Hier ook, wel weinig maargoed. Ik had het ook niet door, en kon er ook echt niet mee zitten.
Vroeg zelfs nog aan de vk moet ik persen alsof ik een tampon eruit moet duwen, of moet ik persen alsof ik moet poepen. Dus persen als poepen.
Ze zei ook tegen me dat ze even een klein beetje ontlasting weghaalde.
Kon me er niet druk om maken, wist dat mn kindje eraan kwam en dat deed ertoe voor me. Had mn man er ook op voorbereid dat dat kon gebeuren en zelfs hij zei dat je er dan weinig controle over kon hebben.
En memmie: hoe is het gegaan???
Ik kan er niks over zeggen, maar het lijkt mij ook heeeel genant!!
Ben ook wel benieuwd als ik het zo lees…
Bij nr. 2 zat ik de hele dag al verstopt…kreeg hem er niet uit…
Uiteraard bleek dat tijdens de bevalling allemaal geen probleem…hij schoot gewoon netjes naar buiten om de weg vrij te maken…en HOE…volgens mij was het nog veel ook. Hoorde de Vk het wel zeggen,maar het was ook zo weer weggehaald…
Hell no :lol: :mrgreen:
Daar had ik niet eens bij stil gestaan… Wel was ik bang dat ik scheetjes zou laten bij het persen van een wee maar dat is pech hebben! maar voor ontlasting haal ik dan wel iets bij de apotheek en dat gebruiken voordat ik ga bevallen want ook al is het de normaalste zaak van de wereld maar ik ga me voor voorlopig echt doodschamen! :thumbup:
En overgeven ga ik gehijd wel doen…
Zonder poep geen baby zei mij vk.
WHAAA, heerlijk een poeptopic :mrgreen:
Ik was er ook bang voor, maar heb er geen moment aangedacht toen ik aan het kreperen van de pijn lag. Ze hebben wel mijn urine eruit gehaald met zo’n rietje. Daar kwam wel een liter uit ofzo.
Nu met de 2e ben ik er toch weer een beetje bang voor, … geen bevalling is hetzelfde, dus grote kans dat het deze x wel raak is. Ik zou het ook genant vinden, maarja aan de andere kant de vk ziet het blijkbaar vaker gebeuren :shock: en heb je toch andere zaken waar je je echt druk om moet maken op dat moment.
Met M.arit kreeg ik een klysma…Ik had zo`n slechte stoelgang dat tijdens het bevallen niet eens te voelen was hoeveel ontsluiting ik had :silenced:
Het gevolg daarvan hoef ik niet te vertellen denk ik :shifty:
Bij N.ienke was geen klysma nodig, en ging het ook gewoon goed tijdens het bevallen :mrgreen:
@Affie wrote:
@Memmie wrote:Kan je zo bij de apotheek halen, zonder recept. Kan per stuk en anders in een doosje van 3 . Ik heb het na de bevalling nodig gehad, omdat ik vreselijk verstopt was. Tijdens het persen, was ik absoluut niet verstopt…
Helpt dat spul (microlax) vrijwel meteen? Dan zou ik het dus meteen kunnen gebruiken als de bevalling begint en wie weet ben ik dan ‘leeg’ als ik moet persen? Enneuh…raak je er niet van aan de snelle? Die combinatie lijkt me helemaal een ramp :silenced: :sick: :oops:
:shock: :silenced:
Daar dacht ik ook aan! :lol: DAT is pas lullig… voor een vk die ff tussen de benen kijkt hoe ver je bent LOL
Ik ook gepoept hoor! Toen hub het onderwerp wilde aansnijden zei ik: Stop maar schat, ik weet het… en toen lagen we beide dubbel!
Verder hebben we het er niet meer over gehad… Vreselijk! :shifty: :lol:
Heb even mijn reactie opgezocht om te melden dat de microlax hier klaar ligt :shifty: Toch best een prettige gedachte haha!
@sabje373 wrote:
En memmie: hoe is het gegaan???
Ik kan er niks over zeggen, maar het lijkt mij ook heeeel genant!!
Memmie
Kiddo
Geplaatst: Wo 22 Jul 2009, 19:37 Onderwerp:
Neeeee, weer niet! :dance: :mrgreen:
Weer goed leeg voor het echte werk :dance: :thumbup: :mrgreen:
Naar boven
Ik ben ingeleid en een bijwerking van de weeenopwekker is diarree (en rillen, overgeven, koorts) en ik heb het geweten. Toen de ruggenprik goed zat, voelde ik het lopen. Omdat ik voor de rp een shotje morfine had gehad, was ik er heel lollig onder. Ik weet nog dat ik de verpleegkundige oppiepte. Ze vroeg wat er was en ik zei heel triomfantelijk: ‘nou, de ruggenprik werkt,’ Ze keek me vragend aan, ‘ik heb in m’n bed gepoept, haha!’. Tijdens het verschonen kwam de volgende lading. Achteraf heel genant, maar ik weet nu dat ik me bij een volgende bevalling niet druk ga maken om een drolletje :mrgreen:
Whahaha wat een verhaal! :mrgreen:
@Roos wrote:
Zonder poep geen baby zei mij vk.
Heb er toch echt 3 op de wereld gezet zonder 1 keutel :lol:
Het leek me bij de eerste ook zoooooo ontzettend erg dat het zou gebeuren… maar achteraf had ik liever de poep gehad dan de 3 dagen spugen voor tijd… tja er viel niks meer te poepen, maar als je al 2 dagen gal loopt te spugen… dan heb je het ook echt wel gehad :sick:
Bij bevalling 2 en 3 ook weer flink lopen spugen. Bij de eerste was ik ook echt ziek, maar los daarvan lijkt spugen er voor mij bij te horen als ik beval (bij de 3e belde mijn man de VK met de mededeling: nou ze spuugt weer hoor… antwoord van de VK: dan kom ik er direct aan!)
@Noor82 wrote:
Ik ben ingeleid en een bijwerking van de weeenopwekker is diarree (en rillen, overgeven, koorts) en ik heb het geweten.
Goh dat is mij niet vertelt dat diarree bij inleiden kon… overgeven hoefde ze niet te noemen, dat deed ik dus al 3 dagen toen ze me in gingen leiden, het werd in elk geval niet erger (maar erger dan zelfs een slokje water met gal weer opspugen kon het toch al niet geloof ik :roll: )
Ik heb ook beide keren tijdens de weeen mijn darmen leeg gemaakt.
Tijdens de bevalling dus nergens last van gehad.
Spugen, heb ik bij de eerst ook gehad, maar bij de 2e niet.
Ik mocht niet eens naar de wc om te poepen tijdens me weeen van de Vk in het ziekenhuis. Waren volgens mij bang dat ik teveel zou persen of zo :shifty:
Bij onze eerste 'leegde" m’n lijf zich zelf al bij de eerste weeen. hoera hoera.
Bij de 2e zelf geprobeerd of er iets kwam tijdens de eerste weeén maar helaas. Dit kwam dus pas tijdens de eerste pers weeén en oh wat voelde ik me ongemakkelijk. Maar de vk pakte het snel in en weg was het.
Deze x zie ik daar ook toch wel weer tegen op. Blijft een genant gevoel ook al is het zo normaal.
Hier als de dood ervoor… riep het idd ook, bij Elise en bij Jesse. Bij Jesse had ik ook constant het gevoel dat ik moest poepen. dit bleken later gewoon persweeen te zijn. wel geplast uiteindelijk, gelukkig geen poep gezien.
Bij de eerste gelukkigniet gepoept bij de tweede wel.
Schaamde er ontzettend voor, maar de gyn veegde het keurig weg iedere keer :oops:
Ik moest en zou poepen op de wc.
Nou dat mocht niet, maar wel op een po stoel naast het bevallingsbed.
En dat hebben ze geweten ook… :sick: maare het luchtte wel op hoor!
Ohja, die angst ken ik al.
Nog geen eens angst voor de bevalling opzich, of de pijn ervan ofzo, maar wel voor het (eventueel) poepen :oops: