die troep niet
En dit is dus niet waar: ben drie keer thuis bevallen, en in de tijd dat ik aan het douchen was, is mijn bed verschoond. Lekker raam open, en in een heerlijk frisse kamer kon ik genieten van mijn pas geboren spruit.
De KV gooit het zelf weg, of je man als hij dat wil
zowel mijn vriend als ik hebben inderdaad niks van die troep thuis gezien… Veron lag in de wieg te slapen en ik douchen en mijn vriend moest bij mij blijven voor het geval ik ging flauw vallen… En ondertussen is alle troep opgeruimd…
Ze hebben alles in emmers gedaan (de vuile was) en de dag erna alles gewassen (ik was om 20.30u bevallen)…
Die warme sloten die je dan zo rondom je billen voelt brrrr, krijg er nog rillingen van :oops:
Bij de jongste stond ik naast het bed hangend de weeen op te vangen toen echt ineens flats de vliezen braken… had alles op mijn schoenen na nog aan (we waren net in het zhuis)… zoooo over soppen in je sokken gesproken :lol:
Dat was dus een betrekkelijk ranzig gevoel :lol:
Het ergste vond ik toen overigens… dat ik gewoon zo vol in de weeen bleef dat ik mezelf niet meer uit die natte zooi kon krijgen. Dus VK en manlief hebben mij heel elegant uit de natte kleren geholpen… ik had direct persdrang… VK vroeg nog of ik een minder net shirt aan wou (had dus geen tijd gehad om me om te kleden) maar dat kon me niet meer boeien hoor… is later keurig netjes bij de natte kledder in een grote zak mee naar huis gekomen.
Bij de eerste hield het mijn bevalling op omdat ik er ook bang voor was, bij de tweede ging het vanzelf, niet eens bij het persen, gewoon de druk van het kindje…
Bij de derde gaan we het zien, ik hoop van niet hahaha maar ja…
Ik bekeek de bevallingsvideo vlak na de bevalling. Mooi zicht op het badje met mij erin, man zoomde in tussen mijn benen want ik kon al haartjes voelen.
Ik tuurde naar het scherm: daar kwam mijn kindje zo aan!
Ineens plopte er een bruin ding omhoog, zo tussen mijn benen door het water uit, het floepte omhoog en bleef drijven. Ik met mijn neus tegen het scherm aan “huh, wat is dat”?
“Frank, wat is dat?” (Mijn vinger aan het scherm)
Frank lacht en beetje naast me en ineens zie ik op de video zijn hand in beeld komen met een plastic bakje erin, hij schept het bakje door het water en het bruine ding is weg. Daar zie ik weer de haartjes van mijn dochter die onderweg is naar buiten.
Ineens begon het te dagen…
"FRANK! Heb ik gewoon in bad GEPOEPT!!! :shock: "
Frank lag slap van het lachen naast me.
Ja dus.
Ik wilde de bruine dobber eerst uit mijn bevallingsfilm knippen maar heb dat toch maar niet gedaan.
Die drol hoort erbij. Is heel normaal tijdens een bevalling. Het laat zien, dat mijn dochter op dat moment haar weg door het geboortekanaal maakte en mijn lichaam maakte zich leeg om haar beter door te laten. Mooi toch eigenlijk hoe de natuur dat regelt.
Frank vond het ook de normaalste zaak van de wereld. Even een bakje pakken en de drol wegscheppen en door het toilet spoelen. Klaar. Mijn held :inlove:
hahaa hoe je dat verteld faizaa ik zie t gewoon voor me hihi
ik heb drie keer niet gepoept maar dat is dan ook alleen maar omdat ik voor mn bevallingen of als ze net begonnen zijn helemaal de scheit kreeg…kompleet leeg dus…
ik denk niet dat ik er anders veel van had gemerkt trouwens…veel te hard bezig met dat kind dat er uit moet
wat ik wel genant vond was de ontsnappende lucht als ze inwendig onderzoek deden tijdens de bevalling, staat er iemand te hannesen tussen je benen gaat t van pffffffrrrrrt…echt errug
en wat ik echt smerig vond was toen ze de vliezen braken bij de laatste …die kledder op je matrasje en dan niet op kunnen staan omdat je aan allerlei toeters en bellen ligt…en ik maar vragen om schone matrasjes, had ik een schone bloeb kwam er weer water uit…
ik heb heel wat matrasjes versleten en volgens mij werden ze gek van mn gezeur om een schoon matrasje haha
whahahahahaha :mrgreen: ooowww heerlijk wat een topic.
Ik hoop toch echt dat ik voor de bevalling opeens ontzettende diarree krijg dat echt alles maar dan ook alles weg is voor dat ons moppie er langs komt.
Ik hoop toch echt dat ik voor de bevalling opeens ontzettende diarree krijg dat echt alles maar dan ook alles weg is voor dat ons moppie er langs komt.
En anders dikke pech…
:mrgreen:
Heb zelf (achteraf) de laatste dagen voor de bevalling minder trek, eet veel minder en op het moment dat het echt los gaat begin ik te spugen… uiteindelijk ben ik dus ook zo goed als leeg geweeest op het moment dat de kleine eruit moest.
Kon niks anders mee komen (of dat spugen nou zo’n aanrader is weet ik ook niet trouwens :lol: maar voor mij wel elke keer een teken dat ik weer opschoot in de ontsluiting :thumbup: ).
Frischling, grappig dat je het zelf pas door had bij het zien van de video :lol: Idd, het hoort erbij, maar wat heb ik ermee gezeten zeg…
Gelukkig ben ik bij beide bevallingen van te voren naar de wc geweest om de boel goed te legen en gebeurde mijn ‘angst’ gelukkig niet tijdend de uitdrijving.
Ik denk, dat vrijwel alle vrouwen poepen bij de bevalling maar dat de meesten het niet eens doorhebben. Vk ed verschonen het meestal heel discreet meteen en doen dit zo, dat jij het niet eens doorhebt. Ze gaan echt niet zeggen: “Zo! Leg jij me daar eens even een lekker drol, die ruim ik even op hoor!”
@ Frischling: ik kan het me inderdaad niet herinneren dat ik het gedaan heb Ik was veeeeel te druk bezig met bevallen. Dat kind moest eruit dat kon ik alleen maar denken haha.
Ik was bij de bevalling van mijn schoonzusje en zodra ze poepte heb ik het matje snel dichtgevouwen en er een schone neer gelegd. Heeft ze volgens mij niet eens gemerkt en ik heb haar gewoon ook nooit verteld, dat er wat ontlasting was meegekomen.