anderen zwanger jij niet

Hé, wat jammer schaap! :hug: :hug: Net als Roosje zegt: 't is misschien beter als je je man/vriend meeneemt.

oh wat herkenbaar… wij zijn ook al 17 maanden bezig voor een kindje en loop nu 4 maanden bij de gyn… hubby is al getest en hij is godzijdank gezond, bij mij zijn er uit de onderzoeken ook geen rare dingen gekomen maar toch zijn we nog steeds niet zwanger. Ondertussen lopen er alleen maar zwangeren om me heen (beste vriendin heeft net een kleine van 5 maanden, nichtje zwanger van de 2e, 2 zwangere directe collega’s, 2 oude klasgenootjes/vriendinnen zwanger, een van onze beste vrienden zijn net bevallen, 2 kennissen zwanger :roll: ). Wordt er soms gek van… ze weten dat we een hele grote kinderwens hebben, en dan nog de vraag durven stellen: goh, bij jullie nog geen kindjes in aantocht? :evil:

O ja, Paco, die is echt gemeen!! :evil: :evil: Ik duim voor je dat het bij jou gaat lukken, hoor!! :thumbup:

ps: hier zie ik ook alleen maar zwangeren …

helaas bij mij ook… wat voor hun geweldig is natuurlijk maar voor ons wel moeilijk

Jeetje zeg dat kan ik me voorstellen.

Nou ik zou heel hard zijn en gewoon zeggen dat ze helemaal geen idee heeft hoe jij je voelt!

Pff jeetje ik kan hier echt pissig om worden…

Sorry :oops:

Liefs :-*

Paco, ik kan je feliciteren, toch? Hoop dat het goed blijft gaan! Wat fijn dat het eindelijk toch nog gelukt is! Geniet ervan!

Karin, het is inderdaad heel ontactisch om tegen jou zulke dingen te zeggen! Ze moet wel weten tegen WIE ze het zegt en tegen jou is natuurlijk heeeel dom! Mensen snappen er niets van (99%) als ze niet in een soortgelijke situatie zitten en dat is zo irritant! Ik irriteer me ook heel regelmatig aan mensen en meestal zeg ik er niets van. Maar dat geirriteerde gevoel blijft wel een tijd hangen en dat is echt zonde (als je net lekker in je vel zit, wordt het weer verpest…).

Ik heb ook een miskraam gehad en vond dat in het begin niet eens zo erg. Maar anderhalf jaar later wordt het toch wel veel meer balen, zeker als ze dan een afwijking vinden die misschien door de miskraam veroorzaakt is (daar voor werd ik wel makkelijk zwanger :oops: ).

Dus je schoonzus mag best zeuren, maar niet tegen jou!

STERKTE met al de vervelende confrontaties! En als je het echt niet uithoudt, moet je het denk ik wel zeggen (maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan!).

Ook sterkte en succes met de behandelingen natuurlijk!!

Groetjes, An

je gevoelens zijn allemaal zo dubbel dan he weet er alles van heb net zelf een miskraam gehad in aug :cry: wens je veel sterkte toe om dit ook een klein plekje te kunnen geven en we blijven positief :dance:

He Karin,

2x positief getest; kon je niet wachten? Zou ik ook niet gekund hebben!!! Alvast gefeliciteerd en hopelijk blijft het zo!! Leef met jullie mee!! :pray:

Ik begrijp je frustraties goed hoor! En dat je helemaal gek wordt in dei wachtweken! Dus je hoeft je niet te verontschuldigen als je het van je af schrijft, daar is het forum juist handig voor!

Fijn weekend en houd ons op de hoogte!

An :-*

Dank je wel :smiley: Kon inderdaad niet wachten :oops: En blijf ook testen doen, want kan het gewoon niet geloven…

Zo onwerkelijk is het nog!

En ben o zo bang dat het nu nog mis zal gaan…

liefs Karin

kan het me heel goed voorstellen hoor dat die angst er is maar meid probeer er wel van te genieten hoor! ik geloofde het pas na een paar dagen toen ik er volop van genoot ging het helaas mis bij me :cry: maar goed die dagen nemen ze niet meer van me af!

Er wordt maar raak gekletst door sommige mensen. Heel erg dom om zulke opmerkingen te maken, zou ik ook pissig om worden hoor.

Enne… gefeliciteerd!

nou we zijn bij de huisarts geweest.

Nu moest mijn man eerst getest worden.

Daar hebben we gister de uitslag van gehad.

traag en misvormt :?

Nou moet ie in dec weer een test doen om te kijken of het nog zo is.

Maar als dat het geval zou zijn, maken we nog kans op een kindje van ons samen?

Of word onze nachtmerrie waarheid en moeten we denken aan een donor?

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Karin, gefeliciteerd joh, wat een heerlijk nieuws en lekker sneller dan je schoonzus (sorry :silenced: , kon het niet nalaten, maar wat een rotopmerking van haar zeg).

Schaap, wat een vervelend nieuws zeg, bah! Ik ken je man niet en de huisarts zal ook vast allerlei tips gegevens hebben maar misschien is het een idee om voor december de condities zo gunstig mogelijk te maken voor de zwemmertjes van je man. Dus: geen alcohol, geen strakke (onder)kleding, mobiel uit broekzak, op kralenkussen zitten in de auto (heeft hij een zittend beroep?), goed rusten, veel vitamientjes.

Is hij pas geleden grieperig geweest, of zijn jullie naar de sauna geweest? Dat kan de uitslag ook beinvloeden namelijk.

Meid, ik zou niet gelijk het ergste denken. Ze kunnen heel veel tegenwoordig en eerst december maar eens afwachten. Maar het is natuurlijk wel heeeeel erg balen, kan me voorstellen dat je er een rotgevoel over hebt!

Schaap,

De uitslag van mijn man zijn zaad was net zo en zie: ik ben toch zwanger :smiley: Dankzij de medische wetenschap van tegenwoordig!!

Ik snap je heel goed hoor! Tis erg moeilijk, maar geef nooit de moed op, want het kan echt!

Tulpje: Dank je wel! Ben alleen wel heel onzeker hoor, ben nu als de dood dat het fout gaat…

liefs Karin

Dat is toch ook logisch Karin! Ik hoop zo voor je dat het wel goed gaat!

Misschien is het een idee om de komende weken een beetje uit de buurt van je schoonzus te blijven… :think:

Ik denk nu redelijk positief: waarom zou het fout gaan?

Nog een paar nachtjes slapen en dan weet ik het! Deze week gaat redelijk snel!

liefs Karin

Dank jullie wel voor de reactie, jullie hebben gelijk eerst maar dec afwachten

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

En Karin Gefeliciteerd :inlove: